این Skullcandy Earbuds اطمینان حاصل شود که شما هرگز از دست دادن آنها

سال گذشته من از دست رفته مورد علاقه من جفت بی سیم از earbuds. من scoured همه جا برای آنها: هر کشو در خانه, همس

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

سال گذشته من از دست رفته مورد علاقه من جفت بی سیم از earbuds. من scoured همه جا برای آنها: هر کشو در خانه, همسر من ماشین من کوله پشتی...فایده ای نداشت. پس از هفته بدون آهنگ به خاطر من شرکت در فروشگاه های مواد غذایی, من در نهایت مجوف و خریداری یک جفت دیگر. شش ماه بعد من در بر داشت من از earbuds در جیب من زمستان ژاکت پر از گنجه من پس از...خوب زمستان.

من آرزو می کنم این شد یک بار اما آن را برای من اتفاق می افتد اغلب به اندازه کافی است که همسر من به طور منظم باعث می شود سرگرم کننده از من برای misplacing من هدفون. و من نمی تواند تنها با توجه به چگونه بسیاری از مردم در واکنش به اپل اصلی AirPods با اعلام ترش "من قصد دارم به از دست دادن این." اما پس از سال ها از یتیم از earbuds littering خانه ها در سراسر جهان تولید کرده است. صوتی تولید کننده Skullcandy همکاری با کاشی—شرکت در پشت آن کمی بلوتوث انتقالها—برای اطمینان از دست earbuds هستند چیزی از گذشته است.

مقرون به صرفه ترین آنها کاشی های جدید-فعال صف هستند Skullcandy Sesh Evo که من به تازگی یک شانس را امتحان کنید و اجازه دهید من به شما بگویم -- آنها ارزش اضافی 10 دلار بیش از خود را غیر کاشی همتایان. اگر شما با استفاده از کاشی های قبل از آن ساده است: پس از ثبت نام هر دو از earbuds با کاشی برنامه در گوشی شما, شما می توانید برنامه را باز کنید و شیر "پیدا کردن" در هر زمان برای پیدا کردن خود را از earbuds. اگر آنها دور شما خود را ببینید, آخرین محل شناخته شده بر روی نقشه, اما اگر آنها در این نزدیکی هست—به عنوان معدن همیشه به نظر می رسد در هفته گذشته جیب—شما یک نمودار با دایره متحد المرکز است که تب و تاب بودن, به عنوان شما را "گرم" یا "سرد" راه رفتن را از طریق خانه خود را. زمانی که شما نزدیک به اندازه کافی شما را بشنود earbuds ایجاد یک غوغای صدا که باید منجر شما به محل دقیق آن خود را (احتمالا زیر نیمکت بالشتک). کار می کند که آیا شما از دست رفته یک earbud و یا این که آیا شما به دنبال برای کل صورت با جفت stashed در داخل.

کاشی و ردیابی است که به راحتی بنر ویژگی Sesh Evo اما آنها جامد از earbuds در حق خود بیش از حد. صدا در bassier طرف اما غالب شدن نیست و اکثر مردم آنها را پیدا کنید برای سنگ های الکترونیکی و دیگر "سرگرم کننده" ژانرهای. آنها فاقد یک بیت از وضوح نسبت به گران تر 'جوانه اما برای $60, آنها قطعا رقابت با دیگران در این محدوده قیمت. آنها همچنین دارای یک اکولایزر اگر شما می خواهید برای تنظیم صدا و متوجه شدم آنها باقی می ماند در گوش من واقعا خوبی که داده شده با بسیاری از در گوش طرح—هر چند اگر شما مشکل وجود دارد سه اندازه مختلف گوش راهنمایی برای کمک به شما نیشگون گرفتن و کشیدن مناسب است.

اگر شما بیشتر به صرف کاشی نیز اضافه شدن پشتیبانی برای محبوب من بوز SoundSport بی سیم از earbuds از طریق به روز رسانی سیستم عامل—آنها راحت تر و صدا بهتر از Sesh Evo هر چند آنها نیست "true بی سیم" و آنها هزینه کمی منصفانه تر. کاشی همچنین پشتیبانی از چند over-ear headphones مانند Sennheiser Momentum 3 اما در حال حاضر, Skullcandy, وسیع ترین طیف وسیعی از گزینه های از جمله بیشتر AirPods-esque ایندی Evo, تمرین گرا فشار فوق العاده و نویز در روش ANC. اگر شما نوع فرد است که دست خود را از earbuds اغلب—مثل من—از Sesh Evos یک گزینه عالی است که هر دو مقرون به صرفه و سخت به از دست دادن. چرا که برخی از روز بهترین earbuds آنهایی که شما می توانید در سریعترین راه خود را درب.

Skullcandy Sesh Evo واقعی بی سیم در گوش Earbud

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن بیشتر tech معاملات از بهترین خرید و Newegg. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن