لبنان FM Hitti: "ما باید برای صرفه جویی در کشور ما'

به عنوان فقر soars در لبنان تظاهر به مبارزه طلبیده coronavirus مستند در اعتراض به فساد و سوء مدیریت است که خرد

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

به عنوان فقر soars در لبنان تظاهر به مبارزه طلبیده coronavirus مستند در اعتراض به فساد و سوء مدیریت است که خرد اقتصاد است. چه امید وجود دارد که دولت می تواند در ارائه واقعی اصلاحات ؟

بیروت است درخواست برای یک "چک سفید" در آن تجدید نظر برای کمک مالی بین المللی گفت: لبنان وزیر امور خارجه ،

در مصاحبه با دویچه وله درگیری های منطقه Nassif Hitti گفت: میزبان تیم سباستین: "ما در حال گفتن جامعه بین المللی 'نگاهی به ما و اجازه دهید را ببینید اگر ما موفق شوند.' ما در حال برنامه ریزی برای موفقیت است. ما متعهد به موفقیت این دلیل که ما باید برای صرفه جویی در کشور ما است."

لبنان شده است گریبانگیر بزرگ ضد دولت تظاهرات آغاز شد که در ماه اکتبر گذشته پس از پیشنهاد وضع مالیات بر اینترنت تماس ها و افزایش مالیات بر ارزش افزوده. اواخر ماه ژانویه این سال دولت جایگزین شده بود توسط یک تیم کوچکتر از تازه اما بی تجربه وزیران.

اما منتقدان می گویند این تفاوت ها تنها و لوازم آرایشی و بهداشتی است که بسیاری از وزرا هنوز هم وفادار به قدرتمند جناحی رهبران پشت صحنه.

در سرپیچی از مستند اقدامات برای مبارزه با کروناویروس تظاهرات ادامه با معترضان خواستار سیاسی و اصلاحات اقتصادی در یک کشور احاطه شده توسط بومی فساد و فرقه ای قدرت است.

وزیر امور خارجه Hitti گفت که او به رسمیت شناخته شده به مقیاس و چالش اساسی که اصلاحات تنها راه برای ایجاد یک پارگی با گذشته است."

تاریخ تکرار?

با افزایش بیکاری و فقر و قیمت مواد غذایی, کسانی که اصلاحات حیاتی هستند.

در مقاله ای در واشنگتن پست, نخست وزیر لبنان حسن دیاب سرزنش کشور parlous دولت در بخش در "دهه سیاسی سوء مدیریت و فساد است."

به اقتصاد جهانی بیش از حد صریح از اثرات coronavirus همه گیر DW تیم سباستین خواسته وزیر خارجه Hitti چرا جامعه بین المللی باید دست بیروت مبالغ هنگفتی از پول را فقط برای آن را به تکرار اشتباهات گذشته است.

Libanon Tripolis | Unruhen während Anti-Regierungsproteste (picture-alliance/AP Photo/B. Hussein)

در اواخر ماه آوریل یک قاره کشته شد و ده ها مجروح در شورش برانگیخت توسط یک ارز سقوط است که کاهش ارزش دستمزد و پس انداز

"اولین و مهمترین دلیل ما قصد داریم به انجام آنچه اتفاق افتاده است قبل از" Hitti گفت.

"از زمانی که ما شروع به کار در این دولت برنامه ما روشن است: آن است که برای مبارزه با فساد به اصلاحات ساختاری اساسی اصلاحات ساختاری. آن را جزئی از اصلاحات. این اساسی اصلاحات."

بیروت در حال حاضر آغاز رسمی مذاکرات با صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) به توافق برسند یک بسته نجات مالی به ارزش حدود 10 میلیارد دلار.

پس از پایان جنگ داخلی در سال 1990 لبنان دریافت کرده است صدها میلیون دلار در بسته کمک از جامعه بین المللی اما موفق به مقابله با آن مشکلات سیستمیک.

درگیری های داخلی

آیا وزیر خارجه فکر می کنم که کنترل جنگ سالاران و زورمندان در لبنان بودند به دادن میلیاردها دلار که تا به حال غارت شده از کشور ؟

"ما می دانیم که این یک مبارزه دشوار" گفت: Hitti. "ما می دانیم که این یک چالش کلیدی و شما را مجبور به ایستادن به چالش و یا شکست است. من می دانم که این مشکلات است."

Libanon | Fernsehansprache Premierminister Hassan Diab (Reuters/Dalati Nohra)

نخست وزیر Diab سرزنش کرده همسرم, سبک سگی بانک مرکزی برای ارز گلایه کرد و گفت: این بانک "است یا ناتوان وجود ندارد و یا به طور مستقیم تحریک این چشمگیر استهلاک"

پاسخ به این چالش در لبنان را به دولت و مقامات در حال حاضر جناحی: نخست وزیر و رئیس بانک مرکزی باید feuded عموم تضعیف تلاش ها برای تضمین نجات بسته است.

Hitti بازی کردن این بخش: "خوب وجود دارد برخی از تفاوت های, البته, اما در حال حاضر ما در حال کار کردن در هماهنگی توسعه یک موقعیت نشان داده شده توسط دولت است."

حقوق بشر

در ماه نوامبر سال گذشته سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: در آنجا بوده است "افزایش هشدار دهنده" از حمله به آزادی بیان در لبنان در سال های اخیر است.

"قدرتمند سیاسی و مذهبی چهره های ملی باید instrumentalized کشور جنایی افترا و توهین قوانین را به سکوت و بدون خشونت انتقاد به ویژه در برابر کسانی که درست اتهامات سوء رفتار و یا فساد گفت:" HRW گزارش.

اهداف برای پیگرد قانونی تحت این قوانین باید شامل روزنامه نگاران و فعالان سیاسی و همچنین شهروندان است.

DW تیم سباستین پرسید: اگر سرکوب آزادی بیان بود که چگونه دولت لبنان بود و ملاقات با مردم و آرمان. وزیر امور خارجه Hitti گفت: این اتهام یک "کلیت" و دولت متعهد شد برای اصلاح هر گونه موارد است.

"اگر اعمال خاصی است که غیر قابل قبول متعهد شدند – غیر قابل قبول با توجه به قوانین ما – ما با محکوم کردن این عمل می کند و ما که بسیاری از بار."

لبنان در رتبه 102 از 180 کشور در سال 2020 جهان در فهرست آزادی مطبوعات با توجه به گزارشگران بدون مرز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن