نیوزیلند: یخچال ذوب یخ به اندازه کافی برای ارائه آب آشامیدنی برای کشور

یخچال های طبیعی در نیوزیلند دهکدهای از دست داد آب به اندازه کافی از طریق یخ ذوب بیش از سه سال برای فراهم کردن

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

یخچال های طبیعی در نیوزیلند دهکدهای از دست داد آب به اندازه کافی از طریق یخ ذوب بیش از سه سال برای فراهم کردن آب آشامیدنی برای هر شهروند برای همان دوره است. دانشمندان می گویند بسیاری از یخچالهای طبیعی در معرض خطر انقراض به طور کامل.

یخچال های طبیعی در نیوزیلند اعتقاد بر این است به از دست داده اند خیلی یخ بیش از سه سال گذشته که از آن می تواند به تامین آب آشامیدنی برای هر ساکن این کشور بیش از مدت مشابه در یک موسسه تحقیقاتی اعلام کرد روز شنبه.

دانشمندان می گویند این بروستر یخچال های طبیعی در جنوب جزیره از دست داده و 13 میلیون متر مکعب از یخ بین 2016 و 2019 در موسسه ملی آب و تحقیقات جوی (NIWA) گفت.

"در طول چند سال گذشته ما مشاهدات شدید و متغیر شرایط برجسته اثرات قوی بر روی آب است که مسلما ما با ارزش ترین منابع طبیعی گفت: NIWA آب و هوا دانشمند اندرو Lorrey.

جنوبی رشته کوه های آلپ محدوده دهکدهای از دست داد بیش از 15.9 تریلیون لیتر آب است که در مورد مقدار امروز جمعیت نیوزیلند را در 40 سال است. این تشکل حدود 30 درصد از محدوده ice حجم.

ادامه مطلب: قطب جنوب تجارب اول شناخته شده موج گرما

'مسیر انقراض'

آسیب پایدار توسط برخی از یخچالهای طبیعی بین 2018 و 2019 ممکن است محل آنها را در مسیر انقراض Lorrey توضیح داد.

دریایی موج گرما و ضبط درجه حرارت نهفته برف خط. خاکستر از اخیر بوش استرالیا آتش سوزی نیز پوشانده برخی از یخ افزایش پتانسیل برای ذوب به عنوان خاکستر جذب بیشتر تابش خورشیدی.

ادامه مطلب: ایسلند دارای مراسم برای اولین بار یخچال از دست به تغییر آب و هوا

آن می تواند به 20 یا 30 سال از بهبود در پوشش برف قبل از دانشمندان می گوید: "حتی شروع به در نظر گرفتن که آیا اخیر آسیب می تواند معکوس شود به هر درجه" Lorrey گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن