سانتاندر InnoVentures سرمایه گذاری در آمریکای لاتین جایگزین شرکتهای وام دهنده a55

سانتاندر InnoVentures سانتاندر گروه سرمایه گذاری صندوق سرمایه امروز اعلام کرد سرمایه گذاری خود را به a55 یک آم

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

سانتاندر InnoVentures سانتاندر گروه سرمایه گذاری صندوق سرمایه امروز اعلام کرد سرمایه گذاری خود را به a55 یک آمریکای درآمد-امن جایگزین کوچک و متوسط شرکت (SME) وام دهنده. این صندوق سرمایه گذاری در حال حاضر سرمایه گذاری در بیش از 30 fintech شرکت پس از تاسیس شش سال پیش. این است چهارم آن سرمایه گذاری در آمریکای لاتین است.

a55 تاسیس شد و در اوایل سال 2018 توسط آندره وتر و هوگو Mathecowitsch در برزیل و فراهم می کند راه حل های جایگزین وام فضا ارائه درآمد-حمایت خطوط اعتباری به شرکت های با درآمد در محدوده زمانی معین. هدف آن تبدیل شدن به تامین مالی پلت فرم برای سرویس های شرکت های مستقر در آمریکای لاتین با شروع نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) کسب و کار است و به تازگی راه اندازی عملیات در مکزیک است.

شرکت underwrites شرکتهای کوچک و متوسط از طریق یک پلت فرم فن آوری اتصال حساب های بانکی سپردن راه حل های صدور صورت حساب, پرداخت معنی و اعتباری هوش. a55 فقره امروز 45 حرفه ای عمدتا در زمینه اعتبار اختصاصی نرم افزار توسعه داده و علم در برزیل (سائو پائولو, Florianópolis,) و, Mexico City.

پس از راه اندازی عملیات دو سال پیش a55 تحت است 50 شرکت در برزیل و مکزیک از طریق 350 عملیات مختلف با MXN 150 میلیون (c.€6 و 7 میلیون دلار) در مکزیک و BRL 100 میلیون (c.€17 و 19 میلیون دلار) در برزیل. این شرکت انتظار دارد به دو برابر تعداد کسانی که در 12 ماه آینده.

مانوئل سیلوا مارتینز شریک مدیریت در سانتاندر InnoVenturesگفت: "بحران کنونی خواهد شد سرعت بخشیدن به تغییر عادات مصرف به دیجیتال و اشتراک ، این فوق العاده بهره مند software-as-a-service شرکت های که نیاز مالی جایگزین ارائه دهندگان خدمات برای حمایت از رشد و موفقیت است. a55 است در یک موقعیت ممتاز برای حمایت برزیل و مکزیک با شرکت های مالی خود را ارائه و متناسب با نیازها و خصوصیات و ساخته شده توسط کارآفرینان برای کارآفرینان. ما هیجان زده به شریک با هوگو و تیم خود را برای قرار دادن تمام ما خدمات مالی تخصص برای خدمات خود را."

مانوئل ملحق خواهد شد a55 هیئت مدیره و همراه با این تیم برای کمک به گسترش قابلیت های خود را و رسیدن به محصول و کاوش در منطقه ممکن است برای همکاری با بانکو سانتاندر در اطراف منطقه.

هوگو Mathecowitsch مدیر عامل و بنیانگذار شرکت در A55گفت: "ما شروع سفر ما در یک آشپزخانه در تلاش برای قرض دادن پول خود ما با قلم و کاغذ برای شرکت های با دارایی های واقعی به من قرض بدهید در برابر. دو سال پس از این اولین تکرار این افتخار بزرگی است برای ما به همکاری با سانتاندر InnoVentures برای سرعت بخشیدن به رشد ما در آمریکای لاتین است. InnoVentures است که یک مرجع در fintech فضا با نمونه کارها فوق العاده شرکت در برزیل مکزیک و اروپا و آمریکا ما اغلب معیار خودمان را در برابر. مانوئل نشسته در هیئت مدیره این شرکتها و مطمئنا غنی سازی تخصص به a55. که یک نقطه عطف به بخشی از این الهام بخش و اثبات این که تیم ما در حال کار بر روی یک بسیار امیدوار کننده محصول. داده های جدید طلا و سوخت اقتصاد جدید است. ما در حال ساخت پلت فرم آینده که در آن معاملاتي و درآمد داده خواهد شد درایو اعتبار تصمیم گیری و شکل دادن به آینده از خدمات مالی است."

a55 را راه حل های فناوری عبارتند از: وام اعتباری و نظارت بر داشبورد یک بینش در بخش درآمد و هزینه, معیارهای یکپارچه جریان نقدی پیمان مدیریت سیستم و سپردن و درآمد قفل کردن ابزار برای تغییر مسیر بخشی از وام گیرندگان جریان های نقدی. برای وام دهندگان a55 توسعه مدیریت نمونه کارها و نظارت بر پلت فرم تغذیه در زمان واقعی توسط معاملاتي داده است.

a55 حمایت نهادی دهندگان در برزیل, مکزیک, آمریکا و فرانسه ارائه پلت فرم با نقدینگی به من قرض بدهید به برزیل و مکزیک کوچک و متوسط. این شرکت قبلا مطرح US$ 3 میلیون پول دانه از برزیل و سرمایه گذاران بین المللی. سانتاندر InnoVentures شده است که منجر به این که بیش از 5 میلیون دلار در کل از سرمایه گذاران.

این سرمایه گذاری ایجاد شده در سانتاندر InnoVentures' وام دهندگان نمونه کارها که شامل وام دهندگان مستقیم مانند Kabbage در ایالات متحده Klar در مکزیک و حمایت از شرکت های اعطای وام فرآیندهای مانند MarketFinance در انگلستان و Roostify (وام مسکن) و Autofi در ایالات متحده است.

در مورد سانتاندر InnoVentures

سانتاندر InnoVentures است سانتاندر گروه شرکت سرمایه گذاری صندوق سرمایه. این سرمایه گذاری در fintech راه اندازی و مجاور عمودی برای سرعت بخشیدن به رشد آنها کمک به کارآفرینان و تیم های خود و حمایت از آنها با سرمایه مقیاس و سانتاندر تخصص. پس از راه اندازی در سال 2014 InnoVentures سرمایه گذاری در بیش از 30 شرکت و آن را یکی از فعال ترین بانک-حمایت fintech شرکت سرمایه گذاری در جهان است.

در مورد a55

a55 است FinTech اختصاصی شرکتهای کوچک و متوسط در برزیل و مکزیک از طریق یک پلت فرم فن آوری اتصال حساب های بانکی سپردن راه حل های صدور صورت حساب, پرداخت معنی اعتباری هوش و درآمد بینش. a55 فقره امروز 45 حرفه ای عمدتا در زمینه اعتبار اختصاصی نرم افزار توسعه داده و علم است. a55 لنت بیش از BRL 100m و MXN 150 میلیون نفر در 350 عملیات به 50 وام گیرندگان پس از آن شروع به کار با پرداخت در اواخر در زیر 4 درصد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب