بوریس جانسون عربستان به آتش بالا aide برای شکستن قفل

نخست وزیر بوریس جانسون دفاع از خود را بالا مشاور بیش اتهام نفاق و گفت او عمل "مسئولانه و قانونی است." دومینیک

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

نخست وزیر بوریس جانسون دفاع از خود را بالا مشاور بیش اتهام نفاق و گفت او عمل "مسئولانه و قانونی است." دومینیک کامینگز سفر 250 مایل زمانی که او باید خود منزوی در خانه.

نخست وزیر بوریس جانسون دفاع از خود را بالا aide Dominic کامینگز یکشنبه گفت که او عمل "مسئولانه و قانونی" یک روز پس از اتهامات پدید آمده است که مشاور را شکست مستند سفر به 250 مایل به دیدار پدر و مادر خود را زمانی که او مشکوک او با آلوده COVID-19.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا با نا امید کند Brexit مذاکرات

جانسون — که خود قرارداد COVID-19 و به پایان رسید تا در بخش مراقبت های ویژه — رد تماس های ساخته شده از سراسر بریتانیا و خطوط کامینگز به استعفا و یا اخراج می شود پس از اتهامات پدید آمده در روز شنبه.

با توجه به گزارش هایی که به تازگی در بریتانیا روزنامه Daily Mirror و نگهبان در شنبه کامینگز نگران بود در مورد مهد کودک تا او سفر از لندن به خانه پدر و مادر خود در دورهام در شمال انگلستان در ماه مارس زمانی که او تا به حال علائم کروناویروس.

قلعه دیدار دوم سفر?

جانسون ادعا کرد که کامینگز خود جدا شده و هنگامی که او وارد ملک در حالی که یک شاهد عینی ادعا می کند که او را دیدم از دیدن یک قلعه در حدود 40 مایل در خارج از دورهام در آغاز ماه آوریل است. دیگر گزارش های رسانه ها ادعا می کنند که کامینگز اغلب تمسخر برای او غیر منتظره ای گاه به گاه, لباس, انتخاب, سفر ظهر انگلستان دو برابر شده است.

Boris Johnson's key adviser Dominic Cummings (picture-alliance/empics/D. Mirzoeff)

کامینگز است که به خوبی شناخته شده است و اغلب برای انتقاد از خود را غیر معمول sartorial گرایش

"در هر احترام او عمل مسئولانه و قانونی و با صداقت" جانسون گفت: اجتناب از یک سوال در مورد اینکه آیا این به این معنی دستورالعمل تغییر کرده برای دیگران.

ادامه مطلب: Facebook بازگشت به مرکز سیاست بریتانیا

کامینگز "به دنبال غرایز از هر پدر و هر پدر و مادر و من نمی علامت او آن را" جانسون اضافه شده است. او اعلام کرد پس از "گسترده" چهره به چهره گفتگو با Cummings.

تماس به استعفا از سمت خود

حداقل هفت محافظه کار مجلس از جانسون خود حزب پیوست و در تماس برای کامینگز به استعفا و یا حذف شود.

"دولت می تواند بهتر از بدون او" دامیان کالینز در توییتر نوشت. "کامینگز باید برود" همکار اعضای محافظه کار پارلمان استیو بیکر گفت.

کامینگز یکی از افراد موثر در سیاست — یا منتخب یا غیر منتخب — داشتن رهبری "رای ترک" نرم افزار-Brexit مبارزات انتخاباتی در سال 2016 و جانسون انتخابات در اواخر سال گذشته.

در این جلسه جانسون همچنین تایید کرد مدارس را بخشی از بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن.

دقیقه پس از این جلسه انگلستان خدمات مدنی حساب رسمی توییتر توییتی "متکبر و توهین آمیز است. شما می توانید تصور کنید که داشتن به کار با این حقیقت مقدس." این توییت به سرعت حذف شده است.

اد/rc (AP dpa)

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن