Coronavirus: رهبران اتحادیه اروپا در رسیدن به توافق در بهبود بسته

پس از ماراتن مذاکرات کشورهای عضو اتحادیه اروپا توافق کرده اند که برای یک تاریخی coronavirus بازیابی کرد. اختلا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

پس از ماراتن مذاکرات کشورهای عضو اتحادیه اروپا توافق کرده اند که برای یک تاریخی coronavirus بازیابی کرد. اختلافات مربوط به دسترسی به کمک های بسته تبدیل شده بود این مذاکرات به یکی از بلوک طولانی ترین-تا کنون نشست.

رهبران اتحادیه اروپا توافق کردند در اوایل روز سه شنبه به بی سابقه €1.8 تریلیون (2 تریلیون دلار) کمک و بودجه مقابله با هدف کمک به سخت-بلوک آمار کاربران بازیابی از اقتصادی خرید اینترنتی رمان coronavirus بیماری همه گیر.

این بسته شامل یک €750 میلیارد دلار به صندوق ارسال می شود به عنوان وام و کمک های مالی و همچنین هفت سال €1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل توییتی یک پیام کوتاه چند دقیقه پس از رهبران تصویب این طرح: "معامله!"

"ما آن را انجام داد. اروپا قوی است, اروپا متحد است. این یک معامله خوب این است که قوی برخورد و مهمتر از همه این است که حق مقابله به اروپا در حال حاضر" میشل گفت. "من معتقدم که این توافق خواهد شد دیده می شود به عنوان محوری لحظه به اروپا سفر."

دستیابی به موفقیت می آید پس از بیش از چهار روز از کشمکش ها اغلب کشش به اوایل ساعت.

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen تشکر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای "فرمان" مذاکرات اروپا راه حل است.

"اروپا به عنوان یک کل در حال حاضر یک تغییر بزرگ به بیرون آمدن قوی تر از بحران است. امروز ما یک گام تاریخی است که همه ما می تواند افتخار گفت:" von der Leyen. "امشب یک گام بزرگ به سمت بهبود است."

که تمایلات تکرار شد توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی که آن را به نام یک "روز تاریخی برای اروپا است."

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس در معرض نابرابری جهانی می گوید شورای امنیت سازمان ملل

روز haggling

مذاکرات بودند گرفتار عمده اختلافات مربوط به کمک های مالی و وام و اینکه آیا اقتصادی و اصلاحات مالی باید دیکته دسترسی به منابع مالی. 27 عضو شده بود تا حد زیادی به دو اردوگاه تقسیم شده. آلمان و فرانسه پیشگام تلاش برای collectivize بدهی به منظور افزایش بسیار مورد نیاز fuds برای کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا که با مته سوراخ کردن فشار از همه گیر در اتحادیه اروپا.

در دیگر اردوگاه, هلند, اتریش دانمارک و سوئد — به اصطلاح صرفه چهار — همراه با فنلاند به نام به حال برای یک رشته متصل شده رویکرد است که می توانست دسترسی به منابع مالی مشروط دشوار اصلاحات در بازار است.

این اردوگاه همچنین حمایت از اقدامات سختگیرانه که مسدود شده اند کمک های مالی برای کشورهایی که پایبند به قوانین اتحادیه اروپا در حکومت قانون است. که می تواند به خطر افتاده است کمک های مالی برای کشورهایی مانند مجارستان و لهستان که هدف از کمیسیون اروپا تحقیقات بیش از قانون نقض شده است.

اتحادیه اروپا و سازمان ملل تلاش کرده اند به منظور هماهنگی در پاسخ به کروناویروس همه گیر است که ادعا کرد برخی 135,000 زندگی در این قاره. بلوک اقتصاد پیش بینی شده است به قرارداد با 8.3% در این سال است.

بیشتر به دنبال...

ls dr/nm (AFP, dpa, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب