برنامه های اعلام شده برای انگلستان Lawtech R&D 'تمرین'

ما هیجان زده به اعلام LawtechUK کار و چشم انداز برنامه های طراحی شده توسط تکنولوژی کشور ابتکار عمل را به کمک ب

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

ما هیجان زده به اعلام LawtechUK کار و چشم انداز برنامه های طراحی شده توسط تکنولوژی کشور ابتکار عمل را به کمک به سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال از انگلستان بخش حقوقی.

این centrepiece خواهد بود که توسعه جدید Lawtech گودال ماسهبازی – توسعه و محیط تست مدل در پیشرو نظارتی گودال ماسهبازی در خدمات مالی دلگرم کننده فن آوری و کسب و کار و کارشناسان و نهادهای عمومی به گرد هم می آیند به نوآوری و ایجاد محصولات جدید و چارچوب که دوباره اختراع ارائه خدمات و بهره مندی و کسب و کار گسترده تر جامعه است.

دولت حمایت ابتکار بودجه £2 میلیون اعلام شده توسط وزارت دادگستری در سال گذشته تحویل داده شده و با همکاری Tech ملت Lawtech تحویل پنل و وزارت دادگستری یکی از چهار اولیه پروژه LawtechUK اعلام کرده است در نشریه چشم انداز خود را برای کمک به بخش حقوقی مهار lawtech – فن آوری است که به بهبود و یا جایگزین روش های سنتی ارائه خدمات حقوقی و سیستم های.

جرارد Grech, مدیر اجرایی, Tech, ملت, نظر: "بریتانیا جهانی پیشرو در بخش حقوقی. کسب و کار عامل در یک محیط چالش برانگیز است و نیاز به رهبری حقوقی بخش تر از همیشه. به جامعه فن آوری می تواند کمک به ما برای دیدار با چالش ها و در آغوش فرصت های ما. ما در فن آوری کشور متعهد به حمایت از رشد lawtech و انتقال دیجیتال از بخش حقوقی از طریق هدفمند کار برنامه امروز اعلام کرد."

Jenifer, فرو کردن, LawtechUK مدیر فناوری کشور نظرات: "Covid-19 آوردن فوریت به وظیفه تجدید ساختار ارائه خدمات حقوقی و سیستم ها در سراسر جهان است. از طریق LawtechUK کار برنامه ما اعلام کرده اند که امروز ما را حمایت عملی و پیشرفت برای فعال کردن این کمک انگلستان حقوقی بخش منجر به این تحول جهانی."

حمایت از نوآوری

این Lawtech گودال ماسهبازی الهام گرفته شده است FCA نظارتی گودال ماسهبازی که قرار بود در سال 2016 به پشتیبانی نوآورانه انگلستان شرکت های خدمات مالی ارائه در منافع مصرف کنندگان است. از آن شده است به طور گسترده ای نسبت به عنوان نقش کلیدی در رشد fintech بخش.

با COVID-19 بحران شتاب نیاز به تغییر و digitisation حقوقی صنعت گودال ماسهبازی را با هم فن های حقوقی و کسب و کار جامعه و نهادهای عمومی برای حمایت بیشتر نوآورانه تکنولوژی حقوقی در حال آمدن به بازار است.

آن را تحویل داده خواهد شد و با همکاری وکلاء سازمان تنظیم مقررات, حقوقی, خدمات, تخته, کمیساریای اطلاعات دفتر وزارت دادگستری و دیگران.

[p"کریستینا Blacklaws صندلی از Lawtech تحویل پنل صنعت-led lawtech فروم نظرات: "این هیجان انگیز و طیف گسترده ای از پروژه های ما در حال راه اندازی امروز به عنوان LawtechUK کمک خواهد کرد که جای تکنولوژی در قلب یک دوره جدید از خدمات حقوقی. ما اعضای پانل نمایندگی, صنعت, کسب و کار, دانشگاه, تنظیم کننده و دولت برای خدمت است که با هدف. ما نگاه رو به جلو را بیشتر گسترش عضویت ما در lawtech جامعه و به همکاری در سراسر بخش برای اطمینان از رهبری جهانی در خدمات حقوقی برای سال آمده است." [/p]

در حالی که با سرعت از فن آوری تصویب در بخش حقوقی آهسته بوده است به سرمایه گذاری در انگلستان lawtech سه برابر در دو سال گذشته با شروع یو پی اس و مقیاس یو پی اس در انگلستان lawtech در حال حاضر جذب در مجموع £290 میلیون دلار در سرمایه گذاری و به کارگیری حدود 4,500 مردم است.

سیستم عامل جدید

برنامه امروز اعلام کرد همچنین شامل انگلستان SME حل اختلاف پلت فرم ارائه SMEs یک جایگزین روش انتخابی برای حل و فصل پرداخت در اواخر و آدرس £11.6 میلیارد دلار در پرداخت هزینه های دادخواهی و £50bn در پرداخت در اواخر در حال حاضر ناشی در هر سال.

پیتر Hunn موسس بند & توافق پروژه نظرات: "این کار از Lawtech تحویل پنل نشان داده است که بریتانیا در خط مقدم پیشرفت تکنولوژی حقوقی. به عنوان مثبت دریافت به 'کنترل از راه دور دادگاه و UKJT حقوقی بیانیه در Cryptoassets و هوشمند قرارداد به تازگی نشان داده شده است; ایجاد یک محیط که در آن این فن آوری می تواند با خیال راحت در حال توسعه و تکراری بر حیاتی برای توسعه و تصویب است. طرح هایی از این فوق العاده هیجان انگیز به عنوان آنها تسریع اجتناب ناپذیر تقاطع بین قانون و فن آوری است."

برنامه همچنین شامل ساختمان Lawtech آنلاین Hub و مرکز آموزش های محیط آنلاین رایگان دیجیتال دوره های حقوقی فن آوری و باز کردن دسترسی به داده ها در lawtech بخش و انتشار یک سری از Lawtech مزایای پرداختن مناطق از عدم قطعیت قانونی و یا چالش در اطراف فن آوری های جدید از جمله در هر گونه مسائل ناشی در Lawtech گودال ماسهبازی.

دکتر آنا Donovan, معاون دین (نوآوری) دانشکده قوانین دانشگاه کالج لندن نظرات: "دانش در هسته اصلی آنچه ما انجام می دهیم و اساسی برای همکاری کنجکاوی و اعتماد به نفس است که لازم است برای حمایت از انتقال دیجیتال از بازار است. در حال حاضر بیش از همیشه مهم است که تمام بخش دسترسی به قابل اعتماد و چند رشته آموزش و پرورش و آموزش. این Lawtech آنلاین Hub و آموزش مرکز پاسخگویی به این نیاز با ارائه یک منبع معتبر اطلاعات ارائه اساسی و بر اساس مهارت های آموزشی است که می تواند دسترسی از راه دور و به صورت رایگان از تمام بخش."

در کنار امروز اعلام LawtechUK نیز راه اندازی یک جستجو برای ویژگی های تحویل شریک برای Lawtech گودال ماسهبازی. اشخاص علاقه مند می توانید اطلاعات بیشتر در اینجا. برنامه خواهد شد در ماه های آینده به عنوان Lawtech گودال ماسهبازی خلبان تاسیس شده است.

علاوه بر این برنامه های کاربردی را باز کرده اند و با دادن فرصت برای پیوستن به Lawtech تحویل پنل برای حمایت از کار LawtechUK. از علاقه خاص هستند فن و رهبران در زمینه lawtech پرشور در مورد پیشبرد بخش حقوقی از طریق تکنولوژی به نفع همه است.

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت نشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن