قبایل بومی آمریکا را رد coronavirus پاسگاه تهدید

دو سو سازمان ملل در داکوتای جنوبی باید گفت که فرماندار کریستی Noem است که تضعیف هر دو حاکمیت خود و سلامت خود ر

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

دو سو سازمان ملل در داکوتای جنوبی باید گفت که فرماندار کریستی Noem است که تضعیف هر دو حاکمیت خود و سلامت خود را. بومی جمعیت شده اند به خصوص سخت و برخورد با این بیماری همه گیر.

این Ogala سو و شایانی رودخانه سو سازمان ملل در ایالت داکوتای جنوبی ادامه داد: در روز دوشنبه با رد تلاش های جمهوری خواه فرماندار کریستی Noem به نیروی قبایل را به پایین coronavirus سلامتی نقاط روی زمین است.

روز جمعه Noem بود threated اقدام قانونی اگر در پست های بازرسی فدرال و ایالتی بزرگراه بودند حذف نشده در عرض دو روز یک حرکت است که نقض هر دو حاکمیت قبیله ای و همچنین قراردادهای بین دولت و سو دولت. بازرسی بخشی از اقدامات این قبایل را در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر در خاک خود است.

هارولد Frazier رئیس شایانی رودخانه سو گفت: "ما نمی خواهد عذرخواهی برای اینکه یک جزیره امن در دریای عدم قطعیت مرگ و...شما در ادامه به دخالت در تلاش های ما برای انجام آنچه علم و حقایق دیکته به طور جدی تضعیف توانایی ما برای محافظت از هر کس در رزرو."

ادامه مطلب: ما بلوک های سازمان ملل در بیماری همه گیر کوروناویروس

احساسات خود را بازتابی توسط Ogala سو رئیس جمهور جولیان خرس دونده که گفت: در یک ویدیو ارسال به Facebook که "ما ذاتی و حق حاکمیت برای حفاظت از سلامت مردم ما و هیچ کس از مرد یا زن می تواند اختلاف است که درست است.

"خود را تهدید به اقدام قانونی هستند و نه مفید و نه ارعاب ما. تنها راه ما می توانیم از طریق این است که به کار با هم به عنوان یک ملت است."

قانونگذاران ایالتی تماس در Noem به پایین

فرماندار ادعا کرده است که این قبایل بودند هجوم یک معامله نیست برای بستن یا محدود کردن بزرگراه بدون مشورت با دولت ،

USA Kristi Noem (picture-alliance/AP Photo/J. Easton)

Noem به دنبال نزدیک به رئیس جمهور در سیاست با توجه به همه گیر

اما به عنوان Frazier اشاره قبایل ملاقات با چندین نهادهای دولتی به بحث بازرسی و کنترل سلامت هستند و نه محدود کردن تجارت به عنوان Noem ادعا می کند.

بیش از آخر هفته 17 دولت نمایندگان مجلس با امضا نامه درخواست Noem به دنبال یک راه حل دیپلماتیک است و نه یک قانونی اضافه کرد که طرح دعوی در دادگاه خواهد بود "هزینه مردم داکوتای جنوبی بیشتر از پول است." با وجود این نامه Noem تصریح کرد: او قصد شکایت در روز یکشنبه.

Noem یکی از بسیاری از فرمانداران جمهوریخواه تحلیلگران را متهم به تلاش برای راه اندازی مجدد خود را در اقتصاد از دولت خیلی زود تحت فشار از حزب و کاخ سفید است. داکوتای جنوبی سایت Smithfield, گوشت خوک, کارخانه فرآوری, سایت عمده COVID-19 شیوع رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجبور کارخانه گوشت را باز باقی می ماند در طول بحران.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: سخت-آمار اروپا برطرف محدودیت

داده ها از چندین دولت با بومی آمریکا جمعیت نشان داده اند که گروه های بومی همراه با آفریقایی و لاتین در جوامع در حال ضربه زدن به خصوص سخت با این بیماری همه گیر. در آریزونا به عنوان مثال مردم بومی حساب برای 16 درصد از مرگ و میر با وجود اینکه تنها 4.6 درصد از جمعیت.

در هفته گذشته بیش از یک دوجین قبایل در سراسر ایالات متحده اعلام کرد که تحت پیگرد دولت فدرال بیش از یک تاخیر در فدرال همه گیر امداد کمک های مالی. با توجه به بسته محرک اقتصادی به توافق توسط کنگره آمریکا و امضا شده توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 8 میلیارد دلار بود که اختصاص داده شده به هواپیمای بومی ملل. وکلا برای قبایل می گویند که آنها دریافت نکرده اند هر یک از این بودجه به دلیل اختلاف با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که با این استدلال که برای سود کسب و کارهای اجرا شده توسط آمریکایی های بومی در آلاسکا دولت برای ما ارزشمند نفت منافع باید اختصاص داده شود برخی از این وجوه است.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن