دیوان عالی آمریکا پاک راه را برای اعدام زندانیان فدرال

اولین فدرال اعدام در ایالات متحده از سال 2003 انجام شده پس از دادگاه عالی ایالات متحده زده کردن یک دستور بر اس

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

اولین فدرال اعدام در ایالات متحده از سال 2003 انجام شده پس از دادگاه عالی ایالات متحده زده کردن یک دستور بر اساس اثربخشی داروهای مورد استفاده در تزریق کشنده.

در ایالات متحده انجام شده خود را برای اولین بار فدرال اعدام در 17 سال در روز سه شنبه در غرب میانه ایالت ایندیانا ساعت پس از دیوان عالی کشور لغو سفارش توسط یک منطقه دادگاه که حکم اعدام باید تاخیر با توجه به اثرات احتمالی انتخاب روش اعدام.

به دادگاه عالی تصمیم گیری و اعدام آمده پس از یک سری از حقوقی جنگ به عنوان دولت فدرال آمریکا به دنبال احیای فدرال حکم اعدام است.

دنیل لوئیس لی یک سفید supremacist که شد محکوم از قتل یک خانواده از سه درسال 1996 در یک طرح برای ساخت یک "نژاد آریایی مردم ایران," بوده است با توجه به اعدام در روز دوشنبه.

اما یک قاضی دادگاه منطقه ما تاخیر در اجرای این استدلال استفاده از یک داروی پنتوباربیتال می تواند "درد و درد و رنج بی نیاز" و می تواند نقض قانون اساسی ممنوعیت بی رحمانه و غیر معمول است.

یک دادگاه تجدید نظر بود را تایید کرد که منظور قبل از دیوان عالی کشور خالی آن را. لی قرار گرفت و به اعدام با تزریق مواد کشنده در صبح روز سه شنبه در یک زندان فدرال در ترر هوت ایندیانا.

ادامه مطلب: چرا سریلانکا برقراری مجازات اعدام?

بیشتر اعدامها پس از تصمیم دیوان عالی کشور

تیاو بالا دادگاه 5-به-4 تصمیم لغو سفارش توسط ما منطقه قاضی تانیا Chutkan اجازه می دهد تا برای چالش های قانونی به مواد مخدر انتخاب شده برای استفاده در تزریق کشنده.

"دولت تولید رقابت شهادت متخصص از خود نشان می دهد که هر ادم ریوی رخ می دهد تنها پس از زندانی مرده است و یا ارائه شده است به طور کامل insensate," دیوان عالی کشور گفت: در یک unsigned حاکم referring به عوارض جانبی بالقوه کشنده تزریق مواد مخدر.

لی اولین فدرال زندانی به اعدام پس از سال 2003 و پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد او را از سر فدرال حکم اعدام است.

دو نفر دیگر اعدام های برنامه ریزی شده در این هفته و یک چهارم است و مجموعه ای را به اجرا در آوردند.

در حالی که 17 سال اقامت در executions اعمال فدرال زندانیان, فرد, آمریکا باید ادامه اجرای مجازات اعدام برای افراد متهم به جنایات در دادگاه های ایالتی.

مجازات قانونی در 28 کشور 50 ایالت است. هفت نفر بودند اعدام در آمریکا در سال 2020 است. در سال 2019, 22 نفر اعدام شده در آمریکا تنها توسعه یافته غربی کشور که مجازات قانونی باقی مانده است.

اد wmr/stb (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب