A+E Networks® UK کمیسیون های بلند پروازانه نجاری رقابت فرمت آسمان تاریخ خوی توسط لی مک و Rick Edwards

A+E Networks® انگلستان است به سفارش یک مقیاس بزرگ رقابت فرمت سری با یک پیچ تاریخی ریز ریز: بریتانیا بالا خراط

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

A+E Networks® انگلستان است به سفارش یک مقیاس بزرگ رقابت فرمت سری با یک پیچ تاریخی ریز ریز: بریتانیا بالا خراط (9x60') برای آسمان تاریخچه. این نجاري مسابقه با یک تفاوت است که تولید شده توسط چرخ بزرگ فیلم و تلویزیون به عنوان یک تولید مشترک با حرکت محتوای گروه و هوا در بریتانیا در آسمان تاریخ در ماه اکتبر.

توسط کمدین Lee ماک, تلویزیون, مجری, Rick Edwards و استاد نجار ویلیام Hardie, ریز ریز: بریتانیا بالا خراط می بیند 10 کشور بهترین نجاران جمع آوری در Epping Forest برای whittle, حک کردن و ریز ریز کردن راه خود را به نهایی به ببینید که چه کسی خواهد بود تاج بریتانیا بالا خراط و این شانس را به مرحله شخصی خود را در نمایشگاه های معتبر ویلیام موریس گالری در لندن است.

استاد نجار ویلیام Hardie نظارت بر ساخت و ساز از بزرگ و دیدنی کابین در جنگل اضافه کردن یک اتاق جدید در هر هفته هر کدام در یک موضوع تاریخی از جمله نلسون کابین در HMS پیروزی ویکتوریا, میخانه, گوتیک, اتاق خواب گرجستان شکار تسلیم و 1960' Mad Men-الهام گرفته از سالن.

شرکت کنندگان موظف به ایجاد آیتم های شگفت انگیز و آثار باستانی به مبله کردن اتاق در حالی که کارشناس مهمان قضات با دانش تخصصی از دوره های مختلف تاریخی به کمک لی ریک و ویلیام تصمیم می گیرید که پیشرفت به دور بعد و آن را ریز ریز کردن.

هفته به هفته کابین تکامل می یابد و تبدیل به یک موزه زنده از آنچه ممکن است در چوب.

لی مک گفت: "زمانی که من در مدرسه بود من عاشق چوب عمدتا به دلیل هرگز وجود هر گونه مشق شب. احاطه شده توسط نجاران در این رقابت reinvigorated که عشق و الهام بخش من برای سرمایه گذاری در توفال کوبی froe (گوگل آن و...)."

Rick Edwards افزود: "من به این نمایش دانستن مطلقا هیچ چیزی در مورد نجاری. شرکت کنندگان خواهد شد و در زمان من در یک سفر واقعی. من یاد گرفتم در مورد تکنیک ها و سبک های از چوب و شاید مهمتر از همه یاد گرفتم همه چیز در مورد خودم - برای مثال من خوب نیست با دست من. آن را به بخشی از یک نمایش جشن تجارت که در دوران مصرف مبلمان سزاوار احترام و قدردانی است. من هرگز نگاه در یک جدول به همان شیوه دوباره."

سری سفارش شده است و توسط دن Korn, معاونت برنامه نویسی در A+E Networks انگلستانو دیانا کارتر راه اندازی ویرایشگر و سر از استعداد در A+E Networks, انگلستان.

دن Korn گفت: "ما هیجان زده به همکاری با تیم بزرگ در چرخ بزرگ و حرکت در این بازی هیجان انگیز و ابتکاری جدید با فرمت مقیاس است که شما فقط می خواهم انتظار برای دیدن در زمینی کانال. مهارت و تلاش در نشان می دهد در این سری است که نفس گیری اما آنچه باعث می شود ریز ریز کردن به خصوص به ویژه قابل توجه همکاران که صبر و طنز خوب و طبایع تست شده هستند و به حد در این فشار بالا و کاملا سرگرم کننده سری جدید."

تهیه کننده اجرایی برای چرخ بزرگ فیلم و تلویزیون است که جیمز کوین و ملانی Darlaston برای حرکت محتوا ،

جیمز کوین مدیر عامل شرکت چرخ بزرگ فیلم و تلویزیون گفت: "ما خوشحال هستیم که کار کرده اند با A+E Networks انگلستان در چنین مقیاس بزرگ و بلند پروازانه سری. فوق العاده با استعداد و سخت کوش تیم ایجاد کرده است, اهل تفریح و بازی سرگرم کننده و الهام بخش نشان می دهد که ما در چرخ بزرگ بسیار افتخار می کنیم."

تهیه کننده اجرایی برای حرکت محتوای گروه ملانی Darlaston افزود: "این یک مجموعه است که ویترین و جشن استعداد واقعی. آن را نیز بسیار خنده دار است. آنچه را دوست دارید؟"

ریز ریز: بریتانیا بالا خراط توسط تولید چرخ بزرگ فیلم و تلویزیون و یک تولید مشترک با حرکت محتوا ، سری جدید پخش خواهد شد در انگلستان در آسمان تاریخ در اکتبر سال 2020 و در دسترس خواهد بود در آسمان, باکره, BT, TalkTalk و در حال حاضر تلویزیون است. این سری نیز راه اندازی در تاریخ® در هلند و بلژیک و سوئد در ماه اکتبر سال 2020 است.

تاریخچه® را به آسمان تاریخ 27th مارس سال 2020 بر روی تمام پخش سیستم عامل در سراسر انگلستان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آسمان تاریخچه کلیک کنید https://www.aenetworks.tv/news/ae-networks%C2%AE-uk-and-sky-strengthen-joint-venture-launch-sky-history.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب