Nexa3D و Henkel به طور مشترک تجاری بالا, تاثیر مواد با دوام پزشکی و ورزشی دستگاه های

Nexa3D ساز فوق سریع stereolithography تولید 3D پرینتر و هنکل تامین کنندگان پیشرو از بالا تاثیر عملکرد مواد افز

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Nexa3D ساز فوق سریع stereolithography تولید 3D پرینتر و هنکل تامین کنندگان پیشرو از بالا تاثیر عملکرد مواد افزودنی امروز اعلام کرد فوری تجاری در دسترس بودن xMED412 های پلی پروپیلن-مانند مواد است که ایده آل برای ساخت و تولید انواع مختلفی از سازگار پزشکی و دستگاه های پوشیدنی. تولید شده توسط Henkel xMED412 کاملا بر اساس آن Loctite MED412 مواد و پوشش داده شده با خود همراه گواهی عدم سوء پیشینه آزمون و گواهینامه.

"ما هیجان زده را به این محصول به بازار در همکاری با Nexa3D گفت:" کن Kisner Henkel سر از نوآوری برای چاپ 3D. "ما در حال توسعه و مورد آزمایش قرار با Nexa3D را NXE400 3D پرینتر بسیاری از تایید گردش کار طراحی شده برای از بند باز کردن پتانسیل کامل از xMED412 برجسته خواص فیزیکی و سازگاری نسجی. Nexa3D و هنکل ارائه کرده اند دیجیتال تولید راه حل برای تعداد فزاینده ای از دستگاه های پزشکی ورزشی wearables و شخصی محصولات صوتی. به خصوص با توجه به زمان Covid-19 گیر ما خوشحالیم که نازوفارنکس سواب تولید با xMED412 در NXE400 مطابق با روش های منتشر شده در حال حاضر پاک شده است از طریق آزمایش های بالینی و در انطباق با ISO 10993 تست و FDA کلاس من معاف طبقه بندی."

"ما بسیار هیجان زده به طور مشترک را به بازار با هنکل دوم تولید-مواد درجه به خصوص در این زمان از تداوم الزامات مورد نیاز برای PPE و دیگر ماموریت دستگاه های حساس" گفت: Izhar Medalsy, Nexa3D را افسر ارشد عامل. "این است که ما دوم مشترک مواد مقدمه در بسیاری از ماه با Henkel به منظور توسعه یک مجموعه ای از شرکت مارک عملکرد پلیمر از طریق ما در حال گسترش جهانی کانال. ما در ادامه به طور مشترک آدرس خاص توان بالا تولید صنعتی فرصت اعمال نفوذ ما پیشرو در چاپ با سرعت زیادی در ساخت حجم و هوشمند رزین مدیریت تکنولوژی برای تبدیل هنکل عملکرد رزین به عملکردی قطعات ساخته شده در NXE400 3D printer."

هر دو شرکت در حال شکستن سنتی بهره وری و قابلیت موانع مرتبط با چاپ 3D و قاطعانه گسترش جهان از تولید افزودنی اجازه می دهد مشتریان برای ایجاد واقعا کاربردی قطعات در سراسر طیف وسیع تری از برنامه های کاربردی.

xMED412 توسعه داده شد توسط هنکل برای ارائه بسیار سازگار بخشی عملکرد فوق العاده با قابلیت های. پزشکی-مواد درجه یک بسیار قوی و با دوام photopolymer با ویژگی های مکانیکی شبیه به پلی پروپیلن با فوق العاده کشیدگی تاثیر قدرت و قدرت فشرده سازی. بررسی کامل مشخصات عملکرد با دانلود ما MDS. xMED412 قطعات چاپ شده در Nexa3D را NXE400 نیاز به پردازش پست و تمیز کردن مطابق با این شرکت توصیه می شود و می تواند ماشین ها شنود گذاشته و یا جلا به تحویل مورد نظر تولید پس از اتمام.

"ما بسیار خوشحال برای دیدن این بازار را به شدت پاسخ مثبت به xMED412 قطعات تولید شده در NXE400 3D پرینتر گفت:" میشل Marchesan, Nexa3D ارشد رشد افسر. در ایالات متحده ما به سرعت واجد شرایط و مقیاس تک چاپگر ظرفیت تولید به 5400 سواب یک روز در ما Nexa3D انعطاف پذیر کارخانه در پشتیبانی مداوم تقاضا برای سواب بینی. در جای دیگر, ما در حال چاپ ونتیلاتور قطعات و دیگر قطعات دستگاه های پزشکی از جمله venturis و اتصالات در بهره وری و مقیاس است که سریع و دستیابی به استاندارد جدید برای انعطاف پذیر تولید سری."

وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا افزودنی پلاستیک مانند xMED412 به طور فزاینده ای در تقاضا بالا است. xMED412 بسیار سبک وزن و در عین حال مواد محکم است که می آید با ذاتی خواص عایق طراحی شده برای مقاومت در برابر ضربه و رطوبت و لرزش. این بسیار مطلوب امکانات و ویژگی های ایده آل برای دستگاه های که ممکن است نیاز به استریل و یا ضد عفونی و در حال حمل در سراسر جهان برای استفاده در homecare و تنظیمات بهداشت و درمان.

برای پیشبرد کوچک سازی از biocompatible پزشکی و دستگاه های پوشیدنی طراحی مهندسین ترکیب مواد جدید به دستگاه طرح برای اضافه شدن چرخه عمر محصول و انعطاف پذیری. برای شرکت های که تولید تنها-با استفاده از دستگاه های پزشکی و یا دستگاه های قابل استفاده مجدد بسیاری از اجزای مهم نیاز به خم شدن و انعطاف پذیری برای استفاده در یا در نزدیکی یک بدن بیمار. از جمله قطعات و بسترهای باید قابل انعطاف الاستیک و اغلب خوردگی مقاوم است که در آن ترکیبی از xMED412 به عنوان 3D چاپ شده در NXE400 واقعا می درخشد.

هر دو NXE400 و xMED412 بلافاصله برای خرید در دسترس از طریق Nexa3D رشد شبکه نمایندگان فروش. تماس با Nexa3D برای پیدا کردن یک نمایندگی فروش در نزدیکی شما و یا به برنامه خود زنده 3D چاپ نسخه ی نمایشی امروز از طریق زوم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هنکل نوآوری در چاپ 3D بازدید LoctiteAM.com. برای دیدن چگونه سازمان خود را می توانید با همکاری هنکل لطفا به ما ایمیل در Loctite3DP@henkel.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترکیب قدرت NXE400 با xMED412 چک کردن رسانه های کیت و آن را در عمل ببینید این ویدئو را تماشا کنید.

در مورد NEXA3D

Nexa3D باعث می شود فوق سریع صنعتی درجه stereolithography 3D پرینتر مقرون به صرفه برای حرفه ای ها و کسب و کار از تمام اندازه ها. شرکت پرینتر صفحه اختصاصی روان کننده Sublayer عکس-درمان (LSPc) تکنولوژی و اختراع ساختار نور ماتریس قادر به رسیدن به سرعت های بالا از 1Z سانتی متر در هر دقیقه به شدت کاهش 3D چاپ چرخه دقت عملکرد بخش از ساعت به دقیقه. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید nexa3d.com.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن