که بیانیه گرم محصولات توتون و تنباکو و FDA آمریکا تصمیم گیری در مورد IQOS

که طول می کشد این فرصت را به یاد کشورهای عضو که احزاب به این که در چارچوب کنوانسیون کنترل دخانیات (FCTC) از تع

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

که طول می کشد این فرصت را به یاد کشورهای عضو که احزاب به این که در چارچوب کنوانسیون کنترل دخانیات (FCTC) از تعهدات خود تحت کنوانسیون. گرم محصولات تنباکو و توتون و تنباکو محصولات معنی که که FCTC به طور کامل به این محصولات است. (تصمیم FCTC/COP8(22)) به طور خاص, مقاله 13.4(یک) ملزم احزاب منع "و تنباکو ترویج و حمایت است که ترویج یک محصول توتون و تنباکو به هر وسیله که نادرست و گمراه کننده یا فریبنده و یا به احتمال زیاد به ایجاد یک تصور غلط در مورد ویژگی های آن, سلامت, اثرات, خطرات و یا تولید گازهای گلخانه ای."

که تاکید می کند که کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر در گرم محصولات توتون و تنباکو (HTPs) نیست و ارائه آنها را بی ضرر و نه ترجمه برای کاهش خطر برای سلامت انسان است. در واقع برخی از سموم در حال حاضر در سطوح بالاتر در HTP ذرات معلق در هوا از در معمولی دود سیگار وجود دارد و برخی از اضافی و سموم موجود در HTP ذرات معلق در هوا هستند که در حال حاضر معمولی دود سیگار. سلامت پیامدهای قرار گرفتن در معرض این هستند ناشناخته است.

در 7 جولای سال 2020 FDA در ایالات متحده مجاز بازاریابی از یک گرم تنباکو محصول IQOS توتون و تنباکو سیستم گرمایش تحت فدرال غذا و دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی عمل می کنند. این عمل نیاز به بازار قبل از مجوز جدید محصولات توتون و تنباکو قبل از آنها می تواند قرار داده شده در بازار ایالات متحده.

FDA آمریکا بیانیه اشاره کرد که "حتی با این اقدام این محصولات نه امن و نه "مورد تایید FDA". قرار گرفتن در معرض اصلاح سفارشات نیز اجازه نمی دهد که این شرکت را به هر گونه دیگر تغییر یافتهاست خطر ادعا و یا هر گونه صریح یا ضمنی اظهارات را بیان می کند که یا می تواند گمراه کنندگان را به باور که محصولات تایید و یا تایید شده توسط FDA یا این که FDA بداند محصولات به امن برای استفاده توسط مصرف کنندگان است."

آمریکا FDA مجوز را رد کرد و ادعا می کند که استفاده از این محصول کمتر مضر از یکی دیگر از محصولات توتون و تنباکو و یا کاهش خطرات به سلامت. FDA سفارشات همچنین نیاز شرکت به مانیتور جوانان آگاهی و استفاده از این محصولات برای کمک به اطمینان حاصل شود که بازاریابی MRTPs ندارد عواقب ناخواسته برای جوانان استفاده کنید. این شرکت همچنین باید نگه FDA مطلع از تلاش ها برای جلوگیری از دسترسی جوانان و قرار گرفتن در معرض.

با توجه به این که سلامت ممکن است تحت تاثیر قرار گرفتن در معرض سموم اضافی در هنگام استفاده از HTPs ادعا می کند که HTPS کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر نسبت به سیگار معمولی ممکن است گمراه کننده باشد.

این مربوط به سفارشات اعطای یک بازار موقت مجوز در درون ما هستند و بر اساس عوامل خاص به ما که نه یک حزب به این که در چارچوب کنوانسیون کنترل دخانیات (WHO FCTC).

همه محصولات توتون و تنباکو مطرح خطرات به سلامت و کسی که خواستار اجرای کامل WHO FCTC. دقیق پیاده سازی پشتیبانی خواهد کرد ترک تلاش و کاهش شروع شده توسط کاربران غیر محصولات توتون و تنباکو به خصوص جوانان. که توصیه می کند قطع از همه استفاده از توتون و تنباکو با مداخلات جمله کوتاه مشاوره از متخصصان بهداشت ملی, تلفن رایگان, خروج, خطوط, درمان جایگزینی با نیکوتین و قطع مداخلات تحویل از طریق تلفن همراه پیام های متنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب