سامسونگ الکترونیک و گسترش آن در ریخته گری با ظرفیت یک خط تولید جدید در Pyeongtaek کره

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی امروز اعلام کرد قصد دارد برای افزایش آن ریخته گر

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی امروز اعلام کرد قصد دارد برای افزایش آن ریخته گری ظرفیت در این شرکت خط تولید جدید در Pyeongtaek و کره جنوبی برای پاسخگویی به رشد تقاضای جهانی برای برش لبه شدید اشعه ماورای بنفش (EUV) راه حل.

جدید ریخته گری خط که تمرکز بر روی EUV مبتنی بر 5 نانومتر (nm) و زیر روند تکنولوژی به تازگی شروع به ساخت و ساز در این ماه انتظار می رود که در عمل کامل در نیمه دوم سال 2021. این بازی یک نقش محوری به عنوان سامسونگ با هدف گسترش استفاده از دولت از هنر و روند فن آوری در سراسر هزاران فعلی و نسل بعدی برنامه های کاربردی از جمله 5G, high-performance computing (HPC) و هوش مصنوعی (AI).

"این تولید جدید مرکز گسترش سامسونگ توانایی تولید for sub-5nm روند و ما را قادر به سرعت در حال پاسخگویی به افزایش تقاضا برای EUV راه حل های مبتنی بر" دکتر گفت: ES یونگ رئیس جمهور و رئیس ریخته گری در کسب و کار سامسونگ الکترونیک است. "ما متعهد به پرداختن به نیازهای مشتریان از طریق فعال سرمایه گذاری و استخدام استعدادهای. این ما را قادر به ادامه به شکستن زمین جدید در حالی که رانندگی رشد قوی برای سامسونگ, ریخته گری, کسب و کار است."

پس از اولیه تولید انبوه از EUV مبتنی بر 7nm روند در اوایل سال 2019 سامسونگ به تازگی اضافه شده جدید EUV-اختصاصی V1 خط در Hwaseong کره جنوبی به آن جهانی foundry network. با جدید Pyeongtaek تسهیلات با شروع بهره برداری کامل در 2021 سامسونگ ریخته گری ظرفیت بر اساس EUV است که انتظار می رود به طور قابل توجهی افزایش دهد.

سامسونگ برنامه ریزی شده است برای شروع تولید انبوه 5nm EUV روند در هوسئونگ fab در نیمه دوم این سال است.

با علاوه بر این از Pyeongtaek فاب سامسونگ خواهد شد که در مجموع هفت ریخته گری خط تولید واقع در کره جنوبی و ایالات متحده متشکل از شش تا 12 اینچ خطوط و یکی 8 اینچ خط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب