ساخت حس عجیب و غریب خود را قرنطینه رویاهای

One از خصوصیات آنلاین رویای تجزیه و تحلیل حداقل برای کسانی از ما بدون پیشرفته روانپزشکی درجه است که تمایل خود

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

One از خصوصیات آنلاین رویای تجزیه و تحلیل حداقل برای کسانی از ما بدون پیشرفته روانپزشکی درجه است که تمایل خود را به دریافت خاص. در یک رویای مترجم مانند Dream-Meaning.net که در آن کاربران می توانند جستجو در تصاویر برای آن معنای دقیق ابهام است یک چاره اندیشی موقت است. تصویر از پوشک برای مثال به طور گسترده نماد "کودکانه یا وابسته به نگرش است." اما این مطلب را نیز می شکند به 14 ژانرهای هوی مانند "پوشیدن پوشک" (احساس شرمنده در مورد نیاز به کمک) "گرفتن و دریافت پوشک" (مامان مسائل), "برگزاری پوشک با نشت" (مشکلات و یا درگیری با کودکان) و "خاکی Poopy پوشک" (یک "نشانه مثبت" که حیوان خانگی پروژه به زودی تبدیل خواهد شد بسیار سودآور).

این که آیا شما آنها را باور یا نه سرگرم کننده از این تجزیه و تحلیل ها می آید از خود در مقابل با رویاهای خود را که به طور کلی روند پوسته پوسته. خواب ما تصورات به ندرت تولید پاک کردن داستان تا آنجا که کوک مغز ریزه به سریع مونتاژ. جداول می تواند تبدیل به صندلی و سپس به عمه سوزان. Throughlines محو به سرعت به عنوان آنها آمد. که در آن آنلاین تجزیه و تحلیل در می آید. چگونه روشن به شنیدن یک کابوس در مورد "داشتن یک معده" صرفا حاکی است که "کسب و کار خود و آوردن شما بیشتر ثروت و گسترش نفوذ خود در برابر رقبا است."

اما در اوایل ماه آوریل تنها چند هفته پس از اجتماعی فاصله اقدامات برای اولین بار رفت و به جای تعبیر خواب در زمان به نوبه خود. تقریبا در یک بار sleepscapes در سراسر جهان به نظر می رسید برای تبدیل شدن به بیشتر واضح و مشخص است. "چرا رویاهای من خیلی واضح در حال حاضر ؟" یک تیتر در برش پرسید. "چرا من با داشتن رویاهای عجیب و غریب به تازگی ؟" جزئیات دیگر در نیویورک تایمز. در InStyle: "چرا شما به طور ناگهانی به یاد رویاهای خود را در صبح است." تیتر لیست در ادامه در بورسی معاون لس آنجلس تایمزو سیمی.

لینک های فانتزی

در همان زمان, رویای معنای شروع به نظر می رسد خود مشهود است. جهانی و همه گیر است که به کشته شدن نزدیک به 300,000 نفر در سراسر جهان توقیف کسب و کارهای کوچک و چپ بی شماری در داخل و مالی نا امن—اساسا تغییر قوانین زندگی بیداری. تغییرات چشمگیر در روال می تواند باعث تحریک رویایی به یاد بیاورید که می توانید خواب سبک تر یا طولانی تر است. استرس می تواند رویاهای عجیب و غریبتر بیشتر احساسی شدید. این COVID-19 شیوع آورده همه کسانی که مواد تشکیل دهنده را به بازی در حالی که چکش تم مانند انزوا و بیماری و یا بهداشت به افکار ما است. اگر رویاهای شاخص روانی مجموعهای از مطالب گوناگون, توسط, مارس هر کس مجموعهای از مطالب گوناگون تا به حال کمی بیشتر رایج است.

به عنوان یک نتیجه محققان شروع به نگه داشتن زبانه ها در تغییر در جمعی ما شب زنده داری. دانشکده پزشکی هاروارد روانشناس Dierdre بارت یکی از برجسته رویای محققان در کشور راه اندازی یک پرسشنامه برای جمع آوری COVID-19 رویای داده است. دکتر دیلن Selterman یک مدرس روانشناسی در دانشگاه مریلند آغاز شده درخواست شرکت کنندگان در subreddit r/رویاهای در میان مکان های دیگر برای یک مطالعه مشابه. Selterman که نمی خواهد فاش فرضیه خود قصد دارد به وزن متغیرها مانند روابط تندرستی و اخلاق.

اگر رویاهای یک بار رتبه جایی بین بیمه و آب و هوا در لیست خسته کننده مکالمه موضوعات آنها به تازگی تبدیل به یک موضوع مورد علاقه. ماه گذشته موزه رویاها آنلاین بایگانی کاوش رویاهای از طریق تاریخ شروع به دیدن یک سنبله عظیم در ترافیک با توجه به موسس آن شارون Sliwinski. بوده است وجود دارد علاقه زیادی در رویای زندگی در COVID دوره" Sliwinski گفت. "جهان است کمی آهسته. وجود دارد مقدار زیادی از استرس و مشکلات—البته ما رویای زندگی بسیار فعال است در این زمان."

"بازیگران از شخصیت ها در این کتاب شما رو هیتلر در وجود شما رو گوبلز در آن وجود دارد. شما ببینید همان مردم COVID dreams—سیاستمداران است که با داشتن یک تاثیر عظیمی بر زندگی مردم است."

محبوب ترین پروژه به ظهور از علاقه ای که یک وب سایت به نام من از COVID تاسیس یک منطقه خلیج زن به نام ارین به شدت. در اواخر ماه مارس به شدت شروع به انتشار کوتاه رویای خلاصه سریع عناوین مانند "زنبور عسل" و یا "خانواده خوب" و ساده و سیاه و سفید کارتونی کشیده شده توسط خواهرش گریس. این پروژه با الهام از شارلوت Beradt یک روزنامه نگار یهودی در آلمان نازی که تردید برخی از 300 نفر در مورد رویاهای خود را تحت رژیم بعد از انتشار به عنوان رایش سوم از رویاهای. "پس از خواندن این کتاب" به شدت گفت: "من آگاه شد که در زمان استرس بزرگ و یا مسطح تجربه در سراسر کل کشور, مردم شروع به خواب متفاوت است و بیشتر به طور مشابه به یکدیگر است."

"وجود دارد مقدار زیادی از تشابه [قرعه کشی] در مورد ظهور فاشیسم بازگشت فاشیسم" Sliwinski نوشت که در مورد Beradt در خود کتاب خواب در دوران تاریکشده است. "آن بیرون آمد از تجربه خود را از کابوس. بازیگران از شخصیت ها در این کتاب شما رو هیتلر در وجود شما رو گوبلز در آن وجود دارد. شما ببینید همان مردم COVID dreams—سیاستمداران است که با داشتن یک تاثیر عظیمی بر زندگی مردم است."

جو دوبکین مستقل صوتی تولید کننده در بروکلین شده است جمع آوری و ضبط رویای توضیحات برای آینده پادکست آزمایشی با عنوان Quarandreams. Dobkin که ضبط رویاهای خود را برای یک دهه جمع آوری شده 240 ضبط شده است. او قصد دارد به آنها را ویرایش کنید و به قسمت تم. برای اولین بار با تمرکز بر فاصله گرفتن این موضوع او می گوید می آید اغلب. بیمارستان تنظیمات ویروس نقوش پوچ درمان و واکسن مواد همچنین به نظر می رسد اغلب. "تقریبا تمام رویاهای سهم مردم هستند مربوط به" Dobkin گفت. "حتی آنهایی هستند که مانند" من رویای دیزنی لند " یا "من یک مدل موی' یا 'من حلق آویز کردن با دوستان—کسانی که همه محصولات از مردم جدا و بدانم چه خبر است."

Standout از قرنطینه-رویای کانن هفتگی آشپزی به نام قرنطینه رویاهایاز کانادا طراح گرافیک ملانی کوان. یک صفحه بولتن مدل دهید مانند آگهی در صفحه یک روزنامه به سبک هدر و سه ستون نوشته است. هر شماره شامل یک یا دو یدکی تصاویر—اغلب woodcuts حذف شده از حوزه عمومی–و هر رویای یک عنوان کوتاه مانند شاش قلعه یا تغذیه زمان. کوان که چیزی برای ثابت, چاپ zines کاغذ رنگی قبل از اسکن آنها را برای انتشار.

مثل دیگران کوان بود علاقه مند در چگونه مستند تحت تاثیر قرار dreams—و بسیاری از مطالب ارسالی او گفت: آیا نگرانی مسائل مربوط به سلامت و یا تم از اضطراب. اما آشپزی کج خشک تر از اکثر رویا-پروژه های مرتبط با. این توازن به شدت از شرایط با دنیوی هنوزم چیزهایی که رخ می دهد به خواب ذهن.بخشی از این تعادل می آید از یک گاه به گاه "تجزیه و تحلیل رویا" بخش. خوانندگان در جستجوی معنا می توانید رویاهای خود را با خط موضوع "تجزیه و تحلیل لطفا!" به کوان ساکن تحلیلگر "درک" که روش های صنایع دستی مانند بی تفاوت بازار روانی.

"من استفاده می شود 2020 سوبارو جای دور افتاده تنها با 2,300 مایل به $4000 در CARFAX. این بود که من شادترین رویایی در ماه است."

"رویاهای ناقص تصویر-افکار بدون هر گونه معنای پنهان و تنها بینش آنها را به عنوان جوهر نابودی برای طرح ریزی از قبل موجود احساسات و شبه روشنفکر سردرگمی بر روی" یکی از تحلیل های خوانده شده در مورد یک پسر که خواب او یک کوره علامت تو از کسی که با سس-y دست. "که می شود گفت, کوره علائم نقطه به شبح BBQs حاضر نیست"—که معلوم پدر خود را.

اما تن نیز ناشی از کوان را معیارهای انتخاب. خوانندگان اغلب او ارسال ایمیل های طولانی توصیف یک رویا از آغاز تا پایان. کسانی که حداقل به احتمال زیاد انتخاب شده است. همین ارسالی که بیشتر مکالمه "با بیش از حد در خود فرو در داستان سرایی." کیفیت است که می تواند رویاهای کسل کننده به شنیدن—طولانی-windedness, slapdash عاطفی شدت خودشیفتگی—در حال مضاعف بنابراین در چاپ. آنها بهترین کار هنگامی که کوتاه و خاص است. در اکثر نوشته های رفتن برای یک پاراگراف یا دو. دیگران توقف در یک جمله.

"من رفتن به فروشگاه مواد غذایی و صندوقدار متهم به من افتاد. زمانی که من اعتراض او اشاره می کند که کیف من پر است از سست سالاد سیب زمینی." - سالاد نیش

"پس از عملکرد من–به عنوان کارتون پلنگ صورتی–رفت و از طریق یک سری از پشت صحنه تونل به ملاقات با بازیگر همکار استیو مارتین برای یک نوشیدنی." - همکاران

"من استفاده می شود 2020 سوبارو جای دور افتاده تنها با 2,300 مایل به $4000 در CARFAX. این بود که من شادترین رویایی در ماه است." - سرقت

پس از هفت مسائل برخی از خوانندگان هنوز هم گرفتار نکرده است. روز دیگر کوان برخی از دستورالعمل های ارائه شده. "TY برای تمام ارسالی!" او نوشت: "در اینجا برخی از چیزهایی که من در هنگام تدوین هر هفته موضوع:

• اختصار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب