مارک Morial چالش های کنگره به "افزایش به لحظه" پلیس اصلاحات

در شهادت دراماتیک قبل از کمیته قضایی مجلس ملی شهری لیگ جمهور Marc H. Morial در مقایسه با عدالت در پلیس عمل به

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

در شهادت دراماتیک قبل از کمیته قضایی مجلس ملی شهری لیگ جمهور Marc H. Morial در مقایسه با عدالت در پلیس عمل به تاریخچه قوانین حقوق مدنی و خاطر نشان کرد کنگره که تاریخ در حال تماشای.

"این کنگره باید تصمیم بگیرد که آیا این یک سال 1922 لحظه یا یک سال 1965 لحظه," او گفت:. "این کنگره باید تصمیم بگیرد که آیا به اجازه می دهد نژادپرستانه و خشونت آمیز پلیس به ادامه کشتار سیاه آمریکایی با هیچ پاسخگویی."

Morial شد با اشاره به سال سنا filibustered خانه-تصویب anti-مجازات عمل می کنند و سال آن را به تصویب قانون حق رای. وی یادآور شد این کمیته که حداقل حداقل 4,742 نفر بدون محاکمه اعدام در ایالات متحده بین سال 1882 و در سال 1968 اکثریت قریب به اتفاق آنها ،

"آنها به قتل وحشیانه در اقدامی تلافی جویانه برای جرائم مانند عدم استفاده از عنوان "آقای" که اشاره به یک مرد سفید پوست و یا به طور تصادفی bumping به یک دختر در حالی که در حال اجرا برای گرفتن یک قطار و یا داشتن هر نوع اختلاف با یک شخص" Morial گفت. "قتل خود بودند و اغلب عمومی عینک با هزاران نفر از مردم سفید جمع شده بودند تا شاهد شکنجه, ختنه بریدن و/یا سوزاندن قربانی است."

چرا که آن را تقریبا غیر قابل تصور در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 است که یک فرد سفید در جنوب چهره عدالت برای قتل یک فرد سیاه و سفید مجلس نمایندگان رای به مجازات یک جرم فدرال در سال 1922. سفید supremacists در واکنش به مسدود شدن این لایحه است.

"در بیش از 200 تلاش برای تصویب ضد قانون مجازات این کشور ایالات متحده آمریکا مسدود شده و عبور از این قانون. این بود تا سال 2018 و دوباره در سال 2019 که سنا توافق به تصویب antilynching قانون به اتفاق آرا رضایت" Morial گفت. "و سپس در روز ملی عزاداری به افتخار مرگ جورج فلوید یکی معاند سناتور بازگشت سنا به نقش تاریخی خود را از مسدود کردن عبور از ضد مجازات قانون."

ایالات متحده هنوز هیچ فدرال ضد مجازات مجسمه.

Morial بیشتر یادآوری کنگره ده ها تن از حقوق مدنی فعالان قتل بین سال های 1954 و 1965 برای تلاش به desegregate مدارس و ثبت نام رای دهندگان سیاه.

"چهار دختران کوچک در بیرمنگام درگذشت در یک کلیسا بود که dynamited به دلیل آن را به عنوان یک محل ملاقات برای حقوق مدنی رهبران" Morial گفت. "ملت مواجه شد با تصاویری از کودکان در حال لعنتی با firehoses و mauled توسط حمله سگ و مسالمت آمیز تاکید اینکه bludgeoned با nightsticks."

در سال 1964 کنگره در پاسخ با حقوق مدنی عمل می کنند و در سال 1965 قانون حق رای.

در سال های پس از قتل 17 ساله Trayvon Martin افزایش داد به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش ده ها تن از غیر مسلح سیاه آمریکایی کشته شده به دست پلیس. Morial به نام فقط تعداد کمی از آنها: Tamir برنج. جان کرافورد III. Philando قلعه. فردی خاکستری است. Breonna تیلور. جورج فلوید. پس از 2015 پلیس به ضرب گلوله کشته اند و کشته 1,291 مردم سیاه, 123 از آنها غیر مسلح.

"Ahmaud Arbery را قاتلان نیست فعال پلیس اما یکی بود فقط بازنشسته از 30 سال فعالیت حرفه ای در اجرای قانون است.," Morial گفت: "به عنوان Ahmaud به زمین افتاد ضرب زخمی مسلح تف کردن زشت و ناپسند نژادی لکه دار کردن. "

در طول معروف شش هفته filibuster در سال 1938 به رهبری گرجستان سناتور ریچارد راسل و اسم از راسل سنا ساختمان اداری راسل اعلام کرد که ضد مجازات قانون "اولین گام در یک برنامه از چنین گسترده اهمیت و چنین وخیم اثر و عواقب آن خواهد اعتصاب کردن تمدن متحده که فرستاده ما به این بدن ... برای قوانین دیگر از این نوع که ما می دانیم قطعا به دنبال خواهد داشت."

اگر ضد مجازات مصوبات بعدی کنگره را در تصویب قوانین "برای کنترل الزامات رأی و صلاحیت رای دهندگان" در ایالت "برای اجرای برابری اجتماعی ... پاک کردن تمام جداسازی نژادها" و "به اعتصاب کردن قوانین کشورهای مختلف است که جلوگیری از intermarriage از سفید پوستان و سیاه پوستان است."

"ریچارد راسل اشتباه بود در مورد بسیاری از چیزهای بزرگ," Morial گفت. "این یک مسئله او درست بود کنگره را تصویب حقوق مدنی قانون از سال 1964 به یاغی Jim Crow جداسازی در اماکن عمومی و محل های اسکان. کنگره هم تصویب قانون حق رای سال 1965 به اعمال فدرال مورد نیاز برای جلوگیری از رای دهندگان سرکوب و اطمینان از حق سیاهان برای رای دادن در این کشور است. تنها چیزی که راسل اشتباه بود در مورد زمان بندی."

Morial این نتیجه رسیدند: "در حال حاضر زمان آن را برای کنگره به تصویب عدالت در پلیس عمل 2020 به اطمینان حاصل شود که هیچ فرد زیر رنگ از قانون عمل می کنند به طور یک جانبه به عنوان پلیس قاضی هیئت منصفه و جلاد در این کشور است. آن زمان برای خانه, اما مهمتر از آن مجلس سنا به انجام برسانند نقش آن در از بین بردن آخرین قانونی بازمانده از مجازات و تصویب این لایحه است.

این ملی شهری لیگ یک تاریخی حقوق مدنی سازمان اختصاص داده شده به توانمندسازی اقتصادی به منظور بالا بردن استاندارد زندگی در طول تاریخ محروم جوامع شهری. ملی شهری لیگ پیشتاز تلاش خود را 90 محلی وابسته از طریق توسعه برنامه های عمومی و سیاست های پژوهشی و حمایت از ارائه خدمات مستقیم است که تاثیر و بهبود زندگی بیش از 2 میلیون نفر در سال در سراسر کشور. بازدید www.nul.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب