ارشد سلطنتی به نام Meghan Markle 'هری Showgirl'

زمانی که Meghan Markle وارد پرنس هری, زندگی یک ارشد رویال گزارش با اشاره به او را به عنوان "هری showgirl." یکی

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

زمانی که Meghan Markle وارد پرنس هری, زندگی یک ارشد رویال گزارش با اشاره به او را به عنوان "هری showgirl." یکی دیگر از خانواده سلطنتی گفت: "او می آید با تعداد زیادی از چمدان."

در دوم استخراج از غیر رسمی هری و مگان بیوگرافی پیدا کردن آزادی: هری و مگان و ساخت مدرن خانواده سلطنتینویسندگان امید Scobie و کارولین دیورند آشکار اتهام تعصب مگان رو در ورود به خانواده سلطنتی به عنوان به خوبی به عنوان او را تیره و تار رابطه با خواهر کیت میدلتون.

Meghan این کتاب ادعا می کند "موافق با ارزیابی" است که او و کیت میدلتون در حال "نه بهترین دوستان است." رابطه خود را با زمان Meghan ازدواج کرده بود هری "تا به حال پیشرفت زیادی پس از او هری را دوست."

آنها هنوز هم "نزدیک تر" با زمان Meghan و هری ازدواج کرده بودند. "گل برای تولد او خوب بودند اما Meghan خواهد دور و نه تا به حال کیت بررسی در در او در سخت ترین زمان با مطبوعات" نویسندگان نوشتن در یک عصاره از کتاب های منتشر شده در انگلستان یکشنبه بار.

هر چند Scobie می گوید که نه مگان و نه هری به یک یا off-the-record مصاحبه برای این کتاب این ادعا را معتبر و صمیمی کلی از زن و شوهر از تجربیات و چشمگیر خروج از خانواده سلطنتی است.

خواهر در قانون در حال صرف تنها "یک تعداد انگشت شماری از موارد با هم" قبل از هری و مگان عروسی. این کتاب می گوید از یک لحظه که در آن مسیرهای عبور در کاخ کنزینگتون در سال 2017, هر دو عنوان را خرید به همان خیابان—اما کیت رفت و در محدوده رور.

Meghan "به طور کامل انتظار می رود کیت برای رسیدن و به او دروغ از زمین بر همه چیز یک خارجی به این شرکت نیاز به دانستن" این کتاب ادعا می کند. در همین حال یک منبع گفت: کیت احساس آنها نمی باید در حد معمول است "دیگر از این واقعیت است که آنها زندگی می کردند در کاخ کنزینگتون."

"Meghan نا امید شده بود که او و کیت تا به حال پیوند می خورند بیش از موقعیت منحصر به فرد آنها به اشتراک گذاشته شده, اما او نبود از دست دادن خواب بیش از آن."

امید Scobie و کارولین دیورند

دو duchesses نشده اند ممکن است "بهترین دوستان" اما "نه در حال جنگ با یکدیگر یا" نویسندگان نوشتن. "مگان نا امید شده بود که او و کیت تا به حال پیوند می خورند بیش از موقعیت منحصر به فرد آنها به اشتراک گذاشته شده, اما او نبود از دست دادن خواب بیش از آن."

کتاب می رود از راه خود را به شلیک کردن جعلی مانند مگان—قبل از ازدواج—گفته ساخت کیت گریه در اتصالات برای لباس عروسی. "که داستان مسخره بود و بنابراین غلط" یکی محرم متحده با نویسندگان نوشتن: "چند مشاوران در سراسر خانواده های سلطنتی در حال حاضر تایید می کنند که هیچ اتصالات که در سمت چپ دوشس کمبریج در اشک است."

Meghan گزارش معتقد است او یک قربانی از "تبعیض و تعصب" در مطبوعات تلخیص. نویسندگان نوشتن: "اگر یک مرد رو تا قبل از طلوع آفتاب به کار او تحسین اخلاق کار خود را. اگر آن را انجام داد او تلقی دشوار و یا یک سگ ماده.' دو استاندارد تشدید شد که آن را به زنان موفق از رنگ اغلب با برچسب خواستار و یا تهاجمی است."

اگر رابطه بین duchesses بود سرد این کتاب شامل حدود 200 منابع—رنگ تر وخیم پرتره از بين شاهزاده ویلیام و هری طراحی کردن آنچه که گفته می شود گفت: زمانی که ویلیام هشدار هری در مراحل اولیه ارتباط خود را با Meghan.

"شاد و محتوای هری نادر است پس به دیدن او عملا پرش در سراسر لذت بود" یک منبع گفت: هری خلق و خوی پس از جلسه Meghan. "اما در همان زمان ویلیام همیشه احساس او نیاز به نگاه کردن به هری نه به عنوان پادشاه آینده است اما به عنوان یک برادر بزرگتر. تمام زندگی او احساس او باید نگه داشتن چشم در هری و مطمئن شوید که او نه در مشکل و به خوبی بر روی یک مسیر است."

"این دو برادر که صرف تمام زندگی خود را با مردم در تلاش برای استفاده از آنها" یک منبع گفت: نویسندگان. "آنها هر دو یک رادار برای تشخیص این نوع فرد اما به عنوان ویلیام نمی دانم زیادی در مورد مگان, او می خواست برای اطمینان از هری نبود blindsided توسط lust."

"آیا احساس می کنید شما نیاز به عجله این" ویلیام گفت هری با توجه به منابع. "را به عنوان زمان زیادی به عنوان شما نیاز به رسیدن به می دانم که این دختر."

یکی از دوستان گفت: "هری می تواند از طریق ویلیام کلمات. او بود که یک افاده." نویسندگان نوشتن: "در طول 10 سال فعالیت حرفه ای در ارتش خارج سلطنتی حباب او آموخته بود به ضربه محکم و ناگهانی قضاوت در مورد افراد بر اساس لهجه, آموزش و پرورش, قومیت کلاس و یا حرفه ای است."

برادران "به سختی صحبت می کرد" ویلیام پس از صحبت با نویسندگان روشن ساخت که درون خانواده سلطنتی روابط کمک کرده بودند توسط "رقابتی" جو وجود دارد که بین کاخ کنزینگتون کاخ باکینگهام و Clarence House.

کتاب رنگ های یک عکس از هری و مگان به طور فزاینده ای احساس بحرانزده و جدا شده به عنوان آنها سعی می کنند برای ایجاد زندگی جدید برای خود—در حال اجرا-میدان مقابل کاخ سنت و بدنام تلخیص داستان. Meghan گزارش احساس او داد تا او را "کل زندگی" برای خانواده سلطنتی.

هری به طور منظم بازدیدکننده داشته است برای دیدن ویلیام و کیت و فرزندان خود را هنگامی که تمام شد زندگی در کاخ کنزینگتون "آمد به مجازی توقف" در تابستان 2017.

"او می داند که بسیاری از مردم در برابر آنها و او همه چیز را او می تواند به نگه داشتن خود را امن و به دور از گرفتن صدمه دیده است."

رویال منبع در هری پاتر و شاهزاده

کیت "را کمی به پل شکاف" کتاب می گوید. هری "خسته شده بود از پویا" بین او و ویلیام و "زن" یک منبع گفت: "برادر خود را بپرسید چنین چیزی."

هری "بسیار محافظ از مگان" یک منبع گفت. "او می داند که بسیاری از مردم در برابر آنها و او همه چیز را او می تواند به نگه داشتن خود را امن و به دور از گرفتن صدمه دیده است -- حتی اگر این بدان معناست که فاصله خود را از آن مردم است."

او رو به وخامت رابطه با ویلیام کمک galvanize هری و مگان به حرکت به Frogmore کلبه در ویندسور.

"او می خواست به دور از کاسه ماهی قرمز که شد کاخ کنزینگتون" یک منبع گفت.

وضعیت روابط بین برادران است به خصوص غم انگیز به عنوان Scobie و دیورند نوشتن هری "هنگامی که یک دوست گفت که او تا به حال یک تصویر از ازدواج و در زمان و هزینه با ویلیام و کیت دو زوج با هم فرزندان خود را با بهترین دوستان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن