مرد سر بریده بدن تجزیه یافت در نیویورک مجتمع آپارتمانی لوکس

پلیس کشف تجزیه بی سر و بدن یک globe-trotting به کارآفرین در لوکس آپارتمان در منهتن در روز سه شنبه بعد از ظهر.

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

پلیس کشف تجزیه بی سر و بدن یک globe-trotting به کارآفرین در لوکس آپارتمان در منهتن در روز سه شنبه بعد از ظهر.

و در حال حاضر پلیس در حال جستجو برای مشکوک قاتل که نشسته در لابی چادری سیاه و پوشیدن هود—تا زمانی که او به دنبال قربانی به آسانسور.

"او به نظر می رسد مانند grim reaper" یکی اجرای قانون منبع گفت: روزانه وحش.

این قتل در حالی به طور رسمی شناسایی سفر غالبا بین نیویورک و نیجریه به کار بر روی یک موتور سیکلت و تاکسی راه اندازی این منبع گفت. او قبلا یک شرکت در بنگلادش که در آن پدر و مادر خود را در حال از.

تصویری از آسانسور را نشان می دهد آشکار ضارب به دنبال او داخل. هنگامی که درب آسانسور باز شد داخل آپارتمان مرد, این ویدیو نشان می دهد یک مبارزه در گرفت با توجه به منبع. اما پس از آن درهای بسته پایان فیلم.

مرد خواهر و گزارش او از دست رفته پس از او تا به حال شنیده نشده از او را برای یک روز و زمانی که پلیس وارد آنها یک کابوس در طبقه هفتم پایین سمت شرق محل سکونت پیچیده که در آن درخواست قیمت شروع می شود در $2 میلیون نفر است.

"ما یک تنه یک سر که حذف شده است و بازوها و پاها. همه چیز هنوز هم در صحنه است. ما لازم نیست که یک انگیزه" گروهبان. کارلوس نیوس گفت: New York Daily News.

در کنار بدن تجزیه شد و تعدادی از شوم موارد یعنی بزرگ کیسه های پلاستیکی ساخت و ساز پیمانکاران با استفاده از زباله و برقی اره, پلیس گفت:.

قانون-اجرای منبع گفت: برخی از قسمتهای بدن از دست رفته بودند و محققان فکر می کنم قصاب ممکن است ترس نسبی در تلاش برای رسیدن به آپارتمان قبل از او می تواند پایان خلاصی از آن باقی مانده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب