در حال حاضر فصل رهبران راه اندازی کمپین جدید به سرنگونی رئیس جمهور بیش از اتهامات نژادپرستی

خشمگین است که سازمان ملی زنان هنوز برای حذف رئیس جمهور Toni Van Pelt بیش از اتهامات نژادپرستی یک گروه از دولت

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

خشمگین است که سازمان ملی زنان هنوز برای حذف رئیس جمهور Toni Van Pelt بیش از اتهامات نژادپرستی یک گروه از دولت فصل رهبران شروع یک کمپین رسانه های اجتماعی به او فشار خارج از دفتر.

بیش از ماه جولای کالیفرنیا در حال حاضر فصل میزبانی Facebook live streams با 20 کشور دیگر فصل رهبران خواهد شد که تقاضا Van Pelt استعفای و بحث در مورد تجارب خود را با نژاد پرستی در سازمان به طور گسترده تر. نقطه کمپین کالیفرنیا در حال حاضر رئیس جمهور Kolieka Seigel گفت: در سال های اخیر پخش شده است به "آدرس سیستمیک نژادپرستی در درون خود ما صفوف به بالا بردن تجارب زنان از رنگ و به مجموع داستان ما."

"این است که در مورد دولت و رهبری مردمی آغاز به نگه داشتن خود و سازمان ما پاسخگو و رسم نمودار یک مسیر رو به جلو" او گفت:, و اضافه کرد که این فصل نیز خواستار نظارت کمیته نظارت بر رهبری و تجدید نظر در حال حاضر این آیین نامه.

شش فصل از جمله واشنگتن و ایالت فلوریدا در ایالت مینه سوتا و نوادا در حال حاضر نوشته شده و Seigel گفت: روزانه وحش که باقی مانده 15 فصل ارسال خواهد شد ایشان قبل از پایان ماه. بیست و پنج سازمان 36 سوره رئیس جمهور را نیز امضا بر روی یک نامه به شرکت هیئت مدیره خواستار Van Pelt گام پایین و یا حذف شود.

این کمپین می آید پس از دیلی تحقیقات نشان داد ده ها تن از اتهامات نژادپرستی در یاد فمینیستی گروه از دولت فصل تمام راه را به سازمان ملی. در میان چیزهای دیگر کارمندان سابق متهم Van Pelt از sidelining و توهین به زنان از رنگ از جمله آنها گفتن "من اهمیتی نمی دهند در مورد نظر شما." هر دو قبلی معاون رئیس جمهور یک بومی آمریکایی و زمان معاون رئیس جمهور سیاه کاری متهم کرده و گفته او از تبعیض است.

در بیانیه ماه گذشته Van Pelt گفت: روزانه وحش که او درک آن را "بحرانی به اذعان خود من امتیاز و تلاش برای بهتر متحد."

"به عنوان رهبر در حال حاضر یک رهبر در intersectional جنبش فمینیستی من باید خودم و سازمان ما پاسخگو بیشتری به انجام," او گفت:. (در حال حاضر نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در آخرین کمپین.)

"در اینجا در مینه سوتا اعتقاد ما بر این است که فمینیسم است intersectional و اگر یکی از این قطعات است که در حال سقوط کردن شما واقعا واجد شرایط برای رهبری یک سازمان فمینیستی."

بسیاری از سازمان رهبران راضی نمی شد با پاسخ. در علاوه بر این به دولت فصل جمهور نه ملی اعضای هیئت مدیره امضا به نامه درخواست Van Pelt به استعفا. پس از رای به حذف او موفق به رفتن به جلو کل دی سی در حال حاضر هیئت مدیره استعفا داد و موقعیت خود را. روز جمعه هیئت اجرایی در حال حاضر شهرهای دوقلو فصل نیز استعفا داد و یکهو.

"به جای اقدام سریع را محکوم و علف هرز از نژادپرستی و تراجنسی در حال حاضر بسیاری از سازمان کار کرده است برای حفاظت و دفاع از این رهبری" هیئت اجرایی در نامه ای نوشت: اعلام خروج خود را. "اکنون روشن است که مشکلات از درون در حال حاضر سیستمیک و این نهاد به عنوان یک کل است که تمایلی به انجام کار را تغییر دهید."

در livestreamed ویدئوها فصل رهبران توضیح داده شده که چرا آنها امضا بر روی این نامه خواستار Van Pelt استعفای. جری برتون دولتی نوادا فصل جمهور و عضو هیئت مدیره ملی گفت: او فصل امضا شده پس از شنیدن شکایت از اعضا و از نامزدهای سیاسی آنها را تایید کرده. Marquita اندرسن در مینه سوتا در حال حاضر گفت: هیئت مدیره تصمیم Van Pelt رفتار بود "غیر قابل قبول" پس از خواندن 22-صفحه شکایت امضا شده توسط 15 سابق در حال حاضر کارکنان.

"در اینجا در مینه سوتا اعتقاد ما بر این است که فمینیسم است intersectional و اگر یکی از این قطعات است که در حال سقوط کردن شما واقعا واجد شرایط برای رهبری یک سازمان فمینیستی" او گفت:.

Van Pelt نشان داده است هیچ نشانه ای از کنار پله و هیئت ملی خواهد نیاز به حداقل دو رای بیشتر به زور خود را حذف. اما ویکتوریا استیل آریزونا سناتور ایالت و یکی از نه نفر از اعضای هیئت مدیره دعوت از رئیس جمهور برای استعفا گفت: روزانه وحش آنها نمی خواهد مبارزه را متوقف کند تا زمانی که او رفته بود.

"به خاطر خدا ما گروهی زنان," او گفت:. "ما یک سازمان فمینیستی. چرا ما باید به فریاد این با صدای بلند؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن