"سباستین ماجراهای: خاطرات یک قهرمان"

"سباستین ماجراهای: خاطرات یک قهرمان" است که یک داستان دلگرم کننده از ماجراهای یک جوان Hanoverian Perheron اصیل

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

"سباستین ماجراهای: خاطرات یک قهرمان" است که یک داستان دلگرم کننده از ماجراهای یک جوان Hanoverian Perheron اصیل اسب به نام سباستین و مربی کارین Matey در جاده ها به موفقیت در عرصه درسج.

در "دفتر خاطرات" سباستین می گوید در مورد زندگی خود را در مزرعه خود اولین تجربه در درسج حلقه کشف خود را از عشق خود را از پریدن و خیلی بیشتر. وقتی سباستین بود یک ساله مربی خود را وارد او را به اولین نمایش اسب و سباستین کشف عشق خود را برای حلقه نشان می دهد. در طول سال سباستین و مربی کارین را توسعه داده اند یک همکاری فوق العاده بزرگترین هدف از dressage تجربه.

کارین تساوی در دانش صمیمی از اسب و ورزش به معرفی خواننده جوان به درسج و اصول مراقبت از اسب. او در توضیح متفکر و آرام رویکرد به آموزش و نگهداری اسب از آن هر دو خواننده جوان و آنهایی که مسن تر بیش از حد می توانید در قرعه کشی درس و الهام بخش است.

سباستین و کارین معرفی خواننده به اصول dressage یک هنر باستانی است که با این نسخهها کار با حرکات طبیعی اسب و تقویت ارتباط بین اسب و سوار. آنها خود را توصیف چالش ها و ماجراهای در حلقه و در شمال کشور مسیرهای پیاده روی. یک تصویر پدیدار چه دوستی بین اسب و مربی می تواند و آنچه در آن طول می کشد تا آن را به موفق.
 
"سباستین ماجراهای: خاطرات یک قهرمان"
نوشته شده توسط Karin رفیق
منتشر شده توسط: خود را آنلاین روزنامه
تاریخ انتشار: جولای سال 2020
eBook $3.99
شومیز $13.99
گالینگور $20.99
 
 
درباره نویسنده

نویسنده کارین رفیق مدرن کتاب کودکان نویسنده است که مطرح شده و روت چهار اسب از کره اسب برای مسابقات قهرمانی. به عنوان یک کودک به دنیا آمده و در آلمان او یک ارتباط ویژه با حیوانات. زمانی که او یک نوجوان بود او با مهاجرت به ایالات متحده, و در حال حاضر زندگی در یک مزرعه با شوهرش دختر و پنج اسب. نویسنده معتقد است که حیوانات به خصوص اسب را آموزش داده و او را به باقی می ماند فروتن و که یک عمر را صرف احاطه شده توسط طبیعت و با اسب فراهم می کند یک فرد با ثروت واقعی.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب