رولز-رویس ارائه الهام بخش عظمت' فیلم برنده جایزه عکاس کوری ریچاردز

رولز-رویس صحبت می کند با برنده جایزه National Geographic عکاس و اکسپلورر کوری ریچاردز در آخرین در یک سری از "ا

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

رولز-رویس صحبت می کند با برنده جایزه National Geographic عکاس و اکسپلورر کوری ریچاردز در آخرین در یک سری از "الهام بخش عظمت' فیلم های ایجاد شده توسط مارکی. الهام بخش عظمت مرکزی به Rolls-Royce فلسفه و از دست ساختمان هر موتور خودرو در مارکی جهانی مرکز لوکس تولید تعالی در Goodwood در غرب ساسکس به ایجاد یک برنامه کاربردی به نام زمزمهبه طور خاص برای الهام بخشیدن به عظمت برای مشتریان در سراسر جهان.

این فیلم به بررسی ریچاردز' بینش در خطر و تلاش برای کمال میل او احساس می کند او سهام با رولز رویس. از به چالش کشیدن دوران کودکی به summiting اورست بدون استفاده از اکسیژن مکمل, ریچاردز' زندگی به دنبال نامنظم مسیر. او عکاسی را گرفته او را در سراسر جهان – از unclimbed قله قطب جنوب و هیمالیا نپال را به فراموش مناطق جنگی از آنگولا اوگاندا و پاکستان است. در سال 2011 او با صعود پاکستان Gasherbrum II ساخت و او را تنها آمریکا و یکی از تنها تعداد کمی از مردم به صعود از 8000 متر قله در زمستان. در این صعود که او جان سالم به در برده بهمن در تبار مصرف فوق العاده ای از عکس های خود را فقط در لحظات پس از بهبودی.

در 2018, ریچاردز در زمان بخشی در 'چالش نهایی' که به دنبال سفر خود به برخی از مهمترین بخش های دور از اسکاتلند و امارات متحده عربی و ایالات متحده آمریکا در یک استتار Rolls-Royce کوللینن تست آن را به نقطه نابودی و در نهایت اثبات آن بسیار توانایی در همه نوع زمین. ریچاردز مستند چالش به عنوان کوللینن عهده نهایی این آزمایشات پیش از آن جهان اولین بار در ماه مه سال 2018 است.

تورستن مولر-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars, نظر, "کوری ریچاردز است که یک فرد فوق العاده است. مهارت خود را در پشت لنز است که بدون شک الهام بخش است. چالش نهایی مستند کوللینن نهایی خسته کننده مرحله تست کاملا قطاری کوللینن را گردیده در همه جا طبیعت در برخی از جهان دیدنی ترین مکان های. این یک تاریخی در قسمت رولز رویس تاریخ – و یکی که ما خوشحال دستگیر شد چنین قابل توجه و عکاس با استعداد."

کوری ریچاردز, ماجراجویی, عکاس اظهار داشت: "همه چیز من انجام رانده است ریسک. اگر ما را از خطرات ما موفق نیست و هنگامی که ما نمی شود و ما نمی یاد. رولز-رویس به نظر من اشغال فضا که من طنین انداز با در نظر کمال که در آن وجود مطلق است و توجه به جزئیات است که بی نظیر است. وجود دارد تمایل به گرفتن زمان به منظور ایجاد چیزی است که فراتر از مقایسه است که ما را تشویق می کند تا در مورد آنچه که ما می توانید انجام."

'الهام بخش عظمت' یک سری از فیلم های ایجاد شده توسط رولز-رویس با قسمت های قبلی از جمله حرکت تصویر هنرمند Refik Anadol, Ndebele هنرمند دکتر استر Mahlangu و پرتره و مد عکاس رنکین در دسترس برای مشاهده در www.rolls-roycemotorcars.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن