U. s. خدمات پستی نشان می دهد علاوه بر این به 2020 مهر برنامه

U. s. خدمات پستی اعلام کرد علاوه بر این از نوآوری تمبر به آن 2020 مهر منتشر شده است. جزئیات بیشتر از جمله این

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

U. s. خدمات پستی اعلام کرد علاوه بر این از نوآوری تمبر به آن 2020 مهر منتشر شده است. جزئیات بیشتر از جمله این تاریخ جدید برای همیشه لطفا برای تمبر در دسترس خواهد بود برای خرید به زودی اعلام خواهد شد. همه تصاویر اولیه و منوط به تغییر قبل از چاپ.

این آزادی را جشن روح آمریکایی از نوآوری با یک پنجره از 20 تمبر شامل پنج طرح مختلف هر یک به نمایندگی از یک منطقه که در آن ایالات متحده دانشمندان و مهندسین را ساخته اند سهم قابل توجهی: محاسبات بیومدیکال ژنوم توالی رباتیک و تکنولوژی خورشیدی. مدیر هنری آنتونیو الکالا طراحی تمبر انتخاب جزئیات موجود در عکس برای هر.

پستی محصولات
مشتریان ممکن است خرید تمبر و دیگر محصولات مربوط به تمبر شناسی از طریق پستی در فروشگاه usps.com/shopstampsبا تماس 800-STAMP24 (800-782-6724) توسط ایمیل از طریق ایالات متحده آمریکا مربوط به تمبر شناسیو یا در دفتر پست مکان در سراسر کشور. برای همیشه لطفا برای تمبر همیشه برابر با ارزش فعلی کلاس اول, ایمیل, 1‑اونس قیمت. انواع تمبر و کلکسیون نیز در دسترس هستند ebay.com/stamps.

اطلاعات در سفارش اول-بعد-از-موضوع postmarks و پوشش است و در usps.com/shopstamps تحت عنوان "جمع آوری شده است."

خدمات پستی دریافت هیچ مالیاتی دلار برای هزینه های عملیاتی و متکی بر فروش پستی محصولات و خدمات برای تامین مالی عملیات خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن