ZTE و شرکت مخابرات چین راه اندازی چین اول تجاری 5G 1+X SSB سایت در 3.5 GHz

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف کننده راه حل های فناوری برای اینترنت تلفن همراه با موفقیت راه اندازی چین اول تجاری 5G SA Massive MIMO 1+X SSB (هماهنگ سازی سیگنال و PBCH بلوک) سایت های سه بعدی با پوشش 3.5 GHz همراه با هونان branch of China Telecom در Zhuzhou چین است.

5G 1+X SSB راه حل ارائه می دهند بهتر پوشش نرخ های داده ای بالاتر و پایین تر TCO پرداختن به نیاز گسترش پوشش شبکه متراکم در مناطق شهری با ساختمان های بلند موجب نمایشگاه فن آوری برتری 5G Massive MIMO در عمودی پوشش.

5G 1+X SSB سایت ساخته شده برای Dongfan بین المللی ساختمان است که نزدیک به 30 طبقه در Zhuzhou چین است. با یکی افقی گسترده پرتو و سه عمودی پرتوهای سه بعدی و در عمق پوشش شبکه شده است با موفقیت به دست آورد.

در مقایسه با سنتی هفت تیر سایت 5G 1+X SSB سایت ارائه می دهد یک پوشش بهتر از راه حل حل شد بیش از 90 درصد از داخل ضعیف پوشش مشکلات افزایش در عمق پوشش نرخ به بیش از 20 درصد و پوشش به طور کلی رای دادن به بیش از 40 درصد است.

این راه حل می تواند به افزایش نرخ داده در ضعیف مناطق تحت پوشش با 49.5 درصد. در تاریخ 29 طبقه بسیار ضعیف سیگنال downlink نرخ پایدار رسیده بیش از 100Mbps پس از سایت جدید راه اندازی شده است. علاوه بر این مصرف برق شده است کاهش می یابد 5% به 10% در طول کم ترافیک دوره از این رو کاهش TCO.

به عنوان یک راه حل های نوآورانه معرفی شده توسط ZTE های 5G 1+X SSB راه حل قوی تر 5G عظیم تکنولوژی MIMO به انعطاف پذیر و قابل کنترل 5G پوشش شبکه در فضای چند بعدی با عملکرد بهتر است. "1" در اینجا اشاره به پرتو گسترده با قدرت تقویت ارائه بهتر اساسی از پوشش سنتی هفت تیر تنظیمات. "X" را می توان در تقاضا برای گسترش عمودی پوشش و دستیابی به عملکرد مطلوب در های مختلف سه بعدی پوشش حالات.

موفق برنامه های تجاری در Zhuzhou دارای تایید عملکرد برتر از 5G 1+X SSB راه حل ارائه مقرون به صرفه و آسان به استقرار سه بعدی پوشش راه حل برای بالا پایان مسکونی و تجاری مناطق تحقق پوشش جامع و ظرفیت گسترش است.

حرکت به جلو, ZTE را حفظ خواهد کرد با همکاری شرکت مخابرات چین بیشتر گسترش استفاده از 5G Massive MIMO 1+X SSB راه حل های تجاری شبکه های 5G در نتیجه به طور کامل اعمال نفوذ ارزش های خود را در حالت عمودی پوشش شبکه ظرفیت و مصرف برق.

ZTE ارائه پیشرفته ارتباطات از راه دور سیستم های, دستگاه های تلفن همراه و شرکت راه حل های فناوری برای مصرف کنندگان اپراتورها و شرکت های بخش دولتی و مشتریان. این شرکت متعهد شده است برای ارائه به مشتریان با یکپارچه end-to-end نوآوری برای تحویل تعالی و ارزش به عنوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های همگرا. پذيرفته شده در بورس هنگ کنگ و شنژن (ثانیه به اشتراک گذاری سهام کد: 0763.هنگ کنگ / سهم سهام کد: 000063.SZ), ZTE به فروش می رساند محصولات و خدمات خود را در بیش از 160 کشور جهان است.

قبل از یکی: ZTE و چین Unicom کامل 800G OTN آزمون در نرم افزار نوآورانه سناریو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب