کت و شلوار: صندوق های تامینی برادران به نام زنان 'سگ' آنها را در اتاق بازرگانی طبقه

طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه توصیف برجسته بین المللی صندوق های تامینی به عنوان یک Mad Men-esque محل کار که د

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه توصیف برجسته بین المللی صندوق های تامینی به عنوان یک Mad Men-esque محل کار که در آن مرد معامله گران توصیف زنان به عنوان "سگ" و "کس" و علنا دارای ظاهر خود را بر روی تجارت اتاق طبقه. شکایت علیه ظهور مدیریت سرمایه توسط کارمند سابق کورتنی Robb ادعای این شرکت بالای برنج اجازه این رفتار را ادامه خواهد داد و انتقام علیه او شکایت کرده است.

"این مورد نشان می دهد که #MeToo هنوز بسیاری از مایل به رفتن در وال استریت" یک وکیل در مورد جین کریستنسن در بیانیه ای گفت:. "کارکنان زن همچنان به سکوت می شود در این مردسالار بخش است."

در بیانیه ای ظهور " است که در آن یک "اقلیت متعلق به شرکت است که طول می کشد به طور جدی تعهد خود را به تنوع و شمول در محل کار" و برنامه "شور و نشاط دفاع در برابر این ادعا است."

"در حالی که ظهور نمی توانم اظهار نظر در انتظار دادخواهی ما معتقدیم که شکایت نمی کند یا نسبتا با دقت بازشماری حقایق این ماده" این شرکت اعلام کرد. "ظهور مفتخر است که تعهد خود را به یک فرهنگ عاری از آزار و اذیت و یک حامی قوی از سازمانهای مدافع حقوق مدنی در سراسر کشور."

راب شروع به کار در ظهور $9 میلیارد دلار صندوق با دفاتر در نیویورک و لندن به عنوان یک تازه وارد سرمایه گذاری دیپلم در سال 2016. در آن زمان با توجه به کت و شلوار در این شرکت شاغل تنها یک زن در سراسر خطر توسعه کسب و کار و فروش و سرمایه گذاری بخش—زن "تجارت دستیار"—و به این روز شرکت لیست هیچ مدیران در وب سایت خود را. به جای این شکایت ادعا بودند تا حد زیادی محدود به مشتری گروه مشورتی که در آن راب کار کرده, فروش و استراتژی های سرمایه گذاری به مشتریان بالقوه و حفظ روابط با امکانات موجود.

در این شکایت ادعا می کند که زنان در این گروه به طور معمول موضوع را به اذیت و آزار نظرات ساخته شده توسط یک مرد در خصوص مدیر نمونه کارها مایک براون. در میان چیزهای دیگر, Robb ادعا قهوه ای اغلب دارای زنان در مقياس 1 تا 10 در اتاق بازرگانی طبقه ساخته شده و نظرات مانند "تماشای زنان خارج از کابین باید یک تماشاگر ورزش است."

در یک نمونه Robb ادعا قهوه ای از او خواست اگر او تا به حال تا به حال یک "وحشی آخر هفته" گفت: او "شبیه یک دختر حزب." در دیگر او ادعا می کند او در گوشه ای او را در آشپزخانه و پرسید که آیا او "می خواهم[اد] یک بوسه" قبل از رسیدن به گرفتن یک شکلات هرشی بوسه از جدول پشت سر او. دیدن Robb را زده واکنش به شکایت ادعا قهوه ای فشرده و به او گفت به "روشن کردن."

در مثال دیگری در این شکایت ادعا قهوه ای شروع به صحبت کردن با صدای بلند در مورد یکی دیگر از کارمند زن و دوست پسر او را در اتاق بازرگانی طبقه و گفت: "اگر من می دانستم که من می تواند مانند آن و نگاه داشتن رابطه جنسی با کسی که شبیه من هرگز رفتن به ورزشگاه است. او را مدل ، من می خواهم یک عکس از او. من نمی توانم باور کنم که او با کسی مانند او. او باید واقعا غنی است." بعد با توجه به شکایت این زن کارمند به حال یک حمله هراس در راه او به کار می کنند.

با توجه به شکایت هنگامی که راب در مورد شکایت قهوه ای رفتار به یک مدیر او تقریبا بلافاصله به نام ملاقات با ظهور بنیانگذار و رئیس جمهور تریسی میتلند که گفته را رد کرد و این رفتار به عنوان "اتاق قفل بحث" و متهم خود را "ساخت برخی از چیزهایی که به یک مقدار بزرگتر از آنها مورد نیاز خواهد بود." زمانی که راب در تشریح مشکلات رو در ظهور Matiland در پاسخ گفته: "می خواهید چه کاری انجام دهید ؟ استخدام بیشتر زنان ؟ آنها فقط تا پایان خروج به مراقبت از بچه ها!"

Robb همچنین ادعا می کند زنان در این شرکت بودند اغلب انتظار می رود برای تکمیل نوکر وظایف مانند تمیز کردن و برنامه ریزی که همتایان مرد خود بودند. در این شکایت ادعا می کند او اغلب خواسته به تمیز کردن اتاق کنفرانس پس از جلسات و رزرو رستوران برای رئیس او—چیزی مشابه واقع در کارمندان مرد خواسته بودند را انجام دهد.

در مارس 2017, مدت کوتاهی پس از راب شروع به شکایت در مورد رفتار نابرابر او منوط به افزایش نظارت از سرپرست او که اصرار بر بررسی تمام کار خود را قبل از آن فرستاده شد او ادعا می کند. (در اطراف این زمان او می گوید: یک تاجر به او گفت که دیگر کارمندان مرد بودند فکر تنزیل رتبه او "ازدواج با کشتن" وضعیت به "کشتن.") در مه 24—یک روز پس از او شکایت به مدیر خود را که او در حال انتقام در برابر راب اخراج شد که گفته می شود از آنجا که مدیران تلقی او را "ضعیف شرکت مناسب است."

اما حماسه به پایان نمی پس از او باقی مانده است. که در تابستان زمانی که راب مطلع ظهور او برنامه ریزی شده به فایل های جنسیتی discrimiation شکایت با کمیسیون فرصت های برابر شغلی این شرکت در پاسخ گفت: این برنامه ریزی برای فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر او برای "سرقت از شرکت املاک و متعدد نقض از او قراردادی و امانتی تعهدات به عنوان یک ظهور کارمند." مصمم Robb ثبت شکایات با EEOC و شهر نیویورک کمیسیون حقوق بشر. (Robb وکلا بعد خواست برای شکایت به تخلیه به او توانایی به فایل فدرال کت و شلوار.)

ظهور را ناشی کت و شلوار در دادگاه های ایالتی در ماه دسامبر 2017 و reviewed by The Daily Beast, ادعای Robb فرستاده شرکت ایمیل حاوی اطلاعات محرمانه و اختصاصی از ایمیل کار خود را به ایمیل شخصی برای یک دوره چهار ماه با هدف "ایجاد آسیب به ظهور کسب و کار و شهرت و به نفع خودش و یا ظهور را از رقبا است." کت و شلوار نیز ادعا می کند Robb خودداری کرده است برای از بین بردن اطلاعات فرستاده و یا ارسال ایمیل به پزشکی قانونی محقق به گواهی است که او تا به حال انجام شده است.

راب به شدت رد هر گونه اتهام سرقت است. او شکایت ادعای ظهور کت و شلوار بود "کتاب درسی تلافی" که در نظر گرفته شده بود به "ارسال پیام به ظهور فعلی و آینده کارکنان زن این است که چه اتفاقی برای زنان در ظهور که صحبت کردن در مورد تبعیض است." در میان چیزهای دیگر او ادعا می کند ظهور او خواستار پرداخت $20,000 به صورت قانونی و بازرسی از لپ تاپ شخصی—که می تواند اجتناب شده است اگر این شرکت ارائه شده بود او یک کار لپ تاپ برای شروع با.

"در کتاب درسی مد ظهور کرده است سرزنش خجالت و قربانی خانم Robb بارها و بارها" شکایت متحده است. "برای بیش از دو سال و نیم ظهور است درگیر در سوء استفاده تلافی جویانه دادخواهی است که بیش از همه مرزهای تمدن."

Robb درخواست برای جبرانی و خسارت تنبیهی و همچنین تاکیدی اقدامات با هدف تغییر رفتار او می گوید: او با تجربه در ظهور. او همچنین می خواهد متهمان اقدامات حکومت غیر قانونی در دولت و شهر قانون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب