دیدار دائمی نیویورک در شهرهای مرده

من زندگی می کنند در نزدیکی مایلز دیویس.خوب تقریبا. وودلاون گورستان گوهر تاج از 19هفتم قرن نیویورک است که فقط ا

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

من زندگی می کنند در نزدیکی مایلز دیویس.

خوب تقریبا. وودلاون گورستان گوهر تاج از 19هفتم قرن نیویورک است که فقط از پنجره من. آقا مایل نهفته دورتر فراتر از حصار اما مهم نیست. من می خواهم به فکر می کنم من روزهای خوب نوشتن را نگه می دارد که اونا بیدار—باید چیزی برای انجام با "سگ دم" از نبوغ و رسوایی در سراسر جاده.

بیش از 310,000 بقیه مردم وجود دارد بسیاری در کشور بزرگترین مجموعه خصوصی قبور: 1,352 سازه ها در همه بسیاری از آنها طراحی شده توسط معماران مانند منچستر, Mead & White, Sir Edwin Lutyens Cass گیلبرت و جیمز گمبل راجرز. بسیاری از آنها landmarked.

جی گولد راه آهن دزد بارون نهفته در یک یونی معبد در بیش از نیم هکتار. خود را در دخمه لحیم بسته; شاید خانواده اش نگران او می خواهم فرار و در نهایت "استخدام نیم طبقه کارگر را به کشتن نیمه دیگر" به او وعده داده شده قبل از مرگ او در سال 1892.

ایروینگ برلین طولانی ظریف, سنگ تخت است که وقتی در مورد یک پسر از پایین سمت شرق است. هرمان ملویل, cash-strapped و از مد در پایان خواهد بود آسان به دست اما برای خالی زیادی رفته است که نشانه اش بنای تاریخی است. آن را نیز ممکن است می گویند من خواهید بود.

من یک بار افتاد در سراسر یک خانواده ماماها. تحقیقات گذرا در بر داشت son-in-law غنی patenting توسط مادربزرگ قولنج درمان است. این همه رفت و جنوبی هنگامی که نوزادان در حال مرگ از کدئین ، من می خواهم به فکر می کنم آنها می آیند به مشکل او در شب.

مردم هنوز هم در اینجا به خاک سپرده شد. تازه گور قابل مشاهده هستند در دامنه کوه در نزدیکی ایستگاه مترو و در میان سربازان داران جامعه dames, فیلم سکوت کمدین وال استریت پناهندگان سیاستمداران و هنرمندان و... همه غنی و یا (در)معروف اما های نیویورک با تکبر راه رفتن. چرا در نهایت در عجیب ترین حزب در شهر ؟

من تصور سیناترا رها: ما در حال پادشاهان از تپه. بالای پشته.

من آویزان در وودلاون خیلی از درگذشت پدر در سال 2012 بیش از حد جوان است. در حال حاضر مردم نصف سن او غرق در خون خود. یادبود هنر زرق و برق دار است اما من مهلت ballgames کتاب مشروب الکلی. که می خواهد برای اجرا به تشییع جنازه ؟ زندگی برای زندگی.

اما سکوت شهرستانهاتوسط هیولایی روزانه نویسندگان جسیکا Ferri ارسال خواهد شد من را به زمین مرده.

در معنای دقیق آن را یک گورستان کتاب راهنما; آن را با وسواس پیر درام, معماری, و یا که در آن برای پیدا کردن کنگره ویلیام McAdoo. Ferri به جای آن ترکیبی از عاقلانه تاریخچه و انتقاد با بازتاب های شخصی در غم و اندوه و یاد.

او بازدیدکننده داشته است بیش از یک دوجین عمده نیویورک گورستان در انواع حالات. او یک مادر باردار تعمق در زندگی و مرگ. پدر و مادر ولع مصرف آرام. یک روزنامه نگار به دنبال یک داستان, هنر, هوای تازه. او خوب چشم بحرانی—مجسمه انتقال "هر دو نیاز و ارائه راحتی"—و تن او توازن بین معوج و احترام.

او به نقل از ملویل:

"هر زمان که من خودم در حال رشد ترسناک در مورد دهان; هر زمان که آن را یک مرطوب drizzly نوامبر در روح من; هر زمان که من خودم غیر ارادی توقف قبل از تابوت انبارها و آوردن عقب هر تشییع جنازه من ملاقات کند; و به ویژه هر زمان که من hypos چنین دست بالا از من است که آن را نیاز به یک قوی اخلاقی اصل به من جلوگیری از عمد پله به خیابان و متد ضربه زدن مردم کلاه—سپس من حساب آن زمان برای رسیدن به دریا به عنوان به زودی به عنوان من می توانم."

من گاهی اوقات احساس می کنید در مورد گورستان راه ملویل احساس خود را در مورد دریا.

اما Ferri هدف بالاتر از سفرنامه و یا خود وحی. برای او حساب با گورستان بخشی از برخورد با شهرهای, کشور, زندگی و مرگ خود را.

"این اجتناب ناپذیر است که دفن آیین و روش ها تغییر خواهد کرد و به تغییرات تکنولوژی" او می نویسد. "اما erasure از گورستان از آگاهی ملی است erasure از تاریخ آمریکا است."

Ferri تیز تماس وودلاون یک "موزه"—از آنجا که موزه ها برای همه هستند. اما آن را آسان به راه رفتن وجود دارد به تنهایی برای ساعت. در جای دیگر او در می یابد اولین Shearith اسرائیل قبرستان قدیمی ترین گورستان یهودیان در شمال امریکا قفل شده و ترک wedged به یک کوچه است "مانند یک نابجا کتاب کتابخانه."

"چگونه یک شروع به حرکت آینده بدون دانش جامد از گذشته است؟"

او بازدیدکننده داشته است Calvary گورستان ملکه "بسیار تعجب" از سه میلیون مرده که تعداد قصبه زندگی ساکنان. گورهای خود آینه مهاجر نیویورک تاریخچه. اغلب به معنای واقعی کلمه; بسیاری از پرتره.

تعداد بی شماری از کشیش های کاتولیک دروغ با هم برادر مرگ است. جنگ داخلی تلفات متولد ایرلند درگذشت برای کشور آنها به سختی می دانستند. یهودیان که چپ اروپا در زمان رونق و رشد است. چه آنها را پشت سر بگذارید? چه آنها ساخت اینجا ؟

در حالی که گورستان هستند keystones از تاریخ, روانی, آهن ربا, Ferri یادداشت محدودیت های خود را. اکثر مردم در حال سوگواری, اما چگونه می تواند ما را لمس غم و اندوه با چند پا از سنگ یا فلز ؟

"'خاموش شهرها است Ferri را ذهنی روش نقطه, companionable استدلال که داستان هر شهرستان باید شامل آن مرده است."

پس از سفر او به Hartsdale گورستان حیوان خانگی در شهرستان Westchester که لوایح خود را به عنوان آمریکا قدیمی ترین گورستان حیوانات. قلب-توقف epitaphs وجود دارد—شما ساخته شده است ما یک خانواده—ما را در نظر بگیرید که چگونه حیوانات ما را آزاد.

هر چند Ferri است مراقب ناظر و محدود نویسنده های ویرایشگر گاهی اوقات با شکست مواجه شد. ویکتوریا ایده آل از "مرگ خوب" تعریف شده است و تقریبا در دقیقا به همان شیوه دو بار در ده صفحه. فرانسیس E. G. نازکن که رفت با تایتانیک ثبت شده است به عنوان "فرانسیس." و.... اما این اشتباهات جزئی منحرف کردن نیست.

نیویورک برای همیشه کشیده زائران در جستجوی نامحسوس. برای Ferri به نظر می رسد به یک شکاف در دیوار بین مرگ و زندگی. سکوت شهرستانها است که او ذهنی روش نقطه, companionable استدلال که داستان هر شهرستان باید شامل آن مرده است.

پیدا کردن آنها را طول می کشد تلاش. ارواح ما باید سرگردان و مانند ایشان. ما فقط می توانیم آنها را ملاقات در نیمه راه در سایه یک یا دو در یک زمان. آنها لرزش دست ما کف زدن پشت ما. با تشکر از ما برای ساخت این سفر است.

اما نگاه در اطرافآنها می گویند. زمان در حال اجرا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن