NBC Shakeup ممکن است طلسم پایان برای رونان فارو Nemesis نوح اوپنهایم

ان بی سی نیوز و MSNBC رئیس اندی عدم طولانی-پیش بینی بازنشستگی تنها چند روز کوتاه از 73 تولد تایید شد دوشنبه با

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

ان بی سی نیوز و MSNBC رئیس اندی عدم طولانی-پیش بینی بازنشستگی تنها چند روز کوتاه از 73 تولد تایید شد دوشنبه با آزادی مطبوعات از تازگی نصب شده NBC Universal, مدیر عامل جف پوسته که به نام Telemundo head honcho کسر کند به عنوان جدید اجرایی مسئول Comcast متعلق به NBC News, MSNBC, و CNBC.

این حرکت—که به ارمغان می آورد CNBC مالی شبکه تحت کنترل اخبار تقسیم شده خارج فقدان را اجراء و گزارش به NBCUniversal مدیر عامل gorges موثر معکوس یک هسته پرسنل تصمیم شل سلف که علنا شنود گذاشته فاقد معاون نوح اوپنهایم برای بالا اخبار کار حتی در میان طوفان از انتقاد در داخل و خارج NBC News.

NBC News کارکنان مهم بوده است از اوپنهایم—گاهی اوقات به صورت خود را در جلسات ستاد—بیش از دست زدن به او از رونان فارو را گزارش خوار و در حال حاضر در زندان فیلم مغول Harvey Weinstein. اوپنهایم و رئیس و فقدان نیز به طور گسترده ای مورد سرزنش برای درک روزنامه نگاری شکست در اخبار بدست آورد.

مردم آشنا با این وضعیت گفت: روزانه وحش که عدم بود blindsided توسط پوسته را اعلام. یک NBC News, سخنگوی کاهش یافته است به نظر.

دوباره shuffle به رای محدود اعتماد به نفس به ان بی سی نیوز رئیس جمهور اوپنهایم که تا به حال گزارش به عدم بود و مدت انتظار برای موفقیت او در اجرایی رده های NBC. یکی بسیار قرار داده شده شرکت خودی این باورند که اوپنهایم موفق هالیوود فیلمنامه است که بخش خصوصی غرق در افکار با همکاران در مورد بازگشت به اولین عشق ممکن است اقامت طولانی در NBC News.

"او بزرگ بازنده" این فرد گفت.

برک به حال عموم مطرح برنامه های خود را برای جانشینی در شبکه این گذشته ژانویه, ترک بسیاری به این باور اوپنهایم خواهد موفق نبود به عنوان رئیس ان بی سی نیوز و MSNBC. برک گفت: تنوع: "من هنوز هم ایمان کامل در [عدم] و نوح فوق العاده است. او به پایان رسید تا در حال اجرا NBC News پس از اندی بازنشسته."

پوسته که انجام شده است یک "گوش دادن تور" مختلف NBCU تابعه از جمله NBC News, ساخته, هیچ راز در گفتگو با اخبار بخش کارکنان از ناخشنودی خود را با راه نبود و اوپنهایم به کار گرفته های مختلف #MeToo مسائل در شبکه.

"این یک اسلم به نوح—همه ما فکر او میرسند اما آنها در نهایت انجام کار درست" یکی NBC News خودی گفت: روزانه وحش.

"این شادترین من در مورد شرکت ما در سال" یکی دیگر از مقامات ارشد کارمند گفت.

"رهایی خوب به اندی گفت:" یک سوم NBC News, کارمند, و اضافه کرد که عدم را از تفرقه و مغرور سبک رهبری شد یک منبع اضطراب و ناامنی و خشم در میان بسیاری از زیردستان را.

در یک tersely بیان اعلام کرد که حتی شامل یک نقل قول از کمبود بسیار کمتر اوپنهایم شل اعلام کرد که به طور گسترده ای دوست game, کند خواهد گزارش به علامت لازاروس که در حال حاضر نظارت همه از NBCUniversal سرگرمی تلویزیون.

"این درست است ساختار منجر به NBCUniversal به آینده در طول این تحول در صنعت" پوسته NBCU مدیر عامل شرکت در بیانیه ای گفت:.

Rumblings در مورد عدم شرکت وفات باید گردش داخلی در هفته های اخیر. چند نفر که صحبت می کرد به پوسته به طور مستقیم گفت: روزانه وحش است که او به نظر می رسید به تلگراف که عدم نفوذ در شبکه پایانی.

و عدم تصدی به عنوان رئیس در NBC News تعریف شده توسط چندگانه با مشخصات بالا مجادلات.

در یکی از اولین عمده حرکت می کند به عنوان رئیس عدم—که استخدام شد و در اوایل سال 2015 by NBCUniversal سپس مدیر عامل برک برای آرام NBC News بخش به شدت متزلزل توسط برایان ویلیامز رسوایی—تصمیم به آتش ستاره لنگر گل سرسبد شبکه خبر پخش پس از ویلیامز بود گرفتار دروغ خود را در مورد های مختلف روزنامه نگاری ماجراهای به خصوص تجربه خود را با تعبیه واحدهای نظامی ایالات متحده در خاورمیانه است.

ویلیام پس از شش ماه تعلیق و بدون پرداخت هزینه و با دقت هماهنگ mea culpa مصاحبه با, از همه مردم Matt Lauer نبود به جای نقل مکان سابق اخبار شبانه لنگر به MSNBC. عدم نیز مواجه شده سوال در مورد چگونه شبکه به کار گرفته جنسی-آزار و اذیت اتهامات علیه سابق امروز میزبان Lauer و شبکه بی باک Tom Brokaw, این بار قدرتمند لنگر از NBC Nightly News.

عدم نیز صرف $69 میلیون نفر از Comcast پول به فریب madadi از فاکس نیوز وبگاه در سال 2017 به خود NBC صبح نشان می دهد که امروز نشان می دهد سوم ساعت با عنوان madadi امروز. که ruinously گران آزمایش—که در آن کلی رتبه بندی همسو و او مشغول صدمه زدن به مجادلات با افراد مشهور ستاره های فیلم و حتی فاکس نیوز ارتباطات رئیس Irena Briganti به پایان رسید در اشک پس از صرف 17 ماه با کلی حفره تعادل از سه سال قرارداد.

در اکتبر 2018, The Daily Beast منتشر شده تحقیقات جامع است که جزئیات چگونه عدم تا به حال یک دهه سابقه طولانی برای پوشش جنسی harassers در هر دو قبلی خود نقش در حال اجرا Sony Music جایی که او را نادیده گرفته و اتهامات جدی در برابر اجرایی چارلی راه رفتن و تصدی خود در ان بی سی نیوز. عدم خود را به حال خود آزار و اذیت با مسائل زنان است. جانور کشف یک راز حل و فصل پرداخت به سابق ایسنا خبرنگار جین والاس که تا به حال یک امر با عدم زمانی که او در حال اجرا newsmagazine نشان می دهد غرب 57. و به عنوان Farrow گزارش در کتاب پرفروش خود را گرفتن و کشتنزن دیگر که مشغول به کار در نشان دادن جنیفر Laird سفید توصیف خصمانه در محیط کار با عدم.

"پس از یک حرفه ای را قادر می سازد جنسی معتادان ، preying در زنان در محل کار و خاموش کردن داستان از بازماندگان اندی, فاقد نام مترادف با NBCUniversal سمی در محل کار فرهنگ" اشعه ماورای بنفش, مدیر اجرایی, Shaunna توماس در بیانیه ای گفت.

"امروز اعلام کرد که کمبود خواهد بود پله پایین و است که رئیس خود را متحد نوح اوپنهایم که به طور مشابه, سکوت, سوء استفاده, بازماندگان, شده, کنار, یک توسعه مثبت است که نشان می دهد NBC است ابتدا به مسائل مربوط به آن فرهنگ محیط کار جدی است."

اوپنهایم آمده بود و تحت انتقاد برای نقش خود در نادرست از Weinstein تحقیقات که Farrow به پایان رسید تا برنده جایزه پولیتزر در نیویورکر—داستان که او شروع به حفاری در در در ان بی سی. نیز وجود دارد سوال در مورد اوپنهایم را از دست داده و بدنام Access Hollywood "گرفتن اونا توسط گربه" نوار دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که NBC News کرده بود اما او و عدم تصمیم به هوا و که در نهایت و تا حدودی جالب بود منتشر شده توسط واشنگتن پست's دیوید Fahrenthold سابق کالج از اوپنهایم است.

بیلی بوش بود که از کار اخراج شده توسط اوپنهایم و عدم از خود را با مشخصات بالا امروز نشان می دهد فرفره پس از ضبط به بیرون درز ارسال شده در Instagram مدت کوتاهی پس از خبر شکست از عدم خروج: "فقط من چک کردن اخبار در اینجا و من شنیده ام یک "دینگ دونگ" است که باید به معنای جادوگر ستمکار مرده است. [عدم] نمی شود از دست رفته. توسط هر کسی."

Farrow, تولید غنی McHugh که چپ NBC News در مدت کوتاهی پس از Weinstein افتضاح و علنا متهم اوپنهایم و عدم کشیدن مشت خود را در مورد Hollywood mogul تبدیل محکوم متجاوز گفت: روزانه وحش که عدم خروج دلیلی برای خوش بینی.

"این است که حرکت حق" McHugh گفت: در مورد عدم خروج و اوپنهایم را تکذیب کرد, ارتقاء "و در حالی که حدود سه سال عقب افتاده آن است که خبر خوبی برای روزنامه نگاران در NBC News."

دوم سابق NBC News کارمند گفت: روزانه وحش است که این توجیه که اوپنهایم—که هدف از انتقاد تلخ از بسیاری از روزنامه نگاران برای به دست ما دادند و داستان های دیگر—دریافت نکردند بزرگتر کار است که قبلا گزارش های مطبوعاتی ادعا کرد که او در خط به دریافت کنید.

"او سزاوار نیست آن" این فرد گفت. "او کورکورانه به دنبال آن است که miscreant [اشاره به عدم]. یک رهبر که نمی کند. روزنامه نگاری می ایستد کمی بلندتر امروز در حال حاضر که این کیسه کود خاموش شانه خود را."

یک زمان NBC News خودی ارائه دقیقتر نظر در مورد اهمیت تقسیمات جدید به خصوص که آن را تحت تاثیر اوپنهایم: "من فکر می کنم آن را می دهد نوح آخرین شانس خود را برای رهبری این سازمان بدون اندی بیش از او. اگر او می تواند برتری و پیروزی مردم را بیش از که می تواند یک زندگی طولانی است. آن را نه یک رأی عدم اعتماد به نفس و نه بدیهی است که آن رأی اعتماد به نفس کامل و ارتقاء. آن را خیلی بیشتر در مورد او را نگه داشتن."

داخلی در NBC News, the insider افزود: "افرادی هستند که می گویند نوح دهکدهای از دست داد بسیاری از newsroom." از سوی دیگر "نیز وجود دارد که افرادی که از نظر محدودیت های NBC همانطور که در بالا خود را paygrade."

این حرکت همچنین پرسش در مورد اینکه آیا اوپنهایم باقی خواهد ماند و در نقش خود در راس ان بی سی نیوز برای مدت طولانی. شبکه یو پی اس بسیار رای رشیدا جونز بود که به تازگی ارتقا به سر تا MSNBC را در طول روز صف و نام او ذکر شده است به عنوان یک جایگزینی ممکن است.

خبر می آید به عنوان NBC News کارکنان بریس برای آنچه که دو نفر با آگاهی از این وضعیت گفت: روزانه وحش خواهد بود "خونین" دور از اخراج انتظار می رود در ماه آینده با اخبار بخش به ضربه سخت است.

کلید مدیران مسئول بخش های مختلف داده شد اهداف هفته گذشته چقدر پول آنها باید قطع از بودجه خود را به افراد آشنا با این موضوع گفت.

در ماه های قبل از گسترش coronavirus نگهداری کارکنان از لحاظ جسمی در آینده به NBCU دفاتر پوسته سوار بر گوش دادن تور های مختلف شبکه NBC. این شرکت سر نیز اقدام به ارائه پشتیبانی به اسکلت خدمه است که همچنان به رفت و آمد به این شرکت دفاتری در نیویورک و نیوجرسی. طی هفته گذشته, پوسته بازدید از شبکه اتاق های خبر در آن دو محل ضمن تشکر از کارکنان است که در ادامه آمده است در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن