Moto Guzzi سریع استقامت 2020 جایزه

ایمن مجلس از Moto Guzzi سریع استقامت جایزه اختصاص داده شده به Moto Guzzi V7 سوم ماشین آلات و حتی بیشتر در دستر

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

ایمن مجلس از Moto Guzzi سریع استقامت جایزه اختصاص داده شده به Moto Guzzi V7 سوم ماشین آلات و حتی بیشتر در دسترس و سرگرم کننده

تقویم جدید با پنج مسابقه در سه آخر هفته به شروع و در 18 و 19 جولای در Vallelunga با دو مسابقه

این منحصر به فرد دیدنی مسابقه شب در آدریا تایید شده است

هزینه ثبت نام برای کل قهرمانی به کاهش €1000 در هر تیم

پس از رقابتی موتورسواری آمد به توقف سنگ زنی در هر سطح Moto Guzzi سریع استقامت جایزه آماده است تا به سر. انتظار نگرانی 2020 نسخه از عقاب نام تجاری تک قهرمانی - اختصاص داده شده به تیم های دو سوار بر اسب سواران آسان و سرگرم کننده Moto Guzzi V7 سوم - شروع خواهد شد در 18 جولای در Vallelunga, انجمن, برای اولین بار از سه شدید در طول تعطیلات آخر هفته آن پنج دیدنی "مینی استقامت" مسابقات برگزار خواهد شد.

راه هر فرد دور برگزار خواهد شد در تعریف کامل رعایت Covid-19 ضد سرایت استاندارد با تشکر از تلاش های ایتالیایی فدراسیون موتورسواری و Moto Guzzi که در ادامه به سلامتی همه علاقه مندان به اولویت.

و به این ترتیب شخصیت های اصلی خواهد شد یک بار دیگر دوستی و شور و سرگرم کننده از یک جایزه که لذت بردم موفقیت چشمگیر در سال 2019 به لطف یک فرمول به عنوان ساده به عنوان آن جذاب است و یک دوچرخه است که آسان به سوار شدن در این مسیر است. DJ رینگو این گواهی می توانید یکی از بسیاری از شرکت کنندگان در اولین نسخه که نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به مسابقه "guzzista" style: "ما در نهایت قادر به عقب بر گردیم در مسیر با ما V7s. در سال 2019 ما تا به حال برخی از تعطیلات آخر هفته با نژادها که واقعی بودند اما به راحتی در دسترس برای همه از مبتدی تا متخصص ترین سواران و یک حصار پر از دوستان است. آن را تعجب خوبی بود حتی برای من. من با دوستان زیادی از علاقه مندان است. من نمی توانم صبر کنید به عقب بر گردیم در مسیر نیز به دلیل 2020 جایزه فرمول وعده داده می شود حتی بیشتر سرگرم کننده با برخی از دیگر نژادها و حتی یک مسابقه شب. من وجود دارد و من به شما وجود دارد!"

2020 نسخه همچنین شامل پنج مسابقه که برگزار خواهد شد بیش از سه تعطیلات آخر هفته. باز دور خواهد بود شنبه 18the و یکشنبه 19 جولای در Vallelunga (دو مسابقه)ادامه داد و سپس در 5 و 6 سپتامبر در آدریا آهنگ (یکی دیگر از دو مسابقه)در حالی که فینال تایید برای میسنو در 11 اکتبر.

یک قهرمانی بیش از یک مدت زمان محدود span اما بدون به خطر انداختن مواد ساخته شده است که اولین نسخه از یک تجربه منحصر به فرد برای طیف گسترده و تعداد زیادی از موتورسواران بسیاری از آنها در روش اول به مسیر مسابقه.

از آن خواهد شد حتی بیشتر در دسترس جایزه با کمتر نقل و انتقالات و با هزینه ثبت نام برای کل مسابقات حذف €1000 در هر تیم (بنابراین معادل €100 در هر سوار در هر مسابقه). ترجیحی ثبت نام برای کل تروفی ممکن است تا 30 ژوئن. متناوبا, شما می توانید ثبت نام برای هر فرد دور: €450 در هر تیم برای تعطیلات آخر هفته با دو نژادها و €350 برای میسنو دور ثبت نام باز تا 15 روز قبل از مسابقه.

یکی از دیدنی ترین تغییرات نسخه دوم را نیز تایید شده است. در واقع یکی از مسابقات برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر در آدریا مدار برگزار خواهد شد در شببا نور افکن - و V7 III چراغهای نصب شده فقط برای این مناسبت خاص - روشنایی تا آهنگ. این یکی دیگر از شگفت انگیز رجعت به افسانه ای مسابقه استقامت از گذشته دقیقا مانند دیدنی "لومان" سبک شروع با دوچرخه به انتظارنشسته بودند تا در یک طرف مسیر و سواران که باید با عبور مسیر از طرف دیگر در شروع به در زین و مجموعه ای خاموش.

از آن خواهد شد دقیقا شب مسابقه برنامه ریزی شده برای آدریا در شنبه شب به مناسبت اولین تمدید 90 دقیقه ای "مینی استقامت" مسابقهیک فرمت است که تکرار خواهد شد برای دور نهایی در میسنو در حالی که در Vallelunga و برای روز یکشنبه نژاد در Adria مدت باقی خواهد ماند و در 60 دقیقه.

به منظور شرکت در جایزه ثبت نام شما باید با FMI و دارای سرعت مجوز (یا هم میهن / Hammihan با سرعت فرمت). ثبت نام تکمیل شود می تواند با پر کردن فرم های خاص موجود در لینک زیر:

www.federmoto.it/documento/modulo-iscrizione-trofeo-moto-guzzi-fast-endurance-2020

در هنگام ثبت نام خدمه قادر خواهد بود برای انتخاب نام تیم و مسابقه شماره.

برای هر نوع از اطلاعات در FMI ثبت نام درخواست مجوز و ثبت نام برای جایزه ارسال به epocasport@federmoto.it.

مسابقه کیت توسعه یافته توسط Guareschis

Moto Guzzi V7 III یک دوچرخه است که به دست آورد تا به حمایت از یک واقعا متنوع عمومی به لطف چابکی و آسان سوار خواهد شد یک بار دیگر قهرمان این جایزه به نمایندگی از نقطه شروع برای ایجاد آسان و سرگرم کننده دوچرخه سواری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در این مسیر حتی کسانی از ما که نمی هر گونه تجربه مسابقه.

مجهز به GCorse مسابقه کیت توسعه یافته توسط Guareschi برادرانبسیار محبوب Moto Guzzi تیونر حتی در ورزش, محیط زیست, la "هفت-پنجاه" از مندللو ثابت به طرز حیرت انگیزی سریع و بسیار قابل اعتماد در تمام مدارهای که در آن مسابقه برگزار شد در 2019. برای هر گونه اطلاعات در GCorse مسابقه کیت ارسال به info@guareschimoto.it.

به ماندن بگیرید به روز در تمام اخبار و چگونه شما می توانید شرکت در سال 2020 Moto Guzzi سریع استقامت جایزه را بررسی کنید www.fastendurance.motoguzzi.com و Federazione Motociclistica Italiana سایت در www.federmoto.it.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب