Nespresso طول می کشد گام مهم به سوی دوری با راه اندازی جدید با استفاده از کپسول 80 درصد بازیافت آلومینیوم

Nespresso امروز اعلام کرد راه اندازی اولین کپسول قهوه در بازار ساخته شده با استفاده از 80 درصد بازیافت آلومینی

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

Nespresso امروز اعلام کرد راه اندازی اولین کپسول قهوه در بازار ساخته شده با استفاده از 80 درصد بازیافت آلومینیوم به عنوان بخشی از شرکت در ادامه سفر به سوی دوری رفتن بیشتر برای به حداقل رساندن ضایعات و افزایش استفاده مجدد از محصول مواد.حرکت از نزدیک زیر مقدمه ای در مه از دستگاه های جدید در جعبه به طور کامل قابل بازیافت بسته بندی ساخته شده از 95% مواد بازیافت شده.

"ما به طور مداوم در به چالش کشیدن خودمان برای بهبود پایداری و دوری از عملیات ما از جمله راه ما منبع استفاده و بازیافت مواد. رسیدن به 80 درصد بازیافت آلومینیوم در کپسول یک نقطه عطف مهم و چیزی است که ما سخت کار کرده اند برای رسیدن به هم با تامین کنندگان ما" گفت: ژروم پرز, Nespresso سر از پایداری.

آلومینیوم است که بی نهایت قابل بازیافت است و یکی از گسترده ترین مواد بازیافتی در جهان است. بازیافت آلومینیوم نیاز به انرژی کمتر برای تولید بیش از یک محصول پس از آن است که به خوبی مناسب برای استفاده در یک دایره مدل کسب و کار. آلومینیوم نیز مطلوب محافظت طراوت و رایحه ی قهوه با کیفیت بالا ارائه کامل مانع در برابر اکسیژن و رطوبت است. Nespresso همواره با استفاده از آلومینیوم برای آن کپسول ها به این دلایل. ساخته شده از آلومینیوم فویل نازک تر هر کپسول تولید شده است با استفاده از 9.2 درصد کمتر آلومینیوم, مواد و بنابراین 8 درصد سبک تر است.

اولین کپسول قهوه ساخته شده از 80% قابل بازیافت آلومینیوم عبارتند اصلی خط استاد منشاوی کلمبیا قهوه. آنها معرفی شده در ماه مارس این سال در کشورهای منتخب و ادامه خواهد داد به نورد از جولای به بعد. در پایان 2021, Nespresso هدف به کامل اصلی خط و Vertuo محدوده کپسول قهوه ساخته شده با استفاده از آلومینیوم بازیافت شده.

راه اندازی کپسول شرح زیر معرفی جدید به طور کامل قابل بازیافت جعبه برای Nespresso ماشین آلات ساخته شده از 95 درصد بازیافت مواد در اوایل این سال در ماه مارس ، در پایان 2021, Nespresso اهداف به تمام دستگاه های فروخته شده در این بسته بندی جدید.

"این طرح های جدید را Nespresso یک گام نزدیک تر به ایجاد یک دایره مدل کسب و کار" گفت: ژروم پرز. "ما همچنان به کار نسبت به افزایش این نسبت از آلومینیوم بازیافت شده در کپسول قهوه و به درایو بازیافت رای ما کپسول استفاده و آن را به عنوان آسان که ممکن است برای مشتریان خود به آنها را بازیافت."

افزایش نرخ بازیافت

Nespresso نیز رسیده جهانی بازیافت نرخ 30% و ادامه خواهد داد به کار آن را افزایش می دهد. پس از سال 2014 این شرکت با سرمایه گذاری بیش از 185 میلیون CHF در آن برنامه های بازیافت در سطح جهانی با بیش از 100'000 مجموعه نقاط در 53 کشور جهان است.

"مشارکت مصرف کننده مرکزی است برای موفقیت, بنابراین ما بسیار سپاسگزار برای این شور و شوق مشتریان ما نشان داده اند در دستیابی به فعلی ما نرخ بازیافت. هدف ما در حال حاضر ساخت در این حرکت مثبت. ما همچنان تلاش های ما برای ترویج بازیافت در میان مصرف کنندگان نسبت به دستیابی به نهایی ما جاه طلبی بازیافت همه ما کپسول" گفت: پرز.

بازیافت یک تلاش جمعی و افزایش نرخ بازیافت وابسته به چهار عنصر کلیدی:

  1. بیشتر تقویت ارتباط به مصرف کنندگان به منظور بالا بردن آگاهی و رانندگی مشارکت;
  2. کار با مقامات به ادغام کپسول بازیافت به جمعی بازیافت طرح;
  3. افزایش تعداد نقاط جمع آوری;
  4. یکپارچه سازی دیگر بخش قهوه کنندگان به بازیافت آن طرح به منظور بهبود در دسترس بودن و در دسترس بودن کپسول آلومینیوم بازیافت.

"این طرح هستند بخشی جدایی ناپذیر از Nespresso تعهد مداوم به مسئول استفاده از آلومینیوم. به عنوان اعلام کرد در ماه نوامبر سال 2018 ما ادامه خواهد داد به کار در کنار شرکای ما به استفاده از آلومینیوم سازگار با آلومینیوم پاسداشت ابتکار (ASI) استاندارد مسئول و پایدار آلومینیوم آن است که آیا منابع از بوکسیت یا از مواد بازیافت شده" به این نتیجه رسیدند ژروم پرز.

نقاط عطف کلیدی در Nespresso بازیافت و سازگار با محیط زیست در بسته بندی سفر:

  • در سال 1991 Nespresso راه اندازی اولین سیستم بازیافت که در حال حاضر ویژگی های یک شبکه جهانی از بیش از 100'000 کپسول مجموعه نقاط در سراسر 53 کشور جهان است. از سال 2009 مصرف کننده دسترسی به گزینه های بازیافت افزایش یافته است و از 24.3 درصد به حدود 91 درصد در سال 2019;
  • Nespresso کار کرده است از سال 2009 با اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) و سایر ذینفعان برای ایجاد پایدار و مسئول آلومینیوم زنجیره ارزش. این منجر به شکل گیری در سال 2012 از آلومینیوم پاسداشت ابتکار (ASI) که توسعه اولین استاندارد برای پایدار و مسئول آلومینیوم;
  • Nespresso کار کرده با مارک های دیگر مانند Caran d'Ache ویکتورینوکس و اخیرا Vélosophy که بازده در مارس سال 2020 به ایجاد یاد "زندگی دوم" اشیاء با استفاده از بازیافت کپسول را که به زندگی recyclability از آلومینیوم و برجسته مزایای بازیافت.
  • در 2018, Nespresso اعلام کرد این خواهد بود که برای اولین بار شرکت به منبع پایدار آلومینیوم سازگار با ASI استاندارد از طریق همکاری خود را با ریو تینتو. این شرکت در حال کار برای اطمینان از کامل آن زنجیره ارزش راستا با استاندارد;
  • در 2019, Nespresso دعوت دیگر بخش قهوه کنندگان برای پیوستن به بازیافت آن طرح به منظور بهبود در دسترس بودن و در دسترس بودن کپسول آلومینیوم بازیافت با JDE در فرانسه و کافه سلطنتی در سوئیس از همکاران برای اولین بار به ثبت نام;
  • برخی از Nespresso ماشین آلات شامل پست-مصرف کننده پلاستیک بازیافت (PCRP) و Nespresso است که به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای افزایش بازیافت مواد مورد استفاده در ساخت آنها;
  • Nespresso راه اندازی جدید خارجی برای بسته بندی ماشین آلات خود را در ماه مارس سال 2020 است که 100% قابل بازیافت ساخته شده و 95% مواد بازیافت شده.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن