لهستان shortlists قضات برای بحث بالا دادگاه ارسال

اتحادیه اروپا به تازگی راه اندازی یک مورد حقوقی برابر لهستان پس از گفت این کشور به دنبال پوزه قضات است. در میا

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

اتحادیه اروپا به تازگی راه اندازی یک مورد حقوقی برابر لهستان پس از گفت این کشور به دنبال پوزه قضات است. در میان این محل در سر دیوان عالی کشور است تا برای grabs.

لهستان دادگاه عالی قضات در شنبه انتخاب پنج نامزد برای نقش جدید دادگاه رئیس جمهور. این می آید به عنوان کشور حاکم راست قانون و عدالت حزب (PiS) در ادامه بحث شکل دهی مجدد از این کشور به قوه قضائیه که در آینده صادر خواهد شد و ریاست.

پس از شش روز از شور و مشورت نامزدهای انتخاب شده بودند به عنوان Wlodzimierz Wrobel که موفق به دریافت بالاترین تعداد آرا به عنوان به خوبی به عنوان Malgorzata Manowska, Tomasz Demendecki, Leszek Bosek و جوانا Misztal-Konecka.

از این پنج قضات جمهور فعلی آندره Duda است که پشتیبانی شده توسط PiS را تعیین رئیس جدید دادگستری.

لهستان PiS حزب شروع به انجام اصلاحات در سیستم قضایی در سال 2016 برانگیز ترین که دیدم سن بازنشستگی قضات را کاهش داده و در حالی که اجازه می دهد لهستانی جمهور برای اعطای پنج سال تمدید به هر کس آنها تلقی شایسته.

ادامه مطلب: آنچه در حال لهستان جنجالی قضایی اصلاحات ؟

در 2019 در دادگاه عدالت اروپا (ECJ) — اتحادیه اروپا بالاترین دادگاه — حکم این غیر قانونی بود اما نه قبل از 20 دیوان عالی کشور قضات در حال حاضر حذف شده است.

Wrobel تنها قاضی که منصوب به این کشور دیوان عالی کشور پیش از PiS " اصلاحات در حالی که دیگر قضات به نام روز شنبه طی بعد از این اصلاحات معرفی شد.

مخالفت لهستانی مجلس بوگدان Zdrojewski توییتی که Wrobel بود "دیدنی از نامزد" برای نقش دیوان عالی کشور رئیس جمهور است.

Zdrojewski ابراز ترس توسط منتقدان دولت که رئیس دادگستری دلسوز به حزب حاکم ممکن است بیشتر کاهش استقلال قضایی در لهستان گفت که او تعجب که آیا Duda خواهد "برای کسی که با یک مقدار ضعیف تر قیمومیت اما اطاعت مقامات در حال حاضر?"

است لهستان قضائیه در مشکل ؟

این shortlisting از نامزدها به بالاترین موقعیت در لهستان دادگاه عالی به شرح زیر پس از مدت کوتاهی کمیسیون اروپا شاخه اجرایی اتحادیه اروپا راه اندازی یک مورد حقوقی برابر لهستان برای آنچه در نظر آنها این است که تلاش برای پوزه قضات است.

Duda است ورود به یک قانون بحث برانگیز لایحه که اجازه می دهد برای مجازات قضات که انتقاد از دولت اصلاحات سیستم قضایی. ده ها تن از قضات در حال حاضر شده است برای انتقاد از این اصلاحات است.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن