میکی مولن کشف رمز و راز در داستان الیاس آخرین پیامبر

"گوشت گوسفند را به انحطاط: آخرین پیامبر" در اعتراض به "مشکل" مسیحیت که ریشه از امکان گنجاندن نوشتههای پولس و د

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

"گوشت گوسفند را به انحطاط: آخرین پیامبر" در اعتراض به "مشکل" مسیحیت که ریشه از امکان گنجاندن نوشتههای پولس و دیگر پیامبران در قرآن و کتاب مقدس.
 
"گوشت گوسفند را به انحطاط: آخرین پیامبر" بود شاداب توسط میکی مولن برخورد بودن ذخیره شده در یک Gasoline service station و سپس دریافت روح القدس در یک اتومبیل فورد به عنوان به خوبی به عنوان درخت زندگی در یک آپارتمان دوبلکس. میکی مولن کتاب مقدس نام ایلیا, آخرین پیامبر در عهد عتیق.
 
وقتی که میکی مولن شد مسئول اصلی اتاق موتور کشتی او با مشکل مواجه ساخته است که او خود را بپرسید معمولی و در عین حال ضروری سوال "مشکل چیست؟" این همان سوال می پرسید در مورد مسیحیت و آن "مشکل است." آن نشان داد در کتاب مقدس شاه جیمز از 1611 که پس از عیسی چپ زمین, شیطان, با, مدافع پل را کنترل جماعت. پل پس از آن بود که یک پیامبر دروغین, و نویسندگان دیگر از, دیگر نیمی از عهد جدید هرگز درک انجیل که عیسی مسیح برای. در این راستا میکی مولن ادعا کرد که کسانی که تا به حال شده است مطالعه این کتاب مقدس خواندن آنچه هرگز از خدا آمد. این است که "مشکل است."
 
در "گوسفندی را انحطاط: آخرین پیامبر" میکی مولن ارائه آیات برای اثبات این ادعا به خصوص الیاس ملاکی 4:5 از کتاب مقدس شاه جیمز از 1611. میکی مولن بیشتر به دادگاه تجدید نظر وجود دارد که آیات در کتاب انجیل که نه از خدا. با اینحال بسیاری از مردم را درک کرده بود مثلها و تمثیل در آیات است. به این دلیل است که عیسی مسیح صحبت کرد و راه او بود که او تا به حال برای رسیدن به صلیب. "آن را هدف اصلی خود را." این کتاب جذاب و در عین حال روشنگر خواندن برای کسانی که علاقه مند هستند در دکترین مسیحی و کسانی که می خواهم به جستجو برای حقیقت در مورد ایمان مسیحی خود.
 
 
نسخه کتاب موجود در آمازون (https://www.amazon.sg/MUTTONS-DECADENCE-Mickey-R-Mullen/dp/1951302052) و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
گوشت گوسفند را به انحطاط: آخرین پیامبر
 
نوشته شده توسط: میکی R. مولن
منتشر شده توسط: Folioavenue خدمات چاپ و نشر
منتشر شده در تاریخ: 15 مه سال 2020
ISBN: 978-1-951193-78-2
شومیز: $9.99
Hardcover: $12.00
روشن شدن: $2.99
 
درباره نویسنده
 
میکی R. مولن هرگز تا به حال یک نشانه است که او هر چیزی اما مست تا سن سی و یک. به عنوان مستند در سال 1968 این یک سال از انتقال از آنچه صورت گرفت در طول دهه شصت. به عنوان یک کودک در یک کلیسای پروتستان او احساس قدرت اعتقاد و شنیده در مورد نبوت از پایان زمان. آن را به توجه خود را از تعجب اگر دین واقعی بود ؟ پس از رفتن به یک کلیسای پروتستان در یکشنبه شب نشسته در صندلی عقب و نوار بقیه هفته.

مولن گفت: "من تا به حال شانس برای تبدیل شدن به یک مسیحی توسط استانداردهای خود را, اما در حال انتظار برای همرفتی روح. یک شب روح وجود دارد, و من رفتم پایین به محراب پس از سال ها از نوشیدن و سیگار کشیدن را از سن پانزده در مدرسه بالا است. پس از من به سمت چپ کلیسا تصمیم گرفتم برای تماس با من در یک تلفن پرداخت در ایستگاه گاز درب بعدی. او گفت: دعا برای پدر شما و من. در قلب من آن باعث روح پیدایش به حذف قلب من و من یکی از خدا. سی روز بعد من با دریافت روح القدس در دهان من به عنوان عیسی رفتن به محل کار در فورد. من تو را دیدم یک فرشته در یک کلیسا و کمربندش را بست " روز قیامت در حال آمدن است.' که همان شب خدا به من داد, 'درخت زندگی' که با توجه به پیدایش و من قرار است برای همیشه زندگی می کنند و او به من نشان داد من نام ایلیا از کتب عهد عتیق. 'من به شما ارسال خواهد شد الیاس پیامبر قبل از آمدن بزرگ و وحشتناک بعد از خداوند:' 4"5 عیسی در مثلها صحبت کرد که هیچ اما حزقیال نوشت و آن را پایین اما نه در دنباله آنچه که برای من اتفاق افتاده. حزقیال 36:26-25-27 است توضیح St John 3:3-5."
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب