نستله راه اندازی بله! پروتئین گیاهی میله های طراحی شده توسط آجیل و نخود فرنگی -

نستله است که امروز راه اندازی یک سری جدید از آن بله! اسنک میله با هر نوار حاوی 10 گرم پروتئین گیاهی از خوشمزه

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

نستله است که امروز راه اندازی یک سری جدید از آن بله! اسنک میله با هر نوار حاوی 10 گرم پروتئین گیاهی از خوشمزه طبیعی ترکیبی از آجیل و نخود فرنگی.

اخیر نستله تحقیقات نشان داده است که اکثر مردم خرید میله پروتئین در حال حاضر بیشتر به دنبال منابع پروتئین طبیعی بدون مواد افزودنی. پروتئین گیاهی یکی از ارجح ترین گزینه برای تامین سوخت یک سبک زندگی فعال و دریافت بیشتر از روز پر مشغله خود را.

جدید بله! نوار بسته در 10 گرم از پروتئین گیاهی از نخود فرنگی و آجیل و مصرف کنندگان قدرت در رفتن است. مانند دیگر بله! میله های جدید میله پروتئین ساخته شده از مواد تشکیل دهنده سالم هستند فیبر بالا استفاده از رنگ های مصنوعی و یا مواد نگهدارنده هستند گلوتن رایگان و مناسب برای گیاه خواران.

بر خلاف بسیاری از دیگر میله پروتئین جدید بله! پروتئین نوار ضربه زدن به روند رو به رشد نسبت به نخود پروتئین است. این باز می شود یک انتخاب جدید برای کسانی که مصرف کنندگان بیشتر به دنبال نوآورانه پروتئین گیاهی جایگزین. و میله های جدید رسیدن به این هدف بدون هیچ گونه سازش بین 'سالم' و 'خوشمزه'.

نوار جدید می آید در دو طعم خوشمزه: بادام, بادام زمینی و شکلات و بادام زمینی زغال اخته و شکلات تیره. آجیل شماره یک عنصر و میله مقداری شکلات تیره ساخته شده با پایدار کاکائو تایید شده توسط جنگل داد.

میله ها در دسترس خواهد بود از سپتامبر سال 2020 در کشورهای اروپایی از جمله انگلستان و آلمان و هلند و جمهوری چک.

به عنوان با موجود بله! محدوده میله های زندان هستند و به دقت پیچیده شده در بازیافت کاغذ. مقاله پایدار از منابع تایید شده توسط شورای نظارت جنگل (FSC) و یا برنامه برای حمایت از جنگل صدور گواهینامه.

الکساندر فون Maillot جهانی از شیرینی در نستله گفت: "ما می دانیم که امروز مردم زندگی سالم سبک زندگی فعال و به دنبال حق سوخت که برای آنها خوب است و برای محیط زیست است. بله! پروتئین گیاهی میله استفاده از قدرت طبیعت برای ارائه یک محصول سالم و بی خطر در رفتن و پیچیده شده در کاغذ بسته بندی است که آسان برای بازیافت و جلوگیری از ضایعات پلاستیک."

لوئیس بارت رئیس نستله شیرینی سازی محصولات فناوری مرکز در نیویورک گفت: "نخود پروتئین کلیدی تمرکز بر منطقه ما به دلیل آن است که میزان پروتئین بالا است و یکی از مهمترین و سازگار با محیط زیست منابع پروتئین گیاهی. هنگامی که در حال توسعه این بله! بارها ما را انتخاب نخود و مهره پروتئین را واقعا ایستادگی کردن از بسیاری از دیگر میله در بازار است. در همان زمان ما مطمئن ساخته شده که طعم و اولویت اول ما بود و این میله طعم واقعا شگفت انگیز است!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن