Zennify همکاران با تابلو به استفاده از اطلاعات محور بینش به رشد کسب و کار

Zennify امروز اعلام کرد همکاری خود را با تابلو به ارائه صنعت-پیشرو در خدمات مشاوره ای در اطراف اطلاعات و هوش ک

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

Zennify امروز اعلام کرد همکاری خود را با تابلو به ارائه صنعت-پیشرو در خدمات مشاوره ای در اطراف اطلاعات و هوش کسب و کار. تابلو ماموریت برای کمک به مردم دیدن و درک داده ها با بصری و تحلیل کسب و کار پلت فرم است که اجازه می دهد تا مردم را به سرعت پاسخ به سوالات با داده ها و به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را در سراسر سازمان است.Zennify را با همکاری تابلو تقویت تعهد خود را به همکاری با مشتریان برای سرعت بخشیدن به نتایج کسب و کار با استفاده از داده ها.
 
"ما باور دارم که داده ها و هوش مصنوعی ارائه بینش مشتریان ما نیاز به ایجاد دیجیتال تجربه مشتری در Salesforce که سرعت بخشیدن به رشد" گفت: Manvir Sandhu, Zennify مدیر عامل شرکت & Co-Founder. "تابلو / Zennify همکاری فوق العاده قدرتمند است و تیم ما از مشاوران ماهر و استراتژیست در حال حاضر اجرای واقعا راه حل های خلاق است که سطح اطلاعات از سراسر کسب و کار. ما نشان داد بینش است که باید کمک کرد تا درایو دیجیتال تغییر و تحول است. این مسائل ما زندگی می کنند."
 
"ما هیجان زده به Zennify پیوستن به برنامه های ما به عنوان یک مقام رسمی تابلو شریک گفت:" جولی Korte مدیر شریک مدیریت در تابلو. "ما مشتاقانه در انتظار همکاری نزدیک با این تیم برای کمک به مشتریان بیشتر باز کردن قدرت از داده ها و فعال کردن سریع تر تصمیم گیری آگاهانه در سراسر سازمان خود را."
 
Zennify را با همکاری تابلو رشد می کند خود را با سرویس کامل Salesforce مشاوره قابلیت موقعیت آنها را به عنوان مورد اعتماد ترین مشاور در Salesforce اکوسیستم.

###

در مورد Zennify
تاسیس در سال 2013 Zennify یک پلاتین-سطح Salesforce مشاوره شریک است. با 4.8/5 امتیاز رضایت مشتری و صدها پروژه موفق به تاریخ ما تعادل صنعت پیشرو تخصص با لیزر تمرکز بر مشتری هدف به ارائه خلاق تحول کسب و کار راه حل های که در مقیاس.
 
ما ماموریت ؟ به ترین قابل اعتماد و موثر و الهام بخش مشاور در مشاوره اکوسیستم.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب