کرم شب تاب به ارائه رایگان در ماشین فیلم محافظ به Rideshare رانندگان برای کاهش COVID-19 خطر

کرم شب تاب امروز اعلام کرد که از آن خواهد شد با ارائه یک ماشین پلاستیکی محافظ ورق-فیلم به آن راننده rideshare-

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

کرم شب تاب امروز اعلام کرد که از آن خواهد شد با ارائه یک ماشین پلاستیکی محافظ ورق-فیلم به آن راننده rideshare-همکاران بدون هیچ هزینه ای برای کمک به کاهش خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19. ابتکار عمل خواهد شد نورد از برای رانندگان در کرم شب تاب پلت فرم ابتدا با سان فرانسیسکو.

به عنوان COVID-19 گسترش این rideshare اقتصاد گرفته قابل توجهی رسید. Rideshare رانندگان بستگی سواری برای امرار معاش خود اما نزدیکی به مسافران قرار می دهد و آنها را در معرض خطر بالاتر ابتلا به عفونت دسترسی به تجهیزات حفاظتی همه مهم تر است.

کرم شب تاب با این نسخهها کار به طور مستقیم با مستقل rideshare درایور نصب اختصاصی خود نمایش بالای وسایل نقلیه خود را و خدمت ژئو هدفمند برنامه ریزی خارج-از-خانه تبلیغات بر روی صفحه نمایش. کرم شب تاب هوشمند صفحه نمایش به صورت همزمان افزایش درآمد برای راننده همکاران در شهرستانها در سراسر کشور است که می تواند دستیابی به یک اضافی 15 درصد بیشتر در هر ماه درآمد اضافی.

با این ابتکار به دنبال کرم شب تاب را در دسترس حفاظت اضافی را به راننده آن-همکاران به عنوان پناهگاه در محل و اقامت در خانه سفارشات آرام در شهرستانها است. موقت پلاستیک فیلم محافظ نصب شده در داخل خودرو بین صندلی جلو و عقب می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به COVID-19 انتقال برای هر دو راننده و مسافر.

"تجهیزات حفاظتی برای رانندگان می تواند به طور معنی داری کاهش زمان خطر انتقال در هنگام حمل و نقل مسافر" توضیح Kaan Gunay مدیر عامل و بنیانگذاران کرم شب تاب. "این یک گام کوچک ما امیدواریم که می تواند کمک به راننده ما-همکاران ایمن ماندن زمانی که آنها در جاده ها است."

کرم شب تاب است همچنین استفاده از آن در سطح خیابان رسانه های دیجیتال شبکه برای حمایت از سلامت عمومی است. به عنوان بخشی از خود شهر شرکای برنامه این شرکت شده است در حال اجرا نرم افزار رایگان coronavirus ایمنی پیام رسانی بر روی پلت فرم آن در تمام شهرستانها که در آن عمل می کند. این شامل شرکت در خارج از خانه صنعت تبلیغات تلاش با سازمان های فدرال برای تقویت آگهی شورا COVID-19 آگاهی عمومی.

به رسمیت شناخته شده برای کار خود را با مارک های چنین به عنوان پوما Brex و HotelTonight و نام برنده از زمان بهترین اختراعات 2019, کرم شب تاب, قدرت نسل بعدی فن آوری های تبلیغاتی با الهام از ارزش های جامعه محور تلاش کنند.

تبلیغ و رانندگان علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد کرم شب تاب باید بازدید Fireflyon.com.

در مورد کرم شب تاب

کرم شب تاب است که خیابان در سطح رسانه های دیجیتال شبکه که متصل مخاطبان با رسانه پویا در تاکسی و rideshare وسایل نقلیه. این شرکت با این نسخهها کار با شرکت های تاکسی و rideshare رانندگان به نصب آن اختصاصی نمایش تبلیغات در بالای وسایل نقلیه خود را. این اختصاصی صفحه نمایش ارائه محتوای پویا بر اساس محل سکونت مبتنی بر وای فای را فعال کنید باعث. کرم شب تاب را فراهم می کند یک جریان درآمد اضافی برای به حداکثر رساندن زمان و سبب مارک های موثر برای تعامل با مصرف کنندگان در سراسر کشور ما شلوغ ترین شهرستانها از جمله سان فرانسیسکو و لس آنجلس و نیویورک, دالاس شیکاگو میامی و آستین.

تاسیس شده توسط Kaan Gunay (مدیر عامل) و Onur Kardesler (CTO), کرم شب تاب است که مقر آن در سان فرانسیسکو با دفاتر در شهر نیویورک و لس آنجلس و شیکاگو دالاس و استانبول. برای کسب اطلاعات بیشتر: بازدید fireflyon.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب