مایکل مور هشدار برگ برنده استفاده خواهد کرد Coronavirus به تلاش برای به تعویق انداختن 2020 انتخابات

پس از گذراندن اولین بخش در اواخر شب با Seth Meyers بیان چگونه امیدوار تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس شد و او م

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

پس از گذراندن اولین بخش در اواخر شب با Seth Meyers بیان چگونه امیدوار تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس شد و او مایکل مور در زمان بسیار تیره نوبه خود در شب چهارشنبه.

و اشاره کرد که مور یکی از معدود چهره های عمومی پیش بینی است که تهمت را ضرب و شتم هیلاری کلینتون در سال 2016 Seth Meyers خواسته فیلمساز مستند چگونه "نگران" او در مورد این کشور توانایی برگزاری یک انتخابات منصفانه در پاییز.

"من بسیار در این مورد نگران بود. همه ما باید بسیار نگران در مورد این" مور گفت. وی با اشاره به غول حصار که رئیس جمهور بنا در اطراف کاخ سفید این هفته گذشته شوم نشانه ای از آنچه آمده است.

"ما را جوک در مورد این, اما من فکر می کنم این یک خشک اجرا برای سقوط" مور اضافه شده است. تاکید کرد که هیچ اطلاعات در داخل" از اریک یا Donald Trump Jr., او گفت:, "من معتقدم که او در حال حاضر جزئیات این نظر سنجی. او می بیند داده است که او احتمالا رفتن به از دست دادن. او آن را می داند. و بنابراین در حال حاضر او را به آمد تا با چیزی. و آن چیزی خواهد بود که او در تلاش برای به تعویق انداختن انتخابات است."

مور پیش بینی کرد که مخوف "موج دوم" از coronavirus همه گیر خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن را بهانه ای برای سعی کنید برای انصراف از انتخابات ریاست جمهوری. "آن را به مرتب کردن بر اساس نوع حس به افراد به اندازه کافی که بله ما واقعا احتمالا باید انتخابات اجازه دهید به تعویق انداختن آن'," او گفت:. "اما در مغلوب ساختن پیشی جستن ذهن و راه مردم مانند تهمت فکر می کنم که هنگامی که شما در به تعویق انداختن چیزی است که آن را رفته است."

"ما نمی توانید اجازه دهید که اتفاق می افتد مهم نیست چقدر بد آن این است که" مور گفت.

علاوه بر این به درستی پیش بینی که برنده برنده خواهد بود در سال 2016 مور همچنین هشدار داد آمریکایی ها نزدیک به دو سال پیش که برنده خواهد ایجاد یک "به اصطلاح ملی اضطراری" برای کمک به خود را حفظ ریاست جمهوری برای دور دوم. "این است که ما دموکراسی و من می ترسم که این رئیس جمهور استفاده خواهد کرد که لحظه ای به او می کند لحظات دیگر برای رفتن به حالت قدرتمند او گفت:" در آن زمان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است ایجاد کرده اند COVID-19 اما او اعلام اضطراری ملی—اضافه کردن "دو بسیار بزرگ کلمات"—نزدیک به سه ماه پیش در باغ گل رز. "قدرتمند حالت" آمد و تنها پس از این کشور در مخالفت با خشونت پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن