Labs هنوز هم از منابع برای COVID-19 تست AACC بررسی می یابد

یک نظرسنجی جدید از ایالات متحده آزمایشگاه های بالینی انجام شده توسط AACC پیدا کرده است که تقریبا نیمی از پاسخ

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

یک نظرسنجی جدید از ایالات متحده آزمایشگاه های بالینی انجام شده توسط AACC پیدا کرده است که تقریبا نیمی از پاسخ labs هنوز هم منابع مورد نیاز برای اجرای COVID-19 انجام شد. AACC ارائه این یافته ها به کاخ سفید Coronavirus نیروی کار امروز در نامه ای که در دولت فدرال به نقش موثرتری در کاهش این مشکل به طوری که آزمایشگاه های خود را افزایش می دهد, تست ظرفیت در میان ویروس ها افزایش.

مشاهده کامل بررسی نتایج در اینجا: http://www.aacc.org/science-and-practice/aacc-covid-19-testing-survey

به عنوان coronavirus موارد در ایالات متحده افزایش می یابد و این کشور در آزمایشگاه باید همچنان به کار خستگی ناپذیر به سطح شیب دار تا تست برای کمک به همه گیر تحت کنترل است. با این حال حتی اگر ایالات متحده labs در حال حاضر انجام به طور متوسط از 800000 COVID-19 آزمون در هر روز—که دو برابر میانگین روزانه تعداد آزمایشات انجام شده در اواخر ماه مه—labs در بسیاری از مناطق در حال گزارش تاخیر تا یک هفته در گرفتن نتایج آزمایش به بیماران است. این تاخیر ارائه تست اساسا بی فایده در حاد مراقبت از بیمار و در تماس با ردیابی. علت اصلی این فلج تاخیر مداوم کمبود تست و دیگر لوازم ضروری. آزمایشگاه تلاش کرده اند با این مشکل پس از همه گیر آغاز شد و AACC—پزشکی و سازمان های حرفه ای که نشان دهنده آزمایشگاه کارشناسان در خط مقدم از COVID-19 تست شده است و کار با اعضای کاخ سفید Coronavirus نیروی کار به سعی کنید برای از بین بردن این موانع.

AACC همکاری با پیشرو تجزیه و تحلیل داده های شرکت Edgeworth, تجزیه و تحلیل ترافیک برای تعیین حد کامل از این کمبود عرضه و چگونه آنها در حال تغییر به عنوان همه گیر پیشرفت در امیدوار است که این اطلاعات می تواند کمک راهنمای دولت فدرال پاسخ. تا کنون AACC و Edgeworth باید بررسی بالینی آزمایشگاه در سراسر ایالات متحده در مورد این موضوع در طول سه دوره زمانی مختلف: ممکن است 1-24 ژوئن 1-5 و 24 ژوئن-جولای 6. نتایج نشان می دهد نگران روند—یعنی که کمبود عرضه را همچنان ادامه داشت بیش از چند ماه گذشته است. در ماه مه 58 درصد از تمام آزمایشگاه بررسی گزارش مشکلات گرفتن لوازم یک شکل است که تنها کاهش به 46 درصد در اوایل ماه جولای. حتی بیشتر نگران کننده است افزایش تعداد آزمایشگاه است که قادر به پردازش درخواست COVID-19 آزمون در عرض یک هفته به دلیل کمبود عرضه. در اوایل ماه جولای 25 درصد از پاسخ دهندگان گزارش این مشکل یک چشم انداز مثبت از 21 ٪ از پاسخ دهندگان در ماه مه.

خاص منابع که آزمایشگاه دارای بیشترین دشواری به دست آوردن هستند COVID-19 تست کیت و مواد یا مواد شیمیایی استفاده می شود برای انجام این تست است. همانطور که از اوایل ماه جولای 58% labs گزارش مشکلات گرفتن تست کیت در حالی که 46 درصد گزارش مشکلات گرفتن معرف. 38 درصد از آزمایشگاه نیز هنوز گزارش مشکلات گرفتن سواب بینی استفاده می شود برای به دست آوردن نمونه های بیمار برای COVID-19 تست. در واقع از تمام آیتم هایی که پاسخ دهندگان به سختی به دست آوردن در مه, تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) که تنها کسی بود که در کوتاه مدت عرضه در اواخر ماه ژوئن و اوایل جولای است. در حالی که 32 درصد از آزمایشگاه تا به حال مشکل گرفتن PPE در ماه مه تنها 4 درصد گزارش شده و این موضوع در بررسی های اخیر.

"ما در AACC عمیقا نگران است که آزمایشگاه بالینی در ادامه به مبارزه با به دست آوردن منابع مورد نیاز برای دیدار با ملت ما COVID-19 تست تشخیصی خواسته" گفت: AACC رئیس جمهور دکتر کارمن Wiley. "در حالی که ما می دانیم مشکل دولت فدرال است که در مواجهه با این بیماری همه گیر ما می خواهیم نیروی کار به استفاده از داده ها از AACC نظر سنجی به عنوان یک نقطه پریدن به بررسی این حال کمبود و استفاده از قدرت دولت فدرال برای به دست آوردن و تخصیص این منابع حیاتی است."

بیشتر در مورد بررسی

کار با AACC, Edgeworth تجزیه و تحلیل طراحی و انجام این بررسی و ارزیابی نتایج. AACC دعوت همان گروه از آزمایشگاه به بررسی در تمام سه دوره. این گروه شامل هر دو بیمارستان/بهداشت عمومی آزمایشگاه و تجاری/مرجع labs. در طول ماه مه 1-24 دوره 100 از این آزمایشگاه در پاسخ به بررسی کامل; در طول ماه ژوئن 1-5 دوره 33 labs پاسخ داد; و در طول 24 ژوئن-جولای 6 دوره 53 labs پاسخ داد.

در پاسخ به این سؤال که آیا آزمایشگاه شدند و مشکل اخذ COVID-19 لوازم 69 labs پاسخ در مارس 1-24 دوره; 31 labs پاسخ از ژوئن 1-5; و 50 آزمایشگاه جواب داد: از 24 ژوئن-جولای 6 (به عنوان نشان داده شده در شکل 1 در اینجا).

در پاسخ به این سوال که در مورد لوازم آزمایشگاه شدند و مشکل تهیه, 24 labs پاسخ در طول 24 ژوئن-جولای 6 دوره (به عنوان نشان داده شده در شکل 2 در اینجا).

در مورد AACC

اختصاص داده شده برای دستیابی به سلامت بهتر آزمایشگاهی پزشکی, AACC به ارمغان می آورد با هم بیش از 50,000 آزمایشگاه بالینی متخصصان و پزشکان و دانشمندان و رهبران کسب و کار از سراسر جهان متمرکز شیمی بالینی مولکولی تشخیص اسپکترومتری جرمی ترجمه, پزشکی, آزمایشگاه, مدیریت و مناطق دیگر از پیشرفت علوم آزمایشگاهی. پس از سال 1948 AACC کار کرده است برای پیشبرد منافع مشترک در این زمینه ارائه برنامه هایی که پیشبرد همکاری های علمی و دانش و تخصص و نوآوری است. برای اطلاعات بیشتر www.aacc.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن