فرمول E: دو DTM قهرمان رست مسابقه برای آئودی در فینال در برلین

الکتریکی سری به اجرای شش مسابقه در برلین از اوت 5-13رنه تلیسه های جایگزین دانیل Abt تا پایان فصلدو بار DTM قهر

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399
  • الکتریکی سری به اجرای شش مسابقه در برلین از اوت 5-13
  • رنه تلیسه های جایگزین دانیل Abt تا پایان فصل
  • دو بار DTM قهرمان آزمون آئودی e-tron FE06 برای اولین بار در اوایل ماه جولای

فرمول E ساخت های دیدنی و گشت در مسیر مسابقه: اوت 5 و 13 تمام برقی سری از مسابقه خواهد بود و مرحله بندی کمتر از شش دور پی در پی در سابق Tempelhof فرودگاه در برلین. در لوکاس دی گراسی کنار دو بار DTM قهرمان رنه رست خواهد مسابقه باقی مانده از مسابقات فصل جاری با ABT Audi Sport Schaeffler تیم.

پس از 158 روز, فرمول E را راه اندازی مجدد آن فصل ششم در آگوست 5. قبل از هرگز شده است وجود دارد از جمله زمان فاصله بین دو نژاد. گذشته ظاهر شد و مراکش E-جایزه بزرگ در فوریه 29 پنجمین مسابقه این فصل پس از آن COVID-19 همه گیر مانع از تمام وقایع پس از آن. این سری خواهد شد در حال حاضر همچنان با یک بازی بسیار کم حجم برنامه: فرمول E اجرا خواهد شد شش مسابقه در عرض تقریبا یک هفته در فرودگاه سابق در برلین. سه "دو هدر" اجرا خواهد شد در ماه اوت 5/6, 8/9 و 12/13 و برگزار خواهد شد در مسیر های مختلف انواع بدون تماشاگر. برای اطمینان از سلامت همه تیم ها و کارکنان و دیدار با تمام الزامات رسمی فرمول E توسعه جامع ایمنی مفهوم در رابطه با مقامات آلمانی.

آئودی خود را آماده کرده و برای نیمه دوم فصل: رنه راست را بیش از کابین خلبان از دانیل Abt. رست پیوست آئودی در سال 2009 و برنده دو DTM رانندگان' عناوین اول در سال 2017 و دوم سال گذشته است. 33 سال در حال حاضر برخی از محدود فرمول E تجربه: در سال 2016 او شتافت در برلین E-جایزه بزرگ برای یک تیم دیگر, اما, این رویداد برگزار شد در یک مدار خیابان در مرکز شهر. رست در حال آماده سازی برای اولین تجربه خود در آئودی e-tron FE06 زمانی که او خواهد بود تست در Lausitzring در آغاز ماه جولای همراه با هم تیمی لوکاس دی گراسی.

"من دنبال فرمول E بسیار نزدیک برای مدت زمان طولانی و در حال حاضر به دنبال به جلو به این چالش جدید می گوید:" رنه رست که همچنین دارای احترام برای رفتن به سری جدید. "مطالبات رانندگان در فرمول E بالا هستند: در علاوه بر این به سرعت خالص آن را نیز یک سوال از بهره وری, مدیریت باتری و استراتژی مناسب – و همه این تنگ شهرستان مدارات که در آن چیزهایی که معمولا کاملا آشفته است. اما با تست در آغاز ماه ژوئیه و تجربه من در شبیه ساز من سعی خواهد کرد به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است وقتی که من وارد برلین می گوید:" رنه رست با لبخند: "و با شش مسابقه در نه روز من باید مقدار زیادی از فرصت ها به سرعت یاد بگیرند ..."

برای سر آئودی Motorsport دیتر Gass, رنه رست کامل خط به بالا برای خالی آئودی e-tron FE06: "به عنوان دو زمان DTM قهرمان و زمان آئودی راننده رنه بود که به طور طبیعی در لیست کوتاه از همان ابتدا. در گذشته او اغلب ثابت کرد که چگونه سریع او در یک سری جدید بدون نیاز به رسیدن به آن استفاده می شود می گوید:" Gass. "این خوب است که هیچ همپوشانی بین DTM و فرمول E به طوری که رنه رقابت می تواند در هر دو سری برای ما. با شش نهایی مسابقات در برلین تیم ما هنوز هم همه چیز را برای بازی در مسابقات قهرمانی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن