لهستان آندره Duda برنده به مدت 2 توسط باریک اکثریت

رئیس آندره Duda, برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور, این کشور را ملی کمیسیون انتخابات گفته است. جناح راست سی

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

رئیس آندره Duda, برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور, این کشور را ملی کمیسیون انتخابات گفته است. جناح راست سیاستمدار منجر خواهد شد لهستان را برای پنج سال دیگر.

لهستان وقت نامزد آندره Duda برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور لهستان, ملی کمیسیون انتخابات روز دوشنبه گفت: تامین امنیت دومین دوره پنج ساله برای جناح راست پوپولیستی رئیس جمهور.

با این نتایج در بیش از 99 درصد از مراکز رای دهی و باقی مانده uncounted رای بعید است به تغییر نتیجه Duda برنده 51.21 درصد آرا در این کمیسیون گفت.

نامزد مخالفان Rafal Trzaskowski دریافت 48.79%.

کمیسیون انتخابات سر Sylwester Marciniak گفت: نتایج نهایی و رسمی را اعلام کرد و بعد که تعداد کمی می تواند متفاوت باشد اما نه به حدی که تغییر نتیجه.

تفاوت در آرا میان دو نامزد در حدود 500,000.

"ما مجبور به قبول این نتیجه'

"من نمی خواهم به صحبت می کنند به نمایندگی از کمپین, کارکنان, اما من فکر می کنم که این تفاوت به اندازه کافی بزرگ است که ما را به قبول این نتیجه گفت:" گرزگورز Schetyna رئیس سابق لهستان مخالفت مدنی پلت فرم (PO) گروه بندی و عضو پارلمان به پخش TVN24 در روز دوشنبه.

"این نیست که نتایج رسمی هنوز اما ما یقین. آن را برای مطمئن شوید که رئیس جمهور کنونی آندره Duda باقی خواهد ماند و در دفتر خود برای پنج سال آینده گفت:" دویچه وله مونیکا Sieradzka گزارش از ورشو.

"در آن به معنی برای لهستان...که در حکم قانون و عدالت حزب (PiS) می تواند احساس بسیار راحت و امن است. و آن را می توانید در ادامه آن اصلاحات شده اند که به شدت از انتقاد اتحادیه اروپا است. آن را تقویت می کند گرفتن آن در نهادهای دولتی و یا در دادگاه در رسانه های عمومی. منتقدان می گویند لهستان است که تبدیل به یک دولت استبدادی" او گفت:.

ستیز هفته از مبارزات انتخاباتی

یکشنبه رای در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مه اما به تعویق افتاد با توجه به یک جنگ سیاسی بر سر اینکه آیا انتخابات باید برگزار شود در میان coronavirus بیماری همه گیر.

مسائل فرهنگی حاکم بر مبارزات انتخاباتی, با, دولت, رسانه های دولتی و نفوذ کلیسای کاتولیک همه در نهایت آینده در حمایت از Duda, یک محافظه کار اجتماعی.

Duda حمایت حاکم جناح راست قانون و عدالت ، دوم-مدت مبارزات انتخاباتی تمرکز بر ارزش های سنتی و هزینه های اجتماعی در کاتولیک کشور با اکثریت.

ادامه مطلب: خواهد PiS انتخابات برنامه های دندانه لهستان اقتصاد ؟

در هفته های منتهی به انتخابات رئیس جمهور, شعارهای منتقل دورتر به سمت راست. او در تصرف در حقوق همجنسگرایان به عنوان یک موضوع کلیدی محکوم همجنسگرایان+ جنبش حقوق به عنوان یک "ایدئولوژی" بدتر از کمونیسم.

Duda نیز شنود گذاشته به ضد سامی استعارههای در تعيين رقیب خود را به عنوان کسی که از فروش لهستانی خانواده های یهودی ، لهستان شده بود خانه را به اروپا بزرگترین جامعه یهودی قبل از آن نابود شد توسط آلمان در جنگ ،

سختی راه پیش رو برای PiS

به گفته کارشناسان نزدیک انتخابات این معنی است که حزب حاکم است که با آن مواجه نقد قوی برای آن بحث اصلاحات از لهستان قضائیه را افزایش مخالفت.

"با وجود Trzaskowski شکست خود عملکرد قوی به نظر می رسد مانند یک آغاز جدید, جدید پویا برای مخالفان" آندره Rychard یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه ورشو گفت: رسانه های محلی. "ما در آستانه برخی از تغییرات بسیار مهم در لهستانی صحنه سیاسی."

دولت نیز وظیفه فوری چالش های مطرح شده توسط coronavirus همه گیر است که هل دادن لهستان به اول آن رکود اقتصادی پس از سقوط کمونیسم در 30 سال پیش.

Duda مبارزه با وعده حفاظت از محبوب رفاه اجتماعی اقدامات معرفی شده توسط خود دولت است.

"لهستان است که از وسط به دو نیم" گفت: Witold پوشیده از یک استاد در دانشگاه ورشو از فن آوری کسب و کار مدرسه.

"از یک طرف حتی این باریک پیروزی یک PiS موفقیت و اجازه خواهد داد که آن را برای ادامه حکومت حداقل مشخصات فنی" Orlowski گفت. "از سوی دیگر اجتماعی و وضعیت اقتصادی بدتر خواهد شد و بخش بزرگی از رای دهندگان را سرزنش PiS."

قضایی و تغییرات سریع در اتحادیه اروپا تهدید

این زن 48 ساله سابق وکیل به قدرت رسید در سال 2015 بر روی پلت فرم از افزایش مزایای اجتماعی است.

در دوره اول خود او کاهش سن بازنشستگی برای مردان از 67 به 65 و نهاد کمک هزینه ماهانه برای خانواده ها از 500 zloty (130 دلار €115) هر کودک است. او نیز تقویت لهستان روابط با ناتو است.

در سال 2017 اتحادیه اروپا راه اندازی شد اقدامات بی سابقه ای در برابر لهستان بیش از تغییرات در این کشور حقوق قضایی در Duda دیده بان است که می تواند خود را به اتحادیه اروپا رأی به حالت تعلیق درآمد.

kp/اس ام اس (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن