Marriott International, Inc. [NASDAQ: MAR] اعلام افتتاح آن 800th ملک در آسیا و اقیانوس آرام, JW Marriott نارا در ژاپن است. باز نشانه ورود JW Marriott نام تجاری به ژاپن است. این شرکت همچنین انتظار دارد که این نسخه و هوا مارک برای اولین در ژاپن قبل از پایان سال است. در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام در طول سال 2020 به Moxy نام تجاری پیش بینی خود را برای اولین بار افتتاح هتل در چین است.
"ما با اعتماد به نفس باقی می ماند در انعطاف پذیری سفر ما صاحبان و franchisees مهمانان و همکاران و همچنین چشم انداز آینده مسکن در آسیا و اقیانوسیه ما دومین بازار" گفت: Craig S. Smith, گروهی رئیس جمهور و آسیا و اقیانوس آرام برای ماریوت بین المللی است."ما با تشویق های اخیر روند به ویژه در چین که در آن تقاضا شده است هدایت می شود در درجه اول گردشگری داخلی و ما ادامه خواهد داد به تمرکز بر روی تقویت جای پای ما در این مهم رشد بازار است."
ماریوت بین المللی در آسیا و اقیانوسیه است و به طور متوسط اضافه شده نزدیک به 80 هتل در هر سال در سه سال گذشته با آن خط لوله در حال رشد نزدیک به 10 درصد سالانه بیش از مدت زمان مشابه. در نیمه اول سال 2020 به تنهایی شرکت ثبت 73 خریدهای جدید از جمله 43 در منطقه بزرگ چین.
"این بسیار پیش بینی های تجاری آغاز بکار یک عهد به اعتماد به نفس است که مالک و franchisee جامعه در آسیا و اقیانوسیه و همچنین ماریوت بین المللی چشم انداز بلند مدت به خصوص در به چالش کشیدن امروز فضای کسب و کار" گفت: پل Foskey ارشد توسعه افسر ماریوت بین المللی آسیا و اقیانوسیه. "ما صاحبان و franchisees اعتماد و انتخاب ماریوت بین المللی به دلیل کلی ما شهرت برای کیفیت محصول ما قدرتمند و متفاوت با نمونه کارها از مارک های ما ماریوت Bonvoy برنامه های وفاداری با بیش از 142 میلیون اعضای جهانی و ما پیشینه ثابت از عملیاتی تعالی."
ادامه داد: اعتماد به نفس و اعتماد از مالک و franchisee جامعه
در سه سال گذشته ماریوت بین المللی در آسیا و اقیانوسیه شاهد 20 درصد افزایش در تعداد از تبدیل هتل های اضافه شده به بخش نمونه کارها به صورت سالانه. تبدیل اجازه می دهد تا صاحبان و franchisees به برق وصل کردن به ماریوت سیستم در یک سریعتر سرعت نسبت به باز کردن یک جدید ساخت هتل. در این سال این شرکت امضا سنگاپور دو مجموعه تولدش هتل ها – ماریوت بین المللی پویا مجموعه مستقل از هتل ها که قهرمانان فردیت – هر دو پیش بینی به پرواز تولدش مجموعه با نام تجاری پرچم در 2021.
با شش میلیارد سفرهای داخلی ساخته شده در سال 2019 به تنهایی در چین تا حد زیادی نسبت به افزایش میانگین درآمد یک بار مصرف و تقاضا برای مارک های قرار گرفته در یک قیمت متوسط-نقطه مانند Fairfield و Moxy به دست آورده حرکت در میان مسافران و صاحبان هتل. برای پاسخگویی به این تقاضای رو به رشد و حمایت از franchisees ماریوت بین المللی معرفی شده است "افزایش حق رای" ، تحت این مدل ماریوت را انتصاب یک مدیر کل برای سال اول یک هتل باز برای کمک به آموزش و تجهیز franchisees به اهرم ماریوت سیستم های قدرتمند.
آماده به استقبال مهمانان با مارک های قابل اعتماد و با تجربه در مقصد جدید
ماریوت بین المللی به تازگی عرضه AC هتل ماریوت نام تجاری در آسیا و اقیانوسیه با سه AC توسط ماریوت هتل ها در مالزی در اوایل سال جاری و AC هتل های توکیو کنزا در اوایل این ماه. AC هتل ماریوت جشن زیبایی از طراحی مدرن با اروپا در آن روح و ریشه اسپانیایی با هتل ها هستند که به طور مستقیم طراحی شده است. همچنین در ژاپن واقع شده و در لبه یک از 1300 سال مجموعه باغ در کاخ سلطنتی سابق, زمینه, 158-اتاق JW Marriott نرا اولین ارائه از JW Marriott نام تجاری در کشور است. علاوه بر این انتظار می رود برای باز کردن در پایان این سال نسخه Toranomon در توکیو است که میله میله به نام تجاری را برای اولین بار در کشور است.
با وای انتظار می رود به بازگشت به سفر اولین پیش بینی افتتاح Moxy Shanghai Hongqiao این سال است انتظار می رود که علاوه بر ایده آل برای پر جنب و جوش cosmopiltan شهرستان. هزاره متمرکز Moxy نام تجاری ویژگی های پر جنب و جوش فضاهای عمومی طراحی مینیمال و عناصر اتاق مجهز به مبلمان سفارشی ارائه می دهد که یک سبک بازیگوش از سفر.
افزایش استانداردهای پاکیزگی
در اوایل این سال بین المللی ماریوت اعلام کرد چند جانبه رویکرد طراحی شده برای تامین سلامت و ایمنی چالش های ارائه شده توسط شرایط فعلی. این شرکت یک جهانی پاکیزگی شورای توسعه و پیاده سازی یک نسل جدید از جهانی مهمان نوازی پاکیزگی استانداردهای هنجارها و رفتارهای خود را بیش از 7400 خواص در سراسر جهان است.
توجه داشته باشید در اظهارات به جلو نگاه: این آزادی مطبوعات شامل "به دنبال اظهارات" در معنای فدرال آمریکا قوانین اوراق بهادار از جمله انتظار هتل دهانه و تجاری آغاز بکار در بازارهای خاص ، تعداد و محل اسکان خواص این شرکت ممکن است اضافه کردن در سال آینده روند تقاضا در بازارهای خاص و برای برخی از مارک ها و اظهارات مشابه ممکن است در مورد حوادث آینده و یا انتظارات هستند که حقایق تاریخی. ما به شما هشدار می دهند که این اظهارات تضمین عملکرد آینده و به موضوع های متعدد در حال تحول خطرات و عدم قطعیت است که ما ممکن است قادر به دقت پیش بینی یا ارزیابی از جمله کسانی که ما را در شناسایی زیر و دیگر عوامل خطر است که ما شناسایی ما در آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار براده از جمله اخیر ما گزارش سه ماهه در فرم 10-Q. خطرات است که می تواند بر اظهارات به جلو نگاه در این آزادی مطبوعات شامل مدت و دامنه coronavirus و تلاش برای مهار آن ("COVID-19"), از جمله اینکه آیا و تا چه حد ظهور مجدد این ویروس می تواند رخ دهد پس از همه گیر در ابتدا فروکش; آن را در کوتاه و دراز مدت تاثیر بر تقاضا برای سفر گذرا و گروه کسب و کار و سطح اعتماد مصرف کننده; اقدامات دولت کسب و کار و افراد را گرفته و یا ممکن است در پاسخ به این بیماری همه گیر از جمله محدود کردن و یا ممنوعیت سفر و/یا فرد در تجمعات و یا تحمیل اشغال و یا محدودیت های دیگر در محل سکونت و یا امکانات دیگر; تاثیر بیماری همه گیر و اقدامات صورت گرفته در پاسخ به همه گیری جهانی و منطقه ای اقتصاد سفر و فعالیت های اقتصادی از جمله مدت زمان و میزان تاثیر آن بر روی نرخ بیکاری و مصرف کننده هزینه های اختیاری; توانایی ما صاحبان و franchisees با موفقیت به حرکت اثرات COVID-19; سرعت بازیابی زمانی که این بیماری همه گیر فروکش; اقتصادی به طور کلی عدم قطعیت در کلید بازارهای جهانی و بدتر شدن شرایط اقتصادی جهانی و یا پایین بودن سطح رشد اقتصادی; اثرات مراحل ما و صاحبان اموال ما و franchisees را به منظور کاهش هزینه های عملیاتی و/یا افزایش برخی از بهداشت و پاکیزگی پروتکل در هتل ما; اثرات کارمند ما furloughs و کاهش کار هفته برنامه ما داوطلبانه برنامه انتقال و ما پیش بینی شده در بالا-ملک موقعیت حذف بعدها در سال 2020; شرایط رقابتی در اسکان صنعت; روابط با مشتریان و صاحبان املاک; و در دسترس بودن سرمایه برای تامین مالی, هتل, رشد و نوسازی. هر یک از این عوامل می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از انتظارات ما بیان یا مفهوم را میرسانند در این اطلاعیه مطبوعاتی. ما را با این اظهارات به جلو نگاه به تاریخ این آزادی مطبوعات و متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه که آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.
Marriott International, Inc. (نزدک: MAR) is based in Bethesda, Maryland, ایالات متحده, و شامل مجموعه ای از بیش از 7400 خواص زیر 30 پیشرو مارک پوشا 134 کشور و سرزمین. ماریوت در عمل و فرانچایز هتل ها و مجوزهای تعطیلات مالکیت استراحتگاه در سراسر جهان است. این شرکت ارائه می دهد ماریوت Bonvoy™ خود را بسیار اهدا سفر برنامه. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از وب سایت ما در www.marriott.com و برای آخرین اخبار شرکت بازدید www.marriottnewscenter.com. در ضمن ارتباط با ما در Facebook و @MarriottIntl در Twitter و Instagram.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- زیمنس همکاران با مجموع برای پیشبرد مفاهیم برای کم تولید گازهای گلخانه ای تولید LNG
- خرید سرور مجازی که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند
- Why Is The Right So Obsessed With Hydroxychloroquine?
- Deutsche Telekom راه اندازی اولین پلت فرم باز برای اینترنت اشیاء (IoT)
- دیل O. Cloninger قلم یک immersively گردد کتاب با عنوان "نهم گذشت"
- چگونه در مواد شیمیایی در 60 دقیقه پیشرفت کنیم
- بی اعتبار و شم " علم " ستاره ویروسی Coronavirus مستند 'Plandemic'
- مجارستان به طور غیر قانونی برگزار پناهندگی متقاضیان ECJ قوانین
- Prime 10 نکته با مواد شیمیایی
- لهستان shortlists قضات برای بحث بالا دادگاه ارسال