لیلا Iké چرا آهنگ های بقا و مقاومت در برابر ضربه در امریکا

Less از پنج سال پیش خواننده جامائیکایی لیلا Iké مشغول به کار بود در یک کینگستون مرکز تماس در تلاش برای پایان م

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

Less از پنج سال پیش خواننده جامائیکایی لیلا Iké مشغول به کار بود در یک کینگستون مرکز تماس در تلاش برای پایان می رسد دیدار. در حال حاضر او دریافت گسترده توجه برای اولین EP تجربه — و مورد ستایش قرار داد به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین استعدادهای جوان که به تازگی پدید آمده از جامائیکا و یا هر جای دیگری که برای ماده.

لیلا را به خواننده نشان می دهد که دودی فصاحت از اواخر Nina Simone شرجی سرد ساده و احساسی, ارائه, از خواننده مورد علاقه خود اواخر Garnett ابریشم یکی از محترم ترین هنرمندان در جامائیکا موسیقی کانن. بر خلاف Rihanna—که باربادوس لهجه است که تقریبا غیر قابل کشف در موسیقی—لیلا است که بی شک یک جامائیکا خواننده های پر جنب و جوش و در عین حال آسیب پذیر تحویل تغییر بین انعطاف پذیر آواز و تف لهجه محلی قافیه (به نام deejaying در جامائیکا زبان.)

"من می خواهم مردم بدانند لیلا Iké است و نه فقط یک هنرمند رگی, من یک جامائیکا هنرمند است که تحت تاثیر موسیقی های مختلف و شما می خواهید به شنیدن این که آینده از طریق" لیلا اعلام کرد. "جامائیکا موسیقی در حال حرکت بیشتر و بیشتر دور از شخصیکه در استعمال کلمات صحیح رگی نوع پرنیان, اما برای من این مهم است برای حفظ موسیقی indigenousness. من ترکیب که به ریتم استفاده کنم و در آواز من سبک چون من می خواهم به می دانم که این موسیقی را شروع نمی کند که در آن شما آن را بشنوند و آن را فراتر از بسیاری از سال ها و تغییرات است."

تغییر به لهجه محلی برای تاکید بیشتر او می افزاید: "فقط به این دلیل که ما رشد می کنند به این معنا نیست درخت ah رفتن رشد و lef' di ریشه است."

تجربه's سرب-آهنگ دام تحت تاثیر "جایی که من هستم از آمدن" است و داستان فوتی و فوری از لیلا انتقال از یک پناه تربیت زندگی با مادر و سه خواهر در روستایی در چریستینا جامائیکا به چالش هایی که همراه او حرکت می کند به این جزیره سرمایه کینگستون پنج سال پیش از طریق او وضعیت فعلی در آستانه یک حرفه ای بزرگ. "سفر من ممکن است به نظر می رسد مانند آن اتفاق می افتد بسیار سریع اما آن بوده است که تعداد زیادی از یو پی اس و فراز زندگی" مشترک لیلا زبان به روزانه وحش از طریق اسکایپ از او کینگستون صفحه اصلی.

"مردان سعی rape me; صاحبخانه من ساخته شده یک حرکت من و به خاطر من به دنبال از طریق زمانی که من به کار می رفت او انداخت و از همه چیزهای من وجود دارد در یک دوره زمانی که من در حال حرکت بود در هر ماه است. مشغول به کار در یک مرکز تماس واقعا در زمان تلفات بر من افسرده بود من نبودم مراقبت از خودم یا درست غذا خوردن چون فکر می کردم که " آیا این واقعا چه من می خواهم به انجام این کار با زندگی من وقتی که من شور و شوق نهفته در موسیقی؟'"

متولد Alecia خاکستری او را در انتخاب نام لیلا است که به معنی گل گل و Iké یک یوروبایی معنی کلمه قدرت خدا. "در حال رشد با یک مادر مجرد بود که بسیار سخت بسیار تأکید دارد که ما نبودند غنی و او نمی باید هر گونه کمک من آمده و فرزند که مادر من بود با توجه به بلند کردن خانواده است. مادر من راحت نیست با من در حال حرکت به کینگستون. بسیاری اتفاق افتاده است وجود دارد در یک زمان کوتاه" لیلا به یاد می آورد.

لیلا منتقل کینگستون در ابتدا برای حضور در این دانشگاه از غرب هند (UWI) امیدوار مادرش او را پایان مطالعات خود را دریافت و در رشته زبانشناسی است. او دیگر جوان مشتاق خوانندگان در UWI شروع به نوشتن آهنگ ها و اجرای برنامه های مختلف باز کردن میکروفن جلسات در اطراف شهر. او همچنین نوشته شده در کلیپ های موسیقی خود را بر روی رسانه های اجتماعی و جلب توجه خواننده/ترانه سرا/تهیه کننده بذله گویی یک خیمه نام معاصر جامائیکا موسیقی; جدیدترین آلبوم یک ماده از زمانبود جایزه گرمی نامزد شده است.

بذله گویی زمان در نقش مربی/مدیر برای لیلا در سال 2017 پس از رسیدن به او را در توییتر. "لیلا تا به حال قرار دادن یک آهنگ در مورد مادر خود را ارسال او به یک فروشگاه برای خرید چیزهای; آن را خوب و زیبا; من فکر آنچه یک هنرمند افسانه, اما من فکر وجود دارد چیزی خاص وجود دارد" بذله گویی به یاد می آورد به تلفن از کینگستون. "او صدا مانند یک 14 ساله, در واقع اولین چیزی که من فکر کردم او مانند صدا بسیار جوان Garnett ابریشم."

ابریشم به شهرت آمد در اوایل 1990s با متعدد ضربه مجرد ("صهیون در یک چشم انداز" "شکایت" و غیره.) است که به کمک احیای Rastafarian ریشه رگی. او آماده برای بیشتر بین المللی رسیدن به موفقیت است که او غم نمی رسیدن به او در طول عمر: در 9 دسامبر 1994 ابریشم 28 کشته شد در یک انفجار در مادر خود را در خانه در مندویل جامائیکا. لیلا متولد شد و در ژانویه 23, 1994, 11 ماه قبل ابریشم مرگ و رشد در چریستینا حدود 30 دقیقه در خارج از مندویل. لیلا مادر اغلب ابریشم موسیقی در خانه, کنار, کشور, جاز, انجیل, R&B و ریشه رگی. "قبل از اینکه من حتی درک آنچه که او گفت: من به آهنگ های خود را. من به یاد داشته باشید صدای خود را برای تلفن های موبایل مانند هماهنگی فرشتگان" لیلا به یاد می آورد. "مادر من یک موسیقی متعصب پس از آن یک سرگرمی برای ما به تمیز کردن و آواز خواندن با هم. تنها موسیقی, مامان بازی نکرده بود dancehall به دلیل محتوای گاهی اوقات کودکان امن تا زمانی که من شروع به نوشتن من فکر کردم من باید به آواز خواندن آهنگ هایی که مادر من را بازی طوری است که منجر به نوشتن موسیقی آگاهانه." 

های مختلف برای تلفن های موبایل لیلا شنیده در تمام دوران کودکی و نوجوانی با رنگ تجربه. وجود دارد بافتنی شباهت بین لیلا و ابریشم را خواننده در "تنهایی" لیلا را درد تن گریه کردن برای فرار از خواسته های ساخته شده توسط کسانی که به اشتباه معادل اخیر حرفه ای با پیشرفت ناگهانی بیش از حد ثروت است. او با اعتماد به نفس و در عین حال beguilingly حیا در سبک پاپ/dancehall/up tempo, رگی, تک "من جاسوسی" تولید شده توسط IzyBeats (شرکت تولید کننده جامائیکا احساس Koffee را 2019 متقاطع: آدرس سر و صدا "نان تست"). او croons dreamily در "ستاره چین" و mesmerizes در حالی که بازگویی یک محکوم روابط در روح "را فراموش کرده ام من" هر دو تولید شده توسط معاصر رگی استاد فیلیپ "Winta" جیمز. همچنین شامل لیلا برک آوت آمار: "شانس دوم" او صادقانه و در عین حال گمراه کننده درخواست یک دیگری را امتحان کنید سونگ بیش از یک کلاسیک, رگی, ریتم در ابتدا شنیده دنیس قهوه ای/Aswad 1983 آفریقایی بازگشت سرود "سرزمین موعود."

"کار کردن در مرکز تماس واقعا در زمان تلفات بر من افسرده بود من نبودم مراقبت از خودم یا درست غذا خوردن چون فکر می کردم که " آیا این واقعا چه من می خواهم به انجام این کار با زندگی من وقتی که من شور و شوق نهفته در موسیقی؟'"

"لیلا صدای باور نکردنی است بنابراین تسکین دهنده و برخی از او با استفاده از عناصر جالب توجه است مخلوط با R&B; این موسیقی است که می تواند ترجمه, آزمون زمان ایستاده و به عنوان افراد با تجربه آنها می گویند این است آنچه که من نمی دانستم که من نیاز" نظرات مورچه دیویس مدیر عامل شرکت RCA شش دوره گروه موسیقی. سابق ارشد اجرایی در بود از دوستان خود ايميل که در آن او نظارت مبارزات برای Kendrick Lamar و پلنگ سیاه soundtrack, Davis شنیده بذله گویی موسیقی در L. A. خوشمزه وینیل پیتزا خواست در مورد او و او را ملاقات نمود و در مدت کوتاهی پس از آن. دیویس می خواستم به نشانه بذله گویی اما زمانی که بذله گویی او را به بازی لیلا و یکی دیگر از خواننده جوان Sevana پیشنهاد گسترش یافته بود; پس از یک سال از مذاکرات و بذله گویی را در.تشکر.ملت جمعی برچسب امضا شد به شش دوره/RCA برای سه آلبوم/EPs از هر هنرمند است. "این است و نه سنتی آن را تکامل آن را با طراوت و هوشمند وجود دارد که 1000 درصد تعهد خود را به این هنرمندان" دیویس اذعان کرد. "من امیدوار هستم که به در کسب و کار با آنها را برای بیش از سه آلبوم."

این در.تشکر.ملت جمعی مقابله با RCA/شش دوره است که یکی دیگر از پیشرفت قابل توجه برای جامائیکا هنرمندان در جریان اصلی بازار که بیرون بیش از 12 ماه گذشته: Buju Banton امضا به Jay Z Roc Nation: آدرس جانبازان Beenie Man و Bounty Killer جذب بیش از 450.000 بینندگان در آهنگ های خود را-برای-آهنگ نبرد در Timbaland and Swizz Beatz' Verzuz Instagram سری و موثر ترین از همه, این است که موفقیت Koffee (نیز امضا به RCA در U. S. A.) که "نان" بوده و جریان بیش از 50 میلیون بار. Koffee تاریخ ساخته شده در ژانویه 26th, سه هفته قبل از 20 تولد, تبدیل شدن به جوانترین و اولین زن برنده جایزه بهترین رگی آلبوم جایزه گرمی برای او EP خلسه; او اغلب گفته بذله گویی موسیقی الهام بخش او برای شروع نوشتن و قافیه شعر. Koffee خیره کننده دستیابی به موفقیت, یادداشت بذله گویی ساخته شده در ایالات متحده عمده برچسب های بیشتر پذیرای نظر گرفتن شانس رگی. "Koffee موفقیت به ارمغان آورده است بیشتر چشم به موسیقی است. او گرفتن امضا یک چیز است اما او بیش از همه انتظارات ساخته شده است بسیاری از مردم فکر می کنم خوب چه چیز دیگری می تواند اتفاق می افتد ؟ البته با این کار لیلا Sevana و من در قرار ما آماده شد تا زمانی که برچسب های دیگر به اطراف نگاه در چه چیز دیگری وجود دارد آن را آشکار بود که ما در حال حاضر به یک ساختار در محل به طوری که آن را نمی خواهد زمین تا تلاش آن گرفته اند ممکن است با افراد دیگر" بذله گویی ندارند. "در حال حاضر زمانی که لیلا منتشر, موسیقی, می کند و به عنوان به خوبی به عنوان او انجام و سپس Sevana و خودم فرصت های بیشتری باز خواهد شد تا برای دیگر هنرمندان است."

تجربه می رسد در زمان تحول در امریکا است. اخیر قتل جورج فلوید Breonna تیلور و Rayshard بروکس در دست پلیس است و موجب بی شماری تظاهرات با معترضین خواستار برابری و پاسخگویی برای سیستمیک بی عدالتی آمریکایی های آفریقایی تبار را تحمل کرده اند برای قرن ها. بیش از هر موسیقی دیگر ریشه رگی همواره قدرت خطاب به این مسائل decrying ظلم نقد اجتماعی عوامفریبی و اصرار یکپارچه علیه "بابل."

"در یک بسیار نژادپرست در امریکا تقریبا بدترین ما تا کنون بوده است برای بسیاری از آمریکایی های سیاه و سفید, ما واقعا نمی دانیم از کجا آمده ایم و این زمانی است که ریشه های رگی حس بودن پایه و متعلق به چیزی واقعا شروع می شود به عنوان یک رنسانس" اذعان دیویس. "قادر به درخشش نور در آن و آن را محبوب به ارمغان می آورد یک مفهوم مختلف به نوع و هنرمندان خود را به طوری که آن را یک افتخار برای من بود همراه با این باور نکردنی مردم است."

تجربه نتیجه با "تو را" تولید شده توسط بذله گویی ارائه می دهد که از نظر معنوی تقویت شعر است که ضروری است در بازمانده زمینی مبارزات: "آیا آنها نمی دانند تو را همیشه انجام می شود/مردم افزایش, 'memba در حال حاضر ما و ما قوی/و هنگامی که ما یکی این است که ما به شما غلبه کند."

"'تو را" یک آهنگ که من نوشتم در طول زمان و بر اساس چیزهایی که یاد گرفتم در مورد چیزهایی که من دیدم اتفاق می افتد در داخل و اطراف جامعه تشویق سیاه من مردم که در وحدت است که ما قادر خواهد بود برای مبارزه با این جنگ بزرگ" ایالات لیلا. "من به تماشای یک فیلم مستند در مورد نینا سیمون و است که واقعا من را تشویق به پررنگ در مطالعه تاریخچه من و آگاه شدن از جایی که این سیستمیک نژادپرستی می آید و چگونه آن را تحت تاثیر قرار مردم امروز است. به عنوان یک زن در موسیقی, نینا سیمون واقعا مبارزه برای آنچه که او معتقد بود در برابر حقوق من دارم سعی می کنم به بازی بخشی از من با استفاده از صدای من و من پلت فرم شبیه به او انجام داد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن