اگر تهمت حرکت RNC, 'کل ما در آینده از بین رفته است'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به جلو کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه از شارلوت کارولینای شمال

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به جلو کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه از شارلوت کارولینای شمالی است که واقعا دلخراش برای Ayman Abusamak.

رئیس جمهور یک گام بالاتر کرایه تاکسی در شارلوت است که به شمارش در ایران رویداد بزرگ برای افزایش کسب و کار خود را پس از coronavirus همه گیر زخمی ناوگان خود را در طول به طور معمول مشغول زمان از سال زمانی که حافظه های فوق و فارغ التحصیلی می تواند کمک به شرکت حمل و نقل خط پایین.

اما بعد از دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن جیر تعمق آیا به این حزب کسب و کار در جای دیگر Abusamak است فرسایش در مورد چگونه عمیقا این حرکت می تواند زخم شهرستان در تلاش برای حرکت به جلو در طول بحران بهداشت عمومی و چه شرکت خود را انجام دهید بدون کسب و کار او انتظار می رود RNC به ارمغان بیاورد.

"این رفتن به ویرانگر در صورتی که رخ می دهد," Abusamak گفت: از تهمت و تهدید و هشدار داد اگر رئیس جمهور به دنبال از طریق "آن را به ما فلج."

"اگر ما نمی تواند این RNC و سپس کل ما در آینده از بین رفته است" Abusamak گفت. "آینده صنعت ما از بین رفته است در این منطقه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن یادبود روز صبح صدای جیر جیر که در آن او با انتقاد کارولینای شمالی فرماندار دموکرات بودن "هنوز هم در خاموش کردن خلق و خوی" و مطرح این ایده از RNC ترک اگر این کنوانسیون نیست "اجازه داده می شود به طور کامل تحت اشغال" موجب خستگی و نگرانی از کسب و کار در جنوب شهر بودند که پیش بینی یک ثروت باد آورده بعد از این تابستان.

و به طور بالقوه وخیم اقتصادی پیامدهای خود را زودتر هشدار نبود از دست رفته در برخی از منطقه کسب و کار.

"ما برنامه ریزی برای حوادث در طول قرارداد تا آن را بزرگ اقتصادی در آمریکا گفت:" لورن Shoaf مدیر فروش در شارلوت, Essex, Bar & Bistro.

مغلوب ساختن پیشی جستن نگهداری تهدید در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه در کاخ سفید است. او می خواهد سریع تصمیم از کارولینای شمالی به لیبریا روی کوپر که مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان انتقاد "اقدام بسیار به آرامی و بسیار مشکوکی."

"ما باید بدانید که آره من می گویند در عرض یک هفته که قطعا ما باید بدانند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "در حال حاضر اگر او نمی تواند آن را انجام دهد اگر او احساس می کند که او را به انجام آن همه او را به انجام است به ما بگویید و سپس ما باید برای انتخاب محل دیگری است. و من به شما بگویم بسیاری از مکان های آن را می خواهم."

مغلوب ساختن پیشی جستن نشده است خجالتی در مورد تمایل این کشور برای بازگشایی سریع در طول coronavirus بیماری همه گیر. اما او نیز نگهداری می شود که یک نگرانی عمده از این بیماری همه گیر عصر صدمه زدن به کسب و کار و کارکنان احساس در طول بحران.

در عین حال با بالا بردن این ایده از رها کردن شارلوت در ماه اوت مغلوب ساختن پیشی جستن موفق به بیرون کشیدن و حتی بیشتر نگرانی از برخی از کسب و کار در حالی که همچنین راه اندازی پتانسیل صدمه زدن به انتخاب مجدد خود را در یک دولت است که ممکن است بسیار مهم به بازگشت به کاخ سفید برای یک دوره دیگر.

آن را نیز به جمهوری خواهان به دنبال به انعطاف پذیری و وفاداری به ناروا فرصت دیگری برای انجام این کار است. گرجستان و جمهوری خواه برایان کمپ ساخته شده مطمئن شوید که به می گویند دولت خود را با درهای باز برای جمهوریخواه اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع تصمیم به ترک کارولینای شمالی ،

"با امکانات در سطح جهانی و رستوران ها و هتل ها و نیروی کار گرجستان افتخار خواهد بود با خیال راحت به میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه," کمپ توییتی در رئیس جمهور صبح روز سه شنبه.

با توجه به یک واقعیت بخش در RNC کنوانسیون وب سایت از 50000 بازدید کنندگان انتظار می رود با برآورد اقتصادی تاثیر بیش از 300 میلیون دلار.

با وجود این اعداد و ارقام رئیس جمهور توییتر هشدار به نظر می رسید کمی به زنگ کارولینای شمالی رهبر حزب دموکرات. در یک نشست خبری سهشنبه کوپر هشدار داد که این ویروس هنوز هم در اطراف آمده اوت.

"ما می خواهیم برای دیدن از RNC چه برنامه های خود هستند و ما باید از آنها خواست تا به ارائه این برنامه به ما مقامات بهداشت عمومی," کوپر گفت که او امیدوار است برای دیدن یک قطعنامه به این موضوع "که هر کسی می تواند معقول و منطقی در مورد قرار می دهد که بهداشت عمومی و ایمنی و علوم و حقایق به عنوان شماره یک چیزی که ما در حال تلاش برای انجام در اینجا."

رئیس جمهور گفتوگوی تلفنی اسماعیل هنیه همچنین قرار دادن برخی در شارلوت مانند لری Farber صاحب وسط C جاز در یک زمان و موقعیت.

خود باشگاه بوده است توقیف از این ویروس از ماه مارس و یکی از بیش از یک دوجین از مکان های ذکر شده توسط GOP رویداد به عنوان رسمی کنوانسیون سالن برای ماه اوت جشن. تماشای رئیس جمهور از دور Farber امیدوار است این کنوانسیون را ترک نمی کند.

اما حتی اگر او پیش بینی کرد باشگاه خود را زنده خواهد ماند بدون توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم Farber معتقد است این کنوانسیون می تواند کمک به این شهرستان در حد رسیدن به راه است.

"تقریبا مانند یک بسته محرک اقتصادی بیشتر از هر چیز دولت می تواند به ما ارائه طریق (چک Protection Program) و یا هر کسب و کار کوچک وام است که آنها در حال انجام" Farber گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن