Netflix اعلام کرد یک سری اصلی : برای همیشه رفته - اقتباس از Harlan Coben پرفروشترین هیجان انگیز

پنج-قسمت هیجان انگیز سری ستاره خواهد شد فینیگان Oldfield, Nicolas Duvauchelle, Guillaume Gouix, Garance Marill

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

پنج-قسمت هیجان انگیز سری ستاره خواهد شد فینیگان Oldfield, Nicolas Duvauchelle, Guillaume Gouix, Garance Marillier و کارگردانی خوان کارلوس مدینا. Harlan Coben به عنوان سری " تهیه کننده اجرایی.

خلاصه داستان : Guillaume Lucchesi (فینیگان Oldfield) در سی سالگی فکر می کردم او تا به حال کشیده شده یک خط در زیر این فاجعه وحشتناک که دیدم دو نفر او عاشق ترین مرگ: سونیا (Garance Marillier), اولین عشق خود و فرد (Nicolas Duvauchelle) ، ده سال بعد جودیت (Nailia Harzoune) که عشق به زندگی ارزش زندگی دوباره به طور ناگهانی از بین می رود در طول مادرش مراسم تشییع جنازه. برای پیدا کردن او گیوم را به صورت تمام حقایق است که پنهان شده بودند از او توسط خانواده و دوستان خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که او می خواهم طولانی تصمیم به چشم پوشی است. برای بهتر ولي اغلب بدتر.

برای همیشه رفته است و در عین حال یکی دیگر از همکاری بین Harlan Coben و Netflix, اضافه کردن به, لهستانی, سری, جنگل, بریتیش, سری غریبه و آینده اسپانیایی سری ال بی گناه.

"Netflix شده است فوق العاده شریک در تطبیق رمان های من در بسیاری از کشورها - و آن را خاص و هیجان به توان ساخت برای همیشه رفته در فرانسه. من مفتخر به همکاری با این فوق العاده با استعداد فرانسوی بازیگران و خدمه." - گفت: تهیه کننده و نویسنده Harlan Coben.

دامین Couvreur رئیس اصلی فرانسوی سریال در Netflix بکشد گفت: "ما خیلی هیجان زده است که Harlan Coben و Calt استودیو در حال آوردن این داستان گیج به فرانسه. برای همیشه رفته است که تمام مواد تشکیل دهنده خود را بزرگ پلیسی است که همواره موجب شادی با اعضای ما "

مورد برای همیشه رفته است :

  • بازیگران : فینیگان Oldfield (Marvin ou la belle éducation, Nocturama), Nicolas Duvauchelle (از دست گلوله), Guillaume Gouix (که شما فکر می کنم من هستم خدمه), Garance Marillier (خام), Nailia Harzoune, Grégoire کالین توماس Lemarquis...

  • کارگردان خوان کارلوس مدینا (بدون درد)

  • ایجاد شده و نوشته شده توسط David Elkaim و وینسنت Poymiro در همکاری با پائولین Guena, Nacim Mehtar و ماریون Festraëts.

  • تولید شده توسط : Calt استودیو (خاویر Matthieu)

مینی سریال تولید آغاز خواهد شد در ماه سپتامبر سال 2020 است.

در مورد Harlan Coben
با بیش از 75 میلیون کتاب در چاپ در سراسر جهان Harlan Coben است چندساله شماره 1 نیویورک تایمز نویسنده از سی رمان از جمله غریبه پسر از جنگل بگویید هیچ کس و مشهور مایرون Bolitar سری. کتابهای منتشر شده در 45 زبان در سراسر جهان است. Netflix وارد شده به چند سال منحصر به فرد به طور کلی مقابله با Coben. به عنوان بخشی از معامله Netflix بکشد کار با Coben به توسعه 14 عنوان های موجود و آینده پروژه های به زبان انگلیسی و زبان خارجی سری و همچنین به عنوان فیلم برای اکران در Netflix بکشد در سراسر جهان است. Coben خدمت خواهد کرد به عنوان یک تهیه کننده اجرایی در تمام پروژه ها. او repped برای فیلم/تلویزیون توسط مایکل Gendler در Gendler & Kelly.

در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن