S. Korea سوپر مارکت به نصف آن تنها-استفاده از پلاستیک بسته بندی تا سال 2025

لت مارت یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در کره جنوبی اعلام کرد طرح خود را برای کاهش آن تنها-استفاده از پ

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

لت مارت یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در کره جنوبی اعلام کرد طرح خود را برای کاهش آن تنها-استفاده از پلاستیک استفاده 50 درصد تا سال 2025 و آن را اولین سوپر مارکت زنجیره ای در آسیا به یک تعهد است. این اطلاعیه می آید به عنوان بخشی از لت مارت را طرح بلند پروازانه که همچنین با هدف اجرای جدید سازگار با محیط زیست در بسته بندی دستورالعمل های خود را برای مارک های خصوصی و رول از اقدامات جدید برای رسیدن به هدف خود را از "صفر کیسه های پلاستیکی'.

"لت مارت اعلام به کاهش پلاستیک استفاده شده است یک گام مهم رو به جلو است. دیگر خرده فروشان در کره باید به دنبال کت و شلوار و استفاده از لت طرح به عنوان مثال به خود را فاش پلاستیکی اهداف کاهش. همچنین لت مارت همچنین ده ها تن از فروشگاه ها در ویتنام و اندونزی و باید اعمال همان بلند پروازانه پلاستیکی اهداف کاهش سراسر جهانی خود را عملیات" گفت: Yiseo کیم صلح سبز سئول پلاستیک مبارز.

صلح سبز سئول استقبال لت مارت اعلام است که یک گام بزرگ به جلو در مقابله با آلودگی پلاستیکی بحران است. پس از 2019 صلح سبز سئول خواسته است تا سوپر مارکت غول در کره جنوبی از جمله لت Mart به کاهش استفاده از تک استفاده از پلاستیک در سراسر کشور است.

در سال 2019 Lotte مارت به ثمر رساند کمترین میزان در میان شرکت های رتبه بندی شده در سازمان صلح سبز سئول سوپر مارکت با بررسی چهار Fs آشکار کره جنوبی خرده عدم تلاش برای کاهش آن پلاستیکی رد پای. در مارس صلح سبز سئول نصب بزرگی پنج متر-قد برقی در مقابل لت Mart stores, تماس, برای از بین بردن غیر ضروری بسته بندی پلاستیکی و فوری طرح توجیهی پلاستیک کاهش.

بیش از چند سال گذشته فعالان صلح سبز در مبارزات انتخاباتی است در ایالات متحده و انگلستان و هنگ کنگ و تایوان به تقاضا سوپر مارکت ها به کاهش غیر ضروری بسته بندی پلاستیکی. به عنوان یک نتیجه در سال 2018 Sainsbury را اعلام کرد 50% کاهش در پلاستیک بسته بندی تا سال 2025 در انگلستان و در سال 2019 را به ما سوپر مارکت عقاب غول اعلام کرد که آن را به از بین بردن تنها-استفاده از پلاستیک تا سال 2025. از آنجا که شده است وجود دارد هیچ گونه تعهد در آسیا تا کنون لت مارت تعهد است به خصوص قابل توجه است.

"این یک نقطه عطف بزرگ در کمپین جهانی برای یک پلاستیک-آینده رایگان و سوپر مارکت ها دیگر فراتر از کره و آسیا باید به دنبال لت مارت را منجر شود. ما مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر در لت مارت پلاستیکی طرح کاهش و اصرار این شرکت به اولویت بندی بسته-رایگان و قابل استفاده مجدد سیستم" گفت: کیم.

به عنوان دقیق برنامه اقدام نمی شد ارائه شده در این اطلاعیه صلح سبز سئول خواستار اجرای موثر سیستم به تاسیس لت مارت در آینده نزدیک به انجام تعهدات خود.

توجه داشته باشید:

عکس ها در اینجا در دسترس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب