قاضی ناپولیتانو مدارس فاکس نیوز در مغلوب ساختن پیشی جستن SCOTUS 'شکست'

رادیو فردا آماده بود برای اعلام "پیروزی" برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در صبح روز پنج شنبه پس ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

رادیو فردا آماده بود برای اعلام "پیروزی" برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در صبح روز پنج شنبه پس از دیوان عالی کشور به حکم 7-2 حاشیه است که او باید به نوبه خود بیش از اظهارنامه مالیاتی خود را به دادستان منطقه منهتن. اما پس از آن Judge Andrew Napolitano پا در می گویند نه خیلی سریع.

"آن را مانند تلفن های موبایل در یک راه عجیب و غریب که ممکن است منجر به پیروزی برای رئیس جمهور, چرا که اگر آن را می رود به دادگاه های پایین تر به نظر می رسد که هر گونه اقدام دیگری خواهد بود به تعویق افتاد تا پس از انتخابات" لنگر جان اسکات گفت: در مدت کوتاهی پس از این حکم آمد.

اما روباه ارشد قضایی تحلیلگر تا به حال نمایش های مختلف. "این بدان معنی است که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور تهمت و همه جانشینان او و هر یک از پیشینیان خود را که برای ماده است و نه مصون از پیگرد قانونی است و نه از ایمنی مطابق با روند عادی" ناپولیتانو توضیح داد. از آنجا که وی گفت: "این یک شکست برای رئیس جمهور."

در حالی که او اذعان کرد که با توجه به تاخیر در رسیدگی "در نهایت این ممکن است تحت تاثیر قرار نمی انتخابات" اما او افزود: "این قطعا تاثیر می گذارد رئیس جمهور را به صلح از ذهن" از آنجا که او می داند که در نهایت پرونده به جلو حرکت خواهد کرد که آیا آن را قبل یا بعد از انتخابات. "من فکر می کنم این امر می تواند حل و فصل قبل از ماه نوامبر" ناپولیتانو فرض می کرد که در مغلوب ساختن پیشی جستن حسابداران "می گویند که آنها آن را داشته باشد و آنها آماده هستند به نوبه خود بیش از آن."

نویسندگان کریس Stirewalt موافقت کرد و گفت: "حقیقت در اینجا این است که این یک شکست بزرگ برای مغلوب ساختن پیشی جستن" اشاره کرد که دادگاه "را رد کرد و کل قضیه" از رئیس جمهور دفاع در این مورد. "آنچه در دیوان عالی کشور گفت: در ارسال این بازگشت بدون ابهام است" او افزود: "آن است که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به دیدن این چیزها منتشر شد به دادستان و آن را به نگاهی است که به آنها آماده برای رفتن."

و در عین حال همه این را کمی نوسان فاکس دانشمند و بی امان تهمت مدافع Katie Pavlich. "من فکر می کنم آن را یک پیروزی و یک کمی از دست دادن برای رئیس جمهور تهمت," او گفت: مصون سازی او شرط "به این معنا است که در حال حاضر او را مجبور به مقابله با تعدادی از این مسائل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن