کلیان کانوی دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن را با استفاده از 'کونگ آنفولانزا' با حمله آمریکایی-آسیایی خبرنگار

کاخ سفید مشاور کلیان کانوی تلنگر-شکست مواجه در سمت قبلی خود که استفاده از آپارتاید به اصطلاح "کونگ آنفولانزا"

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

کاخ سفید مشاور کلیان کانوی تلنگر-شکست مواجه در سمت قبلی خود که استفاده از آپارتاید به اصطلاح "کونگ آنفولانزا" است "بسیار توهین آمیز" دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و استفاده از آن در روز چهارشنبه در حالی که bizarrely حمله به یک آمریکایی-آسیایی خبرنگار نداشتن "شجاعت" به یک مقام کاخ سفید گفت که عبارت ماه پیش.

در طول یک کاخ سفید در جلوی خانه دسته با خبرنگاران صبح روز چهارشنبه کانوی بلافاصله مواجه با ان بی سی خبرنگار مونیکا آلبا بیش از رئیس جمهور اخیر عادت آشيانه عبارت و کانوی مارس denouncement از این اصطلاح که مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور به نام "اشتباه" در حالی که با اشاره او "ازدواج به یک است."

کانوی در ضمن تبدیل این سوال به اطراف در مطبوعات سپاه به ظاهر قرار دادن تقصیر را به گردن ایسنا خبرنگار Weijia جیانگ که گزارش شده در ماه مارس است که یک مقام کاخ سفید با اشاره به رمان coronavirus به عنوان "کونگ آنفولانزا" به صورت او.

"من نیز خواسته Weijia به ما نشان می دهد که در آن گفت: من فکر می کنم که رفته اند یک راه طولانی" کانوی گفت: به آلبا از قبل گفت: خبرنگار باید در مقابله با جیانگ.

آلبا, اما, فشرده به جلو و پرسید: کانوی اگر او واکنش نشان می دهند به ناروا را تکرار استفاده از لود مدت باعث دستیار ریاست جمهوری به ادعا می کنند که تهمت صرفا ساخت و آن را "بسیار روشن" که این ویروس در چین نشات گرفته. کانوی سپس فشرده جیانگ به او نشان منبع.

"من هنوز هم از شما دعوت هستید به ما بگویید چه کسی گفت که" کانوی به سخره خبرنگار. "و من فکر می کنم که خواهد بود که بسیار مهم وحی برای ما. که یک منبع برای شما برای محافظت از. که کسی که باید گفت که شما ادعا می گویند که ما هنوز نمی دانیم که که بود."

در حالی که کانوی متهم او از "تغییر موضوع" جیانگ اشاره کرد که در زمان کانوی گفت: عبارت "مضر" درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن رسمی اگر او می خواهم که به رئیس جمهور در حال حاضر.

"من صحبت می کنند به رئیس جمهور روزانه در بسیاری از موضوعات مختلف" کانوی پاسخ داد باعث جیانگ به درخواست دوباره اگر او می خواهم بگویم تهمت خود را با استفاده از "کونگ آنفولانزا" توهین آمیز است.

"ما همیشه در همه چیز موافق و به همین دلیل من در اینجا کار" کهنه ناظر انتخابات شات قبل از pivoting به موضوع دیگری است.

لحظاتی بعد اما کانوی دور برگشت به موضوع دفاع از رئیس جمهور گفت: "این فوق العاده مهم" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به "اجازه نمی دهد چین فرار از مسئولیت در اینجا." جیانگ تعجب با صدای بلند اگر کانوی می تواند توضیح دهد که "منطق" چگونه کونگ آنفولانزا انجام است که به عنوان آن را نمی کند مراجعه به یک محل خاص است.

"چگونه شما می دانید ببخشید من چگونه می توانم به شما می دانم که راه مردم چگونه شما می دانید که مردم نمی, پیش بینی است که یا در حال اتصال است؟" کانوی گفت صدای او در حال افزایش است. "شما نمی دانید که! ببخشید در حالی که رئیس جمهور در آن گفت: او همچنین گفت: این ویروس از چین آمد. چین مسئول است!"

جالب کانوی حاضر در واقع با استفاده از این عبارت به جای گفتن این که مغلوب ساختن پیشی جستن است "گفت: آن را به نام بسیاری از چیزهای مختلف" مانند "ووهان ویروس, چینی, ویروس, و پس از آن او با استفاده از اصطلاح دیگری."

به عنوان جیانگ ادامه داد: به فشار خود بر مغلوب ساختن پیشی جستن را در آغوش نژادپرستانه مدت کانوی در نهایت مسبب مستقیما در CBS خبرنگار گذاشته است.

"شما باید به جلو آمده از صد روز پیش هنگامی که شما تا به حال شانس. شما از دست رفته فرصت خود را, شما فاقد شجاعت به همه بگویید که به شما" کانوی fumed. "شما می خواهم به استوک این به جای حل آن است. من اینجا هستم برای حل چیزهایی که نمی استوک آنها. آیا شما مخالف این موضوع است."

کانوی آور در مورد این موضوع می آید بر روی پاشنه از کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany تلاش برای دفع سوال در مورد رئیس جمهور با استفاده از نژادپرستانه مدت است. در اوایل این هفته McEnany اصرار رئیس جمهور شد فقط تلاش به نقطه که در آن ویروس را از آمد در حالی که سرزنش رسانه ها برای "تلاش برای بازی با اصطلاحات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن