"زندگی در طوفان کامل': Coronavirus می رسد نقطه اوج در چندین ایالت

چند ایالات متحده در یک نقطه اوج و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داد جمعه به عنوان coronavirus موارد آمار پرونده

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

چند ایالات متحده در یک نقطه اوج و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داد جمعه به عنوان coronavirus موارد آمار پرونده های جدید بیمارستان ها و morgues رسیدن به ظرفیت و موارد افزایش سریع تر از هر جای دیگری در جهان است.

"این آتش سوزی در حال حاضر در خارج از حصار. آن را بسیار آسان تر برای جلوگیری از یکی از آن است که برای شروع به شامل یک است که در حال حاضر در خارج" سن آنتونیو شهردار ران Nirenberg گفت: در سی ان ان روز شنبه اشاره کرد که تگزاس از دست داد 105 ساکنان به ویروس مرگبار شبانه—بالاترین تک روز افزایش دهد.

حداقل 133,420 اند و 3.1 میلیون بیشتر آلوده شده با ویروس و بیماری های عفونی کارشناسان هشدار می دهند که این کشور هنوز هم "زانو" در موج اول این بیماری همه گیر.

ماه بعد از دوباره باز کردن اقتصاد خود و رد CDC توصیه به موضوع ماسک صورت حکم یا سخت اجتماعی فاصله اقدامات بیش از یک دوجین متحده دیده می شود یک انفجار در موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان در هفته گذشته است.

در ققنوس در جمعه Maricopa County گفته آنها خواهد بود منابع یخچال کامیون پس از Abrazo بهداشت و درمان بیمارستان رسیده خود را در سردخانه با ظرفیت. در هوستون هر بیمارستان پر بود و COVID-19 بیماران برگزار می شد در اورژانس بيمارستان گاهی اوقات برای چند روز با توجه به Marketplace بررسی است.

"من می خواهم مقایسه پاسخ به کروناویروس در اینجا به یک دسته شش طوفان" کارولینای جنوبی, ER, دکتر گفت: روزانه وحش. "همه دست به دست در عرشه همه این سایت متعلق به تجهیزات استفاده می شود و من نمی توانم به شما بگویم آخرین بار گذاشتم."

در پلمتو دولت حدود یک در پنج COVID-19 آزمون در حال بازگشت مثبت در حالی که 75 درصد از مجموع تخت های بیمارستانی در حال حاضر اشغال شده است.

در آریزونا آغاز شد که بازگشایی در اوایل ممکن است تنها به قفل کردن دوباره پس از برخورد با یک موج جزر و مدی از موارد برخی از بیمارستان ها گزارش حمل و نقل بیماران در خارج از دولت است. روز جمعه دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش 4,221 موارد جدید و 44 جدید مرگ و میر در شکستن رکورد شمارش به ارمغان می آورد که دولت در مجموع به 2,082 مرگ و میر. دولت متناوب 27 درصد تست مثبت رای دادن.

فلوریدا در حال حاضر به عنوان کانون همه گیر شده است بسیار مخربی virus سوابق روزانه بیش از چند هفته گذشته. فلوریدا وزارت بهداشت در روز جمعه گزارش داد حداقل 11,433 موارد جدید—در نظر گرفتن مجموع عفونت به 244,151—و 93 و میر مربوط به کروناویروس در حالی که نزدیک به نیمی از دولت در بخش های مراقبت ويژه هستند حداقل 90 درصد کامل است.

یک شبه فلوریدا نیز مجموعه ای جدید از بستری شدن رکورد 437 افراد جدید است. برای کمک به مبارزه با موج جدید موارد مقامات دولتی باید امن 1,000 پرستاران بیمارستان های سراسر کشور است که دیده می شود بستری نرخ پرش به بیش از 13 درصد از ژوئیه 1, با توجه به فلوریدا بخش مدیریت اضطراری.

متناوب جدید برگه آمد و به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه بازدید فلوریدا—که از دست 4,111 ساکنان به ویروس—برای جمع آوری کمک و یک جلسه در قاچاق مواد مخدر است.

دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه در این هفته توصیه می شود تعدادی از کشورها از جمله فلوریدا و جورجیا, آریزونا, لوئیزیانا, و, کارولینای جنوبی, موسسه اجباری اقامت در خانه جهت جلوگیری از شیوع شدید. و در حالی که پنج کشور شده اند ضربه سخت ترین دانشگاه هاروارد پیشنهاد شده که 15 کشورهای دیگر باید وزن احتمال دوم shutdown.

یک نیویورک تایمز مطالعه از تعداد روزانه عفونت بین 28 ژوئن و جولای 5 نشان داد که چگونه وخیم ایالات متحده چشم انداز مثبت نسبت به بقیه جهان. آریزونا و فلوریدا دو تا از آسیب دیده ترین مناطق در جهان—پس از کارولینای جنوبی کشور بحرین و لوئیزیانا. بیمارستان در حال غرق understaffed و کوتاه در منابع—قادر به نگه دارید تا با آنچه که محققان بر این باورند که "نقطه اوج" قبل از متحده از دست دادن کنترل این بیماری همه گیر.

"من فکر نمی کنم که فلوریدا یا تگزاس یا آریزونا برای این موضوع به دنبال سرکوب ویروس در این مرحله" سابق غذا و داروی کمیسر اسکات Gottlieb روز جمعه گفت در CNBC. "من فکر می کنم آنها فقط تلاش برای نگه داشتن اعداد به طوری که خود را در سیستم مراقبت های بهداشتی نیست غرق می شوند."

بیمارستان در می سی سی پی نیز دیدن یک سویه با پنج تا از بزرگترین بیمارستان پزشکی در مراکز دولتی از ICU فضا برای بیماران جدید—COVID-19 یا در غیر این صورت. مقامات پزشکی مجبور شده اند به نوبه خود به دور از بیماران. "می سی سی پی بیمارستان نمی تواند مراقبت از بیماران می سی سی پی" دولت سلامت افسر توماس دابز گفت: پنج شنبه.

تگزاس که در آن مقامات دولت نورد خود را بازگشایی طرح است و همچنین شاهد افزایش شدید موارد و بستری شدن در بیمارستان. وجود دارد کمتر از 1000 تخت ICU موجود در کل کشور در روز جمعه با توجه به تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی. رو به کاهش ظرفیت بیمارستان نگران کننده است به خصوص هنگامی که در مقایسه با افزایش روزانه عفونت رای دادن. تگزاس دارای حداقل 230,346 موارد با 9,869 COVID-19 بيمار در بيمارستان.

اما با وجود هشدارهای از Dr. Anthony Fauci و کارشناسان بهداشت عمومی رئیس جمهور هنوز هم حاضر به اذعان به شدت در upticks. هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن به طور فعال به عنوان دومین موج دروغ ادعا که آزمایش نشان داد که 99 درصد از موارد "کاملا بی ضرر است."

در روز پنج شنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و پس از Fauci در مصاحبه با فاکس نیوز' Sean Hannity, بیان او "ساخته شده است بسیاری از اشتباهات" پس از Fauci هشدار داد که مقامات دولتی "باید به طور جدی نگاه خاموش کردن دوباره." مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: 45 میلیون نفر آزمایش شده اند و بیشتر آنها بهبود سرعت.

"ما در مواردی در همه جا. در بسیاری از موارد بلافاصله پس بهتر است آنها افرادی هستند که مردم آنها را sniffles و دو روز بعد آنها خوب هستند و آنها را بیمار برای شروع" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

Fauci, که گفت که او "است که تلاش برای کشف کردن که در آن رئیس جمهور" رو 99 درصد ادعا گفت: فایننشال تایمز روز جمعه با اعلام این تنها رهبری برای بیشتر فاجعه اگر مردم حاضر به توجه به مشاوره حرفه ای و مقامات محلی را نمی تندرو مراحل را برای محدود کردن ویروس.

"من فکر نمی کنم آن را اغراق می گویند ما باید جدی مداوم مشکل در حال حاضر به عنوان ما صحبت می کنند," او گفت:. "ما در حال زندگی در طوفان کامل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن