لری دیوید فکر ریچارد نوع بود "بیش از حد معروف' برای 'محدود کردن شور و شوق خود را'

Tدر اینجا یک شوخی است که ریچارد نوع را دوست دارد به در مورد خود. آن را مانند این می رود.اجرایی مسئول بازیگر قر

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

Tدر اینجا یک شوخی است که ریچارد نوع را دوست دارد به در مورد خود. آن را مانند این می رود.

اجرایی مسئول بازیگر قرارداد به خانه می آید یک شب می پرسد و همسرش, "شما می دانید که کسی که دوست دارید ، او در دیوانه در مورد شما و سپس شما دوست game, او در چرخش شهرستانو پس از آن او در محدود کردن شور و شوق خود را?"

این مرد می گوید: "من او را دوست دارم."

"آره. من واقعا fucked او را بیش از امروز" مرد پاسخ می دهد.

چند شخصیت بازیگران کار سخت تر و یا بیشتر به طور مداوم از نوع. او عمده منظم نقش در کمدی دیوانه در مورد شما و چرخش شهرستان. او را تحویل صحنه سرقت نیز در فیلم هایی مانند برادران کوئن' یک مرد جدی است و به عنوان رودی جولیانی در سال گذشته بمب. او روزه خود را بی تردید صدای پیکسار Inside Out (به عنوان حساس دوست خیالی بینگ بونگ) و Netflix بکشد دهان بزرگ (به عنوان یک یهودی پدر که نمی تواند معده حلزون اسکالوپ).

و به عنوان او نشان می دهد در این هفته قسمت آخر خنده , پادکست, لری دیوید در ابتدا فکر کردم که او "بیش از حد معروف" بازی پسر عموی خود اندی در محدود کردن شور و شوق خود را. مهربان بود و به او اطمینان دهم که چنین نیست.

با تشکر از COVID-19 همه گیر مانند هر بازیگر حرفه ای او را از کار و بدبختی.

"این وحشتناک است. آن را واقعا است. آن را وحشتناک" او به من می گوید. "من قبول هر زوم اسکریپت است که می خواهد به عنوان خوانده شده. من یک کارگاه موسیقی. من خواندن نمایشنامه که ممکن است روزی انجام می شود. اما من واقعا از دست کاری و هر کسی که مرا می شناسد می داند که من برای کار به خاطر پول و دوم می آید به همین دلیل است که تولید کنندگان به من برای ارزان است."

وقتی که من از او بخواهید اگر او واقعا می خواهد به گفت که با صدای بلند او, جوک, من حدس می زنم. اما آن حرامزاده نمی خواهید برای گوش دادن به این."

در حالی که نوع عمدتا شناخته شده برای کار کمدی خود را بر روی تلویزیون و تئاتر به او داده اتاق برای نشان دادن طرف دیگر از توانایی بازیگری. او می داند که مردم می گویند "اوه که مرد از محدود کردن شور و شوق خود را در حال انجام یک بازی اجازه دهید آن را ببینید" و اضافه کرد "تا شاید کسی خواهد آمد به خاطر من و من می تواند بیرون رفتن در اندام و انجام یک درام."

در این تابستان او لنت کمدی خود را لغو احکام صادره ی مستقل mockumentary به نام اجتماعی آنهاییکه در دسترس است در VOD و دیجیتال اجاره در حال حاضر. در این فیلم او نقش مخترع اینترنت جالب است که از او توضیح می دهد چرا که او نام مستعار خود را برای بچه ها "پشتیبانی فنی."

"همه چیز باید بگویم در این فیلم خارجی به من که من تا به حال به اعمال دراماتیک قصد از آنجا که من نمی دانم چه جهنم من صحبت کردن در مورد!" نوع میگه. "بنابراین اگر شما واقعا اگر شما واقعا می خواهید برای دیدن واقعا خوب عمل میکنه من بهتر از شما احتمالا می توانید تصور کنید. این چیزی است که فقط کلمه به کلمه حفظ شده است. و من فقط به حال به را تشکیل می دهند آنچه در آن همه به معنای."

نکات برجسته از مکالمه ما در حال زیر و شما می توانید گوش دادن به تمام چیزی که در حال حاضر با اشتراک به آخر خنده در اپل پادکست ها و یا هر کجا که شما گوش دادن به پادکست ها.

در معروف بودن به اندازه کافی به بازی خود را در "محدود کردن شور و شوق خود را'

"هنگامی که آنها برای اولین بار شروع به انجام محدود کردن شور و شوق خود رااگر آنها به یک فرد مشهور در نشان می دهد که افراد مشهور همیشه در بازی خود را. آنها نیاز به کسی برای پسر عموی اندی. جف [Garlin] که یکی از دوستان عزیز گفت: "چگونه در مورد ریچارد نوع؟' لری [دیوید] می رود او را بیش از حد معروف است. من گفته جف او اطمینان من نه بیش از حد معروف است. و در نهایت آنها را خرد شدن و او از من سوء استفاده. اما این همه به دلیل جف که پیشنهاد من و من اطمینان لری که من تنها بود نه بیش از حد معروف است. و من نمی ذهن من نفس می توانید آن را."

"این احتمالا روز پس از جورج فلوید قتل زمانی که آنها شروع به گفتن داستان خود را. و آنها زندگی من را تغییر داد."

در حال 'که' شخصیت بازیگر

"من" که مرد.' من دوست دارم که. اول از همه شهرت داره ولی این سخت است واقعا ترجمه برای کسی که رفتن و آن را نمی کند. تنها چیزی که آن را واقعا می شود شما بهتر است نقش. این واقعا چیزی است که شهرت شما می شود. پول نیست و ارزش رنج می برند. این درست نیست. و شما می دانید آن را به شما به روز رسانی به کلاس اول و آن را به شما را به یک رستوران. اما من همیشه می گویم شما را به یک بانک و همه چیز شما می خواهید در آن بانک است که در پشت یک درب فلزی که قفل است. این همه وجود دارد. و شما می آیند و آن مرد می گوید: "آه خدای من, من شما را دوست دارم. من تماشا کرده ام شما برای سال. شما به من بخندی. شما من را خوشحال. من زندگی افزایش یافته است با تماشای شما.' و به شما می گویند, " با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم. من می دانم که شما باید برخی از مسائل که در پشت درب. آیا می توانم برخی از آن ؟ بلكه ما به شما یک قلم است.' که چیزی است که شهرت شما می شود."

چرا او فکر کرد که او قرار بود به اخراج از "داخل به خارج'

"هر زمان که شما انجام یک صدای خارج از قاب و آنها شما را دوست ندارند شما خیلی به راحتی جایگزین. آن دو سال طول می کشد به انجام این فیلم است. بنابراین من باید قبلا در جایی بین شش و نه بار اما هر بار به آنها خندید و آنها مرا دوست داشت و همه چیز. من یک یهودی هستم و یک بازیگر. بنابراین من عصبی و من عصبی. بنابراین هر بار که من فکر کردم من که قرار بود به اخراج کنید. حتی اگر آن را به خوبی رفت من فکر کردم من می تواند از کار اخراج شدند. و من همیشه آن را به تنهایی. آخرین بار آنها تماس بگیرید و آنها می گویند ما می خواهیم شما را به ضبط با Amy Poehler که من ملاقات کرد و ما تا به حال شام, اما ما هرگز با هم ثبت. و من به " اوه نه آنها به من یکی از آخرین فرصت برای ثبت.'"

در یادگیری به 'ضد نژادپرستانه' از همکار خود شخصیت بازیگران

"از آنجا که ما نمی توانیم با هم در یک رستوران ما زوم چت. و من تحصیل کرده بود به این فوق العاده, فوق العاده درجه. من سپاسگزار هستم چون دو نفر از افرادی که چت می Laurence Fishburne و LeVar Burton. و به شنیدن داستان های خود و برای درک آن کافی است به لیبرال آن است که به اندازه کافی برای 'درک' آنها چه طریق بوده است. برای دیدن و شنیدن داستان های خود را و واقعا تحصیل کرده باشد و در نهایت به تحقق در روده خود را که شما نمی توانید فقط لیبرال شما باید ضد نژادپرستانه. شما باید یک فعال ایستادن و انجام کاری درباره آن. آن را احتمالا روز پس از جورج فلوید قتل زمانی که آنها شروع به گفتن داستان خود را. و آنها زندگی من را تغییر داد."

نگاه کردن به یک پاداش قسمت آخر خنده پادکست با برایان Baumgartner (کوین از دفتر!) در اواخر این هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن