لذا هنوز هم می خواهید یک ساخته شده برای تلویزیون کنوانسیون حتی بدون جمعیت

در حال حاضر برنامه ریزی مدرج به پایین کنوانسیون به دلیل coronavirus حزب دموکرات مقامات طوفان مغزی راه برای حفظ

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

در حال حاضر برنامه ریزی مدرج به پایین کنوانسیون به دلیل coronavirus حزب دموکرات مقامات طوفان مغزی راه برای حفظ برخی از آشنا پمپ و شرایط است که همراه با نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است. در میان کسانی که ایده های در نظر گرفته شده هستند برای تعریف تجمعات در کشورهای دیگر و همچنین به عنوان ساخته شده برای تلویزیون, برنامه نویسی, ویدیو های, آدرس و مهمان موسیقی.

کسانی که ایده های برخی چند که مدیران در کمیته برنامه ریزی و مشاوران به جو بایدن کمپین باید bandied مورد در هفته های اخیر. و در حالی که هیچ تصمیم گیری رسمی ساخته شده اند حداقل یک نتیجه گیری به طور کامل رسیده: حزب نمی خواهد رها سیاسی, سرگرمی, حتی اگر وجود خواهد داشت بدون عظیم جمع آوری در میلواکی است.

کمیته ملی حزب دموکرات و کنوانسیون مقامات را آغاز کرده اند که با نزدیک شدن دولت صندلی به آنها را تشویق به ارزیابی از خود نمایندگان سطح راحتی و علاقه به حضور در این کنوانسیون در فرد است. یک ایده که شناور این است که تا 20 درصد از هر یک از دولت هیئت نمایندگی در فرد و یا سعی کنید و درپوش تعداد کل افرادی که به اوت. 17 رویداد با توجه به دو منبع آشنا با بحث های داخلی.

در این سناریو انتخاب اعضای دولتی هیئت انتخاب مقامات و حزب bigwigs که می خواهید برای حضور در این کار را انجام دهید. اما آنها خواهد بود به احتمال زیاد نیاز به ماندن در نزدیک اگر نه قابل پیاده فاصله به کنوانسیون سایت به جای داشتن به سفر از فاصله دور در حمل و نقل. DNC انتظار می رود که برای ارسال یک بررسی به احزاب دولت در روزهای آینده به ارزیابی که در هر هیئت را برای حضور در فرد است.

کسانی که نمی خواهند برای شرکت ممکن است گزینه های دیگر برای مشارکت به عنوان حزب است و با توجه به ماهواره کنوانسیون سایت های است که اجازه می دهد دموکرات ها برای جمع آوری با یک دیگر در کشورهای دیگر در راه سازگار با بهترین عمومی, شیوه های درمانی. تحت این سناریو واقعی عمل نامزدی بایدن تقریبا قطعا به جای برخی از ترکیبی از فرد و پروکسی رای دادن. اما به جای axing بقیه کنوانسیون از جمله نخست-زمان آدرس و سرگرمی کمیته برنامه ریزی خواهد برنامه را با قبل از ثبت مواد و یا پخش آن را از مکان های از راه دور.

کهنه تهیه کننده تلویزیون ریکی Kirshner که تولید این سوپر باول Pregame و حاصل کار دو تیم نشان می دهد همراه با هر دموکراتیک کنوانسیون پس از بیل کلینتون برای اولین بار است که عنوان این رویداد را سال. و پس زمینه خود را در تلویزیون در نظر گرفته شده است یک دارایی برای رمان وظیفه میزبانی کنوانسیون به طور فزاینده ای از طریق رسانه مجازی.

رسیده از نظر کتی پیترز مدیر ارتباطات برای کنوانسیون ملی دموکرات ها گفت: "در این نقطه هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند. حفاظت از بهداشت عمومی و حصول اطمینان از امن رویداد باقی می ماند اولویت ما است. همانطور که ما در تنظیم برنامه های ما برای کنوانسیون در این تابستان ما همچنان به دنبال رهنمود های محلی و ایالتی و فدرال و مقامات بهداشت عمومی."

این برنامه ریزی احتمالی در میان دموکرات ها می آید به عنوان رئیس جمهور تهمت و حزب جمهوری خواه باید نقل مکان کرد و در جهت مخالف تعهد به فشار رو به جلو با برنامه های جدید برای میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در جکسون ویل فلوریدا پس از اختلافات با فرماندار کارولینای شمالی بیش از عدم تمایل خود را به شل اجتماعی فاصله محدودیت در طول بیماری همه گیر.

در چهارشنبه DNC رئیس تام پرز به نظر می رسید به تأیید که حزب میزبان بیشتر از متوسط نسخه از این رویداد در حالی که تکرار زودتر اظهارات که او هنوز هم در نظر دارد برای برگزاری حداقل بخشی از آن را در فرد.

در نظرات به خبرنگاران در میلواکی پرز قول داد به "دنبال علم" و "رها" در شهر "هنگامی که ما فرود در میلواکی به جشن حزب ما به امن و موثر کنوانسیون که در آن ما را برجسته جو بایدن و تاریخی خود را انتخاب و به عنوان یک همسر در حال اجرا."

یک منبع مطلع در این برنامه ریزی با اشاره به کسانی که نظر به عنوان یک راه برای خواندن بین خطوط کوچک, رویداد, اما افزود که طبیعت از وضعیت سیال است و هنوز هم می تواند تغییر کند. پرز اذعان کرد که واقعیت بیش از حد, اما تاکید کرد که او "اعتماد به نفس" است که فیزیکی کنوانسیون هنوز هم در این شهر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن