ثروتمند سیستم بیمارستان در زمان $18G از تخمیر برای COVID-19 تجهیزات

توسط فیل Galewitz قیصر سلامت نیوزWOODBRIDGE, Va.—به عنوان Inova نظام سلامت به دنبال کمک های مالی در ماه مارس ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

توسط فیل Galewitz قیصر سلامت نیوز

WOODBRIDGE, Va.—به عنوان Inova نظام سلامت به دنبال کمک های مالی در ماه مارس به خرید تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان آن برای درمان COVID-19 ژاک ریزه, یک افسر پلیس تبدیل آبجو خود را به کمک.

حتی اگر آب خود را تا پایان آبجوسازی taproom در این واشنگتن و حومه شده بود مجبور به بستن او داوطلب خدمت سربازی به کمک نزدیکی کمربندی دم به ایجاد یک جدید آل PPE آبجو. آنها به اهدا بیش از $18,000 از فروش آن به بیمارستان سیستم برای کمک به خرید ماسک و دستکش و دیگر وسایل حفاظتی شخصی.

Inova که در خدمت برخی از واشنگتن ثروتمندترین حومه گفت: دارندگان اوراق قرضه در سال گذشته که آن را به حال $3.1 میلیارد دلار سرمایه گذاری در آن می تواند انحلال در سه روز. آن را دریافت کرده است بیش از $144 میلیون پیشرفته مدیکر پرداخت و 49 میلیون دلار در دیگر فدرال coronavirus کمک.

همانطور که از اوایل ماه ژوئن Inova مطرح شده $4.3 میلیون نفر از بیش از 3300 اهدا کنندگان با توسل برای کمک به آن آمادگی اضطراری صندوق.

"اپتیک از این نیست بزرگ" گفت: Niall برنان رئيس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی مراقبت های بهداشتی هزینه موسسه تحقیقات و سیاست سازمان در مورد تلاش برای جمع آوری اعانه در Inova. "این یکی از ثروتمند بیمارستان های منطقه و آنها نباید جذاب برای کمک های خیریه برای PPE."

Inova یکی از چندین بیمارستان بزرگ سیستم های جمع آوری پول برای جبران هزینه های خود نقش حیاتی در مبارزه با COVID بیماری همه گیر. دانشگاه ییل New Haven, سلامت, بزرگترین سیستم بیمارستان در کانکتیکات و UCLA سلامت در کالیفرنیا نیز خواهان کمک به پرداخت هزینه برای PPE و دیگر نیاز دارد.

همه گیر طرح میتوانست به بیمارستان' معمول تامین مالی معادلات—آنها را وادار به انصراف از پر سود عروق کرونر از روش ها و تغییر مسیر زیادی از انرژی خود را برای درمان یک بیماری جدید است که می تواند نگه داشتن بیماران در بیمارستان برای هفته. اما آن را نیز موجب جدید اعانه به عنوان آن را مطرح بیمارستان' دید.

"برخی از این ضربه زدن به مخزن بزرگ حسن نیت که در بیمارستان انباشته شده است به دلیل تلاش های خود را در طول دوره بیماری همه گیر" برنان گفت: "بسیاری از مردم می خواهید برای کمک و مطمئن نیستید که چگونه فراتر از ماندن در خانه است."

تلاش می آیند حتی اگر دولت فدرال با عجله کردن میلیاردها دلار کمک مالی به بیمارستان های سراسر کشور که در بیمارستان ها می گویند این است که به اندازه کافی برای تامین ضرر و زیان خود را از شیوع کروناویروس.

تسکین "را به طور کامل پوشش ما COVID مربوط به تلفات و تخمین زده می شود بیش از 200 میلیون دلاری" UCLA بهداشت دریافت کرده است که نزدیک به 55 میلیون دلار در فدرال coronavirus کمک های مالی و $276.5 میلیون پیشرفته مدیکر پرداخت در بیانیه ای گفت. "در جاده های طولانی برای بازیابیما ادامه خواهد داد به قبول سخاوت از کسانی که به حمایت از ماموریت ما است."

Inova بالا جمع آوری کمک های رسمی مریم گلی Bolte گفت: بودجه فدرال نمی آیند نزدیک به جلسه Inova نیاز دارد. بیمارستان سیستم درآمد پایین است بیش از 100 میلیون دلار در سال گذشته, او گفت:, و سیستم صرف ده ها میلیون دلار کمک به آن دنده تا برای رسیدگی به COVID-19 بيمار. Inova گذاشته 427 کارکنان در غير بالينی مواضع سخنگوی گفت.

Inova ساخته شده 1 میلیارد دلار سود در سال 2019 با به دست آوردن آینده بیشتر از سرمایه گذاری با توجه به حسابرسی صورتهای مالی است.

هنوز جمع آوری کمک می کند افزایش نگرانی در میان برخی از کارشناسان.

جرارد اندرسون مدیر جانز هاپکینز مرکز بیمارستان سرمایه گذاری و مدیریت در بالتیمور گفت: بیمارستان ها معمولا نمی جمع آوری پول برای روزمره تجهیزات. "این یک هزینه انجام کسب و کار" او گفت:.

"آنها با استفاده از خود حسن نیت در اینجا," او اضافه شده است.

سیمون سینگ استادیار مدیریت خدمات بهداشتی و سیاست در دانشگاه میشیگان را نیز مورد تردید نیاز برای PPE جمع آوری کمک های مالی. "یک سیستم بهداشت و درمان مانند Inova که در حال انجام است تا به خوبی از نظر مالی قطعا باید منابع لازم برای خرید لازم PPE برای کارکنان خود را بدون نیاز به تکیه بر جامعه, جمع آوری اعانه," او گفت:.

آب پایان و کمربندی دم در حال اهدای $6 از 18 دلار هزینه برای شش بسته از PPE آبجو تلخ, West Coast-سبک هند pale ale. برچسب نشان می دهد "PPE" مخفف "مردم انجام تحت شرایط شدید."

دسته اول از PPE موفق شد تا آن را به فروش در اولین آخر هفته در ماه آوریل است. هنگامی که آنها از فروش دسته دوم از آبجو ساخته شده در اواخر ماه مه ریزه گفت: مجموع کمک های مالی به Inova باید حدود 27,000.

ریزه گفت که زمانی که او رسیده به Inova او تعجب که چگونه با دادن هزاران دلار به یک میلیارد دلار شرکت تفاوت خواهد بود.

زمانی که Bolte نشان داد در ماه آوریل به تماشای PPE آبجو بودن کنسرو شده Mote به او گفت: "این است که احتمالا فقط یک قطره در سطل برای شما."

اما ریزه گفت: او توضیح داد که چگونه قیمت از ماسک و دستکش و دیگر PPE تا به حال به طور چشمگیری افزایش یافته است و چگونه تامین شد سخت برای به دست آوردن در ماه آوریل است. از آن پس او اطمینان او به سمت راست حرکت می کند. "من تصور کردم که این کمک های مالی ساخته شده اند تاثیر," او گفت:.

"این یکی از ثروتمند بیمارستان های منطقه و آنها نباید جذاب برای کمک های خیریه برای PPE."

Niall Brennan, مراقبت های بهداشتی, هزینه های موسسه

"بسیاری از مردم درک نمی کنند که در حالی که تعداد COVID موارد بهبود بسیاری از مردم در حال رفتن به محل کار و قرار دادن خود در معرض خطر" Sten Sellier, کمربندی رئیس جمهور گفت: در مورد دلایل خود را برای کمک به ایجاد PPE. "این چیزی است که ما می خواستیم را به توجه به."

"این یک راه برای تشخیص و توجه به افرادی که در انجام مشاغل سخت و رسیدگی به خطرات" گفت: Mote که استخدام 10 نفر. آبجوسازی جان سالم به در با تبدیل آن taproom به یک خط بسته بندی و فروش PPE و دیگر آن آبجو در یک درایو از طریق راه اندازی در پارکینگ خود را.

Inova را Bolte گفت: بیمارستان سپاسگزار برای همه کسب و کار و افرادی که اهدا شده به صندوق اضطراری. دفاع محلی پیمانکاران عمومی پویا و نورث روپ گرومن ساخته شده اند شش رقم کمک های مالی او گفت:.

"این کمک های مالی را واقعا ساخته شده تفاوت در ما عرضه PPE برای کمک به ما در رفتن" Bolte گفت.

در ماه مه Inova شروع سرگیری روش انتخابی که قرار شد در انتظار نگه داشته در مه, او گفت:. سیستم بیمارستان, او اضافه شده است به اندازه کافی PPE برای کارکنان در حال حاضر اما در حال آماده سازی خود برای یکی دیگر از افزایش در COVID این موارد قرار می گیرند.

قیصر سلامت نیوز (KHN غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه از قیصر بنیاد خانواده است که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب