کیم جونگ سازمان ملل متحد است ، او در این حمله.

سئول—خواهر کوچکتر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد گرفتن در مرکز صحنه در افزایش و بسیار زننده علیه کره

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

سئول—خواهر کوچکتر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد گرفتن در مرکز صحنه در افزایش و بسیار زننده علیه کره جنوبی.

در حالی که Numero Uno کیم جونگ سازمان ملل متحد باقی می ماند از نظر 32 ساله کیم یو جونگ در قرار دادن نام او در تماس به مجازات سئول.

تقریبی علت او هماهنگ خشم است موفقیت جداشدگان به جنوب تا به حال راه اندازی بالن به رها کردن جزوات کیم جونگ سازمان ملل متحد-زمین های که به یاد سنگین دست پیام های خود را در مورد قرار است بیمار سلامت خود فاحش حقوق بشر را نقض و به طور کلی فقر از کره شمالی مردم نسبت به شیوه زندگی لوکس از نخبگان است.

"من می خواهم به درخواست جنوب [sic] کره مقامات اگر آنها آماده هستند برای مراقبت از عواقب بد رفتار انجام شده توسط زباله-مثل سگ دو رگه," او گفت: صداقت برای "متنفر هستند کسانی که وانمود کردن جهل و یا تشویق بیشتر از کسانی که حرکت به فراموش دیگران آسیب برساند."

بعدی گزارش خبرگزاری جمهوری دموکراتیک خلق کره است که می گویند شمالی اعلام کرد "جنوب [sic] کره مقامات connived در اعمال خصمانه علیه کره شمالی" و متهم سئول از "تلاش برای طفره رفتن از مسئولیت سنگین با تند و زننده بهانه."

"من می خواهم به درخواست جنوب [sic] کره مقامات اگر آنها آماده هستند برای مراقبت از عواقب بد رفتار انجام شده توسط زباله-مثل سگ دو رگه."

کیم یو جونگ

شمال کره ای خبرگزاری مرکزی اشاره کرد کیم یو جونگ و کیم یونگ چول به عنوان ارقام که تصمیم به قطع شکننده اتصالات قبلا به توافق رهبران دو کره. در نتیجه رویای آشتی با کره جنوبی, رئیس جمهور, ماه Jae-در به نظر می رسد به شناور بیش از افق.

کره شمالی نه تنها نادیده گرفتن ماه entreaties برای گفت و گو اما قطع کانال های که ماه با افتخار تاسیس پس از ملاقات با کیم برای آنچه به نظر می رسید مانند یک نقطه عطفی در نشست آتش بس کرد Panmunjom بیش از دو سال پیش است.

روزانه ارتباطی بین شمال و جنوب در تلفن ارتباط بین افسران رابط یک بار مورد ستایش قرار داد به عنوان نماد آشتی بوده است فسخ آن را به نظر می رسد به دستور کیم یو جونگ اگر چه وجود دارد شکی نیست برادر بزرگ است که پشتوانه او را تا.

آن را در ظرفیت خود را به عنوان معاون اول ریاست مدیر کمیته مرکزی حزب کارگران که او و حزب نایب رئیس کیم یونگ چول تصمیم وجود دارد "هیچ چیز به بحث در مورد" کره جنوبی "مقامات."

"بالن اغلب حمل آمریکا اسکناس دلار و کره جنوبی با میله های آب نبات به عنوان یادآوری از زندگی خوب جنوب DMZ."

این واقعیت است که او نقش برجسته ای در این تصمیم با وجود جزئی رسمی عنوان به وضوح نشان می دهد که او عامل به عنوان یک پایه برای برادر حزب رئیس که واگذار گسترده مسئولیت به او در حالی که او را نگه می دارد خارج از دید.

او در حال حاضر به نظر می رسد به اعمال کنترل بیش از کیم یونگ چول سابق بالا-سطح هوش رسمی و مذاکره که از دست رفته تاثیر خود را پس از شکست به خلاص شدن از شر تحریم ها در سه نشست میان رئیس جمهور تهمت و کیم جونگ سازمان ملل متحد حتی به عنوان شمال اجتناب از دست دادن برنامه هسته ای آن.

این KCNA گزارش قطع ارتباطات بود پر از خشم علیه جنوب حتی اگر رئیس جمهور این نام ذکر نشده بود.

سئول را به "مقامات connived در اعمال خصمانه علیه کره شمالی" حروف برای جمهوری دموکراتیک خلق کره اعلام کرد: "این متهم کره جنوبی از "خائنانه و حیله گری رفتار است."

"ماه برگزار شده بود امید بالا از ساختمان در این آغازی باز کردن شمال و جنوب تجارت و به طور منظم بازدیدکننده داشته است در یک مقیاس دیده نمی شود پس قبل از جنگ کره."

مقامات کره جنوبی شده اند نامشخص چگونه به پاسخ سکوت در قطع اما امیدوار کننده به معرفی قوانین ساخت بالون راه اندازی غیر قانونی است. جنوبی وحدت گفت: همچنین پیش نویس اتهامات علیه دو پناهنده گروه برای ارسال مواد به کره شمالی بدون نیاز به تایید. بالن اغلب حمل آمریکا اسکناس دلار و کره جنوبی با میله های آب نبات به عنوان یادآوری از زندگی خوب جنوب DMZ.

در یک سطح عملی برش (cut-off pro forma سلام-و-خداحافظ تماس و پراکنده بازدید از کمی استفاده می شود اما درخشان دفتر رابط ساخته شده توسط کره جنوبی در توقیف مجتمع صنعتی در کائسونگ در کنار Panmunjom بود تقریبا معنی ندارد. اما ماه برگزار شده بود امید بالا از ساختمان در این آغازی باز کردن شمال و جنوب تجارت و به طور منظم بازدیدکننده داشته است در یک مقیاس دیده نمی شود پس قبل از جنگ کره.

قضاوت از شدت از کره شمالی شعارهای تمدید گفت و گو میان جنوب و شمال به نظر نمی رسد به احتمال زیاد هر زمان به زودی و امیدوار است که هر کیم یو جونگ خواهد نرم برادرش رویکرد نابجا به نظر می رسد با توجه به نقش او را بازی در مرکز بیابد. در واقع او ممکن است حتی سخت تر از که ممکن است مبتلا به عوارض دیابت در آورده با چاقی سنگین نوشیدن و سیگار کشیدن.

اضافه کردن به نگرانی در مورد فصاحت و بلاغت از شمال با استفاده از کلمه "دشمن" در اشاره به جنوب. این KCNA گزارش قطع ارتباطات گفت که کیم یو جونگ و کیم یونگ چول بود "تاکید کرد که کار به سمت جنوب باید به طور کامل تبدیل به یک در برابر دشمن است."

دو "مورد بحث و بررسی مرحله به مرحله برنامه گفت:" گزارش "به منظور ایجاد خائنان و riff-raff خود را پرداخت کرده است." این بود که روح آن گفت که آنها "به یک دستورالعمل به طور کامل قطع تمام ارتباطات و خطوط رابط بین شمال و جنوب است." (کره شمالی مشاهده تمام کره شمالی و جنوبی به عنوان یک کشور با استفاده از حروف در "شمال و جنوب".")

هیچ یک از گزارش های حمله ماه و یا دیگر کره جنوبی رهبران با نام ترک باز اندکی احتمال که برخی از give-and-take ممکن است اما پیامدهای نگران کننده شد.

"کره جنوبی شده اند ارسال جزوات در سراسر DMZ برای سال های بسیاری گفت:" دیوید Straub, یک دیپلمات ارشد سابق در سفارت آمریکا در سئول و روی میز کره در وزارت امور خارجه "بنابراین روشن است که کره شمالی شکایت در مورد آنها تنها یک بهانه برای چیز دیگری از آن در ذهن."

یکی از "riff raff" که کیم یو جونگ detests است Ji Seong-ho که پا از دست داده زمانی که گرفتار در زیر یک قطار در تلاش برای نقص از کره شمالی قبل از او در نهایت موفق به فرار. جی منتخب به مجلس ملی کره جنوبی در ماه گذشته در مجموع معتقد است که در بمباران کره شمالی با جزوات.

"توزیع جزوات به کره شمالی حقوق بشر مسئله ای است که امن و امان حق کره شمالی را می دانم" او استدلال می کند. "کمپین برای توزیع اعلامیه به کره شمالی یک جنبش حقوق بشر به رسمیت شناخته شده توسط جامعه بین المللی است." نکته این است که "اطلاع رسانی کره شمالی که در حال مستضعفان جنوب را ارثی دیکتاتوری و پایمال خود به حقوق بشر است. ما نیاز به نجات هموطنان ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب