BlueNRG-2 کیت توسعه از STMicroelectronics رها Bluetooth® 5.0 عملکرد و بهره وری -

ژنو, 17 ژوئن 2020 – این STMicroelectronics STEVAL-IDB008V1M بلوتوث® کم انرژی 5.0 (BLE) ارزیابی پلت فرم تسریع ت

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

ژنو, 17 ژوئن 2020 – این STMicroelectronics STEVAL-IDB008V1M بلوتوث® کم انرژی 5.0 (BLE) ارزیابی پلت فرم تسریع توسعه نرم افزار با ماژول های BlueNRG-2 این شرکت نسل دوم BLE سیستم بر روی تراشه (SoC).
 
BlueNRG-2 پشتیبانی از بلوتوث 5.0 صدور گواهینامه است که اجازه می دهد تا پیشرفته امنیتی با LE ارتباط امن قدرت کارآمد حفظ حریم خصوصی با لینک لایه حریم خصوصی 1.2 و تا 2.6 برابر توان بالاتر با لو داده از ظهر فرمت. SoC شامل Arm® Cortex®-M0 هسته عامل در به 32MHz برای رسیدگی به بلوتوث پشته و نرم افزار پردازش و ادغام ویژگی های جدید از جمله یک 32kHz حلقه نوسان 24 کیلوبایت RAM و 256KB Flash حافظه برنامه. کاهش قدرت آماده به کار است, بیشتر مزیت های نقشه کشی فقط 0.9 µA در حالت خواب با فعال بلوتوث پشته و کامل RAM, احتباس.
 
این BlueNRG-M2SA ماژول ترکیبی در یک جمع و جور 13.5 mm x 11.5 mm شکل عامل BlueNRG-2 SoC با کارآمد سرامیک, آنتن RF balun مدار و 32kHz کریستال اسیلاتور و SMPS سلف برای کاهش مصرف برق. با استفاده از این ماژول تا حد زیادی کاهش می دهد هزینه های مهندسی و طراحان را قادر می سازد برای ایجاد دستگاه های بی سیم با حداقل فرکانس رادیویی تخصص های مهندسی. BlueNRG-M2SA است واجد شرایط به عنوان یک بلوتوث محصول نهایی که تسکین می دهد مشتریان از تست اضافی برای تکمیل محصول خود را به صلاحیت. این ماژول نیز از قبل گواهی با توجه به FCC ایالات متحده و کانادا و IC, اروپایی, قرمز, ژاپن, نوع رادیویی-تجهیزات مقررات و نیز دیدار با چین SRCC مورد نیاز در زمانی که کسانی که در حال نهایی.
 
این STEVAL-IDB008V1M پلاگین و بازی کیت را قادر می سازد سریع ارزیابی و توسعه محصول اعمال نفوذ BlueNRG-M2SA ماژول. هیئت مدیره ترکیبی از BlueNRG-M2 ماژول سنسور از جمله MEMS فشار و سنسور دما و سنسور حرکت مناسب 9-محور سنسور فیوژن کتابخانه. نیز وجود دارد یک زمان تاخیر کم کم قدرت ADPCM کدک آماده برای استفاده با BlueVoice میان برای صدای بیش از BLE در جریان است. Arduino R3 اتصالات ارائه شده است که اجازه می دهد دسترسی به تمام ماژول های جانبی و کاربران را قادر می سازد به گسترش بیشتر قابلیت های اضافه گسترش سپر. مربوط به توسعه-بسته نرم افزار STSW-BLUENRG1-DK شامل یک ساده و شهودی BlueNRG-Navigator رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربر گرافیکی) که اجازه می دهد تا کاربران را برنامه های کاربردی خود را به زندگی بدون خارجی برنامه نویس و یا سخت افزار.
 
این کیت همچنین ساده ادغام BlueNRG-M2SA ماژول با سنت را STSW-BNRG-مش نرم افزار به بررسی برنامه های در حال ظهور فرصت های صنعتی و هوشمند-ساختمان بازار. STSW-BNRG-مش پیاده سازی بلوتوث SIG مش مشخصات v1.0 اجازه می دهد تا واقعی ارتباط دو طرفه و محدوده گسترش مش شبکه با امنیت سایبری اعمال نفوذ یکپارچه از ویژگی های BlueNRG-2 SoC.
 
با آن عملیاتی محدوده دما از -40°C-85°C و 5dBm خروجی RF قدرت BlueNRG-M2SA ماژول می توان به طور مستقیم با یک جفت باطری AAA و یا هر منبع قدرت از 1.7 به 3.6 V. BlueNRG-M2SA است و مناسب برای کاربردهای صنعتی و پشتیبانی شده توسط ST 10 سال طول عمر تعهد برنامه و پایدار برنامه فناوری.
 
این STEVAL-IDB008V1M ارزیابی کیت در دسترس است در حال حاضر. لطفا تماس ST دفتر فروش برای قیمت گذاری گزینه های.
 
برای اطلاعات بیشتر لطفا به www.st.com/steval-idb008v1m-pr



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب