زیمنس همکاران با مجموع برای پیشبرد مفاهیم برای کم تولید گازهای گلخانه ای تولید LNG

زیمنس گاز و برق وارد شده به یک توافق با مجموع گسترده گروه انرژی برای پیشبرد مفاهیم جدید برای سبز گاز مایع گاز

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

زیمنس گاز و برق وارد شده به یک توافق با مجموع گسترده گروه انرژی برای پیشبرد مفاهیم جدید برای سبز گاز مایع گاز طبیعی (LNG) تولید. به عنوان بخشی از قرارداد زیمنس گاز و برق در حال انجام مطالعات برای کشف انواع ممکن است مایع و تولید برق طرح کارخانه با هدف نهایی decarbonizing تولید LNG.

مطالعات در حال هدف قرار دادن مناطق کلیدی مانند کاهش اثرات زیست محیطی از LNG روانگرایی و امکانات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای گیاه قابلیت اطمینان و نگهداری مقررات پذیرش و هزینه های توسعه. مفاهیم مورد بررسی قرار گیرد عبارتند از: استفاده از توربین گاز - برق-رانده فشرده سازی آموزش در رابطه با اثبات تک مخلوط مبرد و دو مخلوط مبرد فن آوری; انتخاب تجهیزات است که می تواند به حداقل رساندن و یا از بین بردن روند شعله ور و در حال توسعه تکنیک های بهبود بهره وری در محل تولید برق تاسیسات (سیستم های بازیابی حرارت هوای ورودی سرد تکمیلی شلیک انرژیهای تجدید پذیر ادغام باتری سازی و غیره.).

این مطالعات همچنین کاوش چگونه به اهرم دیجیتالی و اتوماسیون سیستم عامل برای بهینه سازی طراحی کارخانه و رسیدن به بدون درز اجرای پروژه.

"زیمنس گاز و برق متعهد به حمایت از این صنعت LNG تلاش برای کاهش انتشار کربن از طریق استفاده از تجهیزات ثابت و با ارائه راه حل های مالی, ویژگی های توسعه استراتژیک و پشتیبانی به مشتریان در اوایل مفهوم توسعه و پیش خوراک مراحل پروژه" گفت: Thorbjoern Fors, مدیر عامل شرکت زیمنس انرژی نفت و گاز بدست آورد. "ما مفتخریم به ادامه این تلاش ها با همکاری با مجموع به درایو به سمت پایین ممکن است گیاه انتشار مشخصات و رسیدن به بالاترین درجه از پایداری در تولید LNG."

برای کسب اطلاعات بیشتر در زیمنس گاز و برق و لطفا ببینید http://www.siemens.com/energy

برای کسب اطلاعات بیشتر در زیمنس' LNG راه حل لطفا https://sie.ag/3dtkgVj

-----

زیمنس گاز و برق GmbH & Co. کیلوگرم است, انرژی جهانی کسب و کار از زیمنس, گروه, است که کار کردن با مشتریان خود را در راه حل های در حال تکامل مطالبات صنعت و جامعه برای بیش از 150 سال است. با برنامه ریزی لیست سهام زیمنس انرژی کسب و کار به طور مستقل به عنوان زیمنس انرژی در آینده است. آن را ارائه گسترده و تخصص در سراسر انرژی کل زنجیره ارزش همراه با یک نمونه کارها جامع برای آب و برق مستقل قدرت تولید کنندگان و اپراتورهای سیستم انتقال نفت و گاز و دیگر انرژی بر صنایع. با محصولات خود راه حل های سیستم و خدمات زیمنس انرژی خواهد شد آدرس استخراج و پردازش و حمل و نقل نفت و گاز و همچنین برق و تولید حرارت مرکزی و توزیع نیروگاه های حرارتی و انتقال قدرت و فن آوری برای تبدیل انرژی از جمله ذخیره سازی و بخش-کوپلینگ راه حل. اکثر سهام در زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر را دور از آن در آینده گرا نمونه کارها. با تعهد خود را به پیشرو در decarbonization جهانی انرژی سیستم زیمنس انرژی خواهد بود یک شریک انتخاب برای شرکت های دولت و مشتریان در مسیر خود به یک آینده پایدار. با حدود 90,000 کارمند در سراسر جهان, Siemens انرژی کمک خواهد کرد که به شکل سیستم های انرژی از امروز و فردا. www.siemens.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن